SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Discombobulate het volgende:
Joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duh
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:34 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef lipjes het volgende:
[..]Het was een Lost verwijzingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En dan is heel seizoen 4 te downloaden of alleen aflevering 1 en kun je weer 2 weken wachten op aflevering 2?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Tjik het volgende:
Nog een kleine week. Eindelijk. Duurde veels te lang
heb je vakantie?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou in 8 dagen de episodes tot nu toe er door heen gejakkerd.
Vette serie.
Zeg schatjepatatje, wil je niet zovaak van afbeelding veranderen, ik herken je niet meerquote:
Wat bedoel je nou precies?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef wesley90 het volgende:
Ik ben zo blij dat ze tyrees er in hebben nu:) volg de comic al wat langer en ze zij daar een stuk verder in. Maar ook weer niet. Het lijkt een beetje op elkaar.
De comic is heftiger, zwaarder en donkerder. Zoals het michone en the governor gedoetje is in de comic echt ziek. En in de serie had ik echt zo iets van doe normaal. Wees blij. Oke hij blijkt later echt raar te zijn. Maar vergeleken met de comic is the governor in de serie echt een pussy.
Het begin wel, maar de serie mag nu gewoon zelf schrijven heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
De comic en de tv serie zijn toch niet hetzelfde?
Sorry liefjepiefjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zeg schatjepatatje, wil je niet zovaak van afbeelding veranderen, ik herken je niet meer
svp niet de comic hier besprekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef wesley90 het volgende:
Ik ben zo blij dat ze tyrees er in hebben nu:) volg de comic al wat langer en ze zij daar een stuk verder in. Maar ook weer niet. Het lijkt een beetje op elkaar.
De comic is heftiger, zwaarder en donkerder. Zoals het michone en the governor gedoetje is in de comic echt ziek. En in de serie had ik echt zo iets van doe normaal. Wees blij. Oke hij blijkt later echt raar te zijn. Maar vergeleken met de comic is the governor in de serie echt een pussy.
Ik zal niks zeggen over wat er in de comic gebeurd. Wou alleen even melden dat de comic gewoon meer badass is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
svp niet de comic hier bespreken
Eens! Verder ook blij dat Tyrese erin komtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:59 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Wou alleen even melden dat de comic gewoon meer badass is.
Ik noem hem gewoon Cutty. Echte negers wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef wesley90 het volgende:
Ik ben zo blij dat ze tyrees er in hebben nu:)
from the gymquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon Cutty. Echte negers weten
Ik heb alles achter elkaar gekeken, en dan idd seizoen 2 op die boerderij had wel anders gekund.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:28 schreef andreas612 het volgende:
Moet zeggen dat het eigenlijk best een trage serie is.. 't gaat maar langzamer elke keer, werkt naar één hoogtepuntje toe en we zijn er weer een half jaar uit... kom op zeg, zo kan je toch godverdomme geen serie volgen.. En als ze eenmaal terug komen heb je eerst weer een flashback nodig van 10 min om het geheel weer een beetje te herinneren, naja, helft van de aflevering alweer voorbij..
etc. etc.
stelletje mongolen daar achter de regieknoppen
en ze moeten eens stoppen met dat gejank op één plek de hele tijd, ga gewoon on the road
Enigste wat we nu weten is dat S04 wel gaat komen, de rest is nog niet duidelijk.quote:[
Ik heb alles achter elkaar gekeken, en dan idd seizoen 2 op die boerderij had wel anders gekund.
Daarom vroeg ik al seizoen 4, komt die helemaal uit, of moet je daar ook weer 2 weken ofzo per aflevering wachten?
je weet dat een tv serie iets is dat in delen op tv uitgezonden wordt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb alles achter elkaar gekeken, en dan idd seizoen 2 op die boerderij had wel anders gekund.
Daarom vroeg ik al seizoen 4, komt die helemaal uit, of moet je daar ook weer 2 weken ofzo per aflevering wachten?
Jij kan het beste wachten tot het seizoen voorbij is en het in één stuk kijken. Moet je daarna wel weer een jaar wachten voor je volgende sessie. Anders ben je inderdaad verplicht om te wachten tot de verschijningsdatum van de aflevering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
je weet dat een tv serie iets is dat in delen op tv uitgezonden wordt?
Idd ja..en deze programmering van TWD is echt niet bijzonder..zo gaat het bij de meeste series.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
Naja bedoel eigenlijk net als films duurt het nog al een tijdje voor dat ze je hier in Ned kan downloaden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
downloaden kan wereldwijd op dezelfde tijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja bedoel eigenlijk net als films duurt het nog al een tijdje voor dat ze je hier in Ned kan downloaden.
Dus ik dacht misschien hebben ze daar al een paar afleveringen gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:09:34 ]"Do the monkey with me"
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef fonkeymonkey het volgende:
2 daguhhhhhhhhhwaarom zou je dat hier dan aangeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:09:43 ]
Uhmzz welke serie zou jij aanbevelen dan, niet om aan te vallen maar gewoon Strike back ook al bijna "uit" dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef ems. het volgende:
Die laten ze dan ook nooit doodgaan natuurlijk. Daar is de serie net wat te kwalitatief ondermaats voor.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef fonkeymonkey het volgende:
2 daguhhhhhhhhhbedankt voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:10:02 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Oke ik had het anders moeten zeggen,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:10:20 ]Ik zwaai naar dieren.
Ben je het Nederlandse woord voor "rumours" vergeten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Oke ik had het anders moeten zeggen,
Weet iemand meer daar over dan?!
Want ik hoor zelf alleen maar rumours.
EDIT : geruchtenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ben je het Nederlandse woord voor "rumours" vergeten?
Netflix is toch niet beschikbaar in Nederland? Of woon je ergens anders?quote:Op zondag 10 februari 2013 05:40 schreef OMG het volgende:
Heb er zin in. Een maandje of 2 geleden eens voor het eerst seizoen 1 en 2 op Netflix er in een weekend doorheen gejaagd en daarna seizoen 3 opgenomen en tot nu toe gekeken. Top serie.
VS, vandaar de luxe dat ik ook AMC kan kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Netflix is toch niet beschikbaar in Nederland? Of woon je ergens anders?
Omdat ze'n khud weif is af en toequote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk deze serie af en toe mee met mijn vriendin.
Waarom zit in deze serie dat mens van Prison Break die Toffe Shaun tegen die Rik optestoken en andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do the monkey with me"
over pakweg 5 uur zal hij te vinden zijn.quote:
Ja, iets met dat gevangenis en een ander kamp enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef DJKoster het volgende:
Morgen!
Maar eerst nog even door de laatste 3 afleveringen zappen, geen idee waar ze zijn gebleven.
Iets met een gevangenis, toch?
Ja, maar ik download hem toch wel geen reclames enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
over pakweg 5 uur zal hij te vinden zijn.
In nederland zend foxlife hem dinsdagavond uit dacht ik.
Morgen als je wakker wordt dan kan je hem downloaden en kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik download hem toch wel geen reclames enzo
Yep! Zin in!quote:
Haaah echt joh?, vet!quote:Op maandag 11 februari 2013 02:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep! Zin in!
En vanaf donderdag wekelijks The Walking Dead in black and white op donderdag. Het eerste seizoen en de eerste helft van seizoen 2 in zwart/wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Andrea blijft een KHUD weif"Do the monkey with me"
Ohja, thnx!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef Smeich het volgende:
Ah dat zal niet zo'n vaart gaan lopen denk ik (zou inderdaad jammer zijn).
Michonne lag erg diep te slapen in 'haar' cel waarbij Hershel nog tegen Rick zei dat ze waarschijnlijk een hersenschudding had nadat Rick aan hem vroeg wanneer ze op eigen kracht kan vertrekken,
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Waarom in spoilertags? Je kan hier gewoon vrij praten na de episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan je hier een plaatje van optrommelen?
Gewoon normaal doen ja.
Ja das ook weer zo, momentjequote:Op maandag 11 februari 2013 12:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom in spoilertags? Je kan hier gewoon vrij praten na de episode.Maar kan je hier een plaatje van optrommelen?
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zag Morgan in woodbury!
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Synesius het volgende:
Dat is hem toch niet?
Prima aflevering, hopelijk worden we wel op de hoogte gehouden van Daryl.
Dat zijn niet dezelfde personen hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]
Ok, ik zie het verschil nooit zo bij donkere mensen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zijn niet dezelfde personen hoor.
Dat is morgan echt niet hoor:quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zag Morgan in woodbury!
Die neger in de aflevering zag eruit als een mietje.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef Maniakje het volgende:
Die in Woodbury oogt wat jonger, lijkt iets meer haar op z'n hoofd te hebben, heeft een beetje van die 'appeltjes' op z'n wangen en niet zo'n lange lijn bij de mondhoeken lopen?
Waarschijnlijk omdat ie daar met zo'n schools rugtasje staat?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die neger in de aflevering zag eruit als een mietje.
datquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Maniakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie daar met zo'n schools rugtasje staat?
Daarnaast ALS het hem geweest was, (wat ik dus ook 100% zeker weet dat het hem niet is). dan hadden de makers in ieder geval laten zien hoe hij woodbury binnen gekomen was.quote:
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik die neger was was: Morgan!quote:
Volgens mij mogen lipjes en Mrs.Salvatore ook wel wat extra slaap pakkenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Slaapdeprivatie doet gekke dingen met je. Hallucinaties alles.
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
hij wilde volgens mij juist Ja zeggen tot zn 'vrouw' roet in het eten kwam gooien
Ik vind het sowieso niet logisch hoe Rick doet tegen 'nieuwen'.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef Rodawa het volgende:
Jammer dat die groep van Tyreese niet mag blijven, al zijn de 2 blanken niet echt te vertrouwen. Iedereen wou het, behalve Rick.
[ afbeelding ]
Dat van die hand vond ik ook compleet out of character. Ja hij kan daadwerkelijk zo veranderd zijn door alle gebeurtenissen, maar hij was juist iemand die voor het in stand houden van de beschaving was en dat is nu helemaal weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnen
hij snapt michonne ook helemaal niet , totaal geen inlevingsvermogen van zijn kant maar dat komt ook deels door haar zelfquote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnen
Ze is dood. Dus hij beseft zich dat hij door aan het draaien is.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef Tjik het volgende:
Ik denk dat het Rick juist allemaal te veel wordt ipv slaaptekort. Hij is gewoon doorgedraaid na de dood van Lori. Dus die verschijning van Lori zit gewoon in zijn hoofd. Geen geest. Ik dacht idd dat dat Lori was op het eind, maar waarom schreeuwt hij dan: get out, you don't belong here? Het is toch zijn vrouw. Wat doet zij dan fout?
Er werd specifiek in de aflevering gezegd dat Rick ook wel wat slaap kon gebruiken, dus ik zou het zeker meenemen als bijdragende factor.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef Tjik het volgende:
Ik denk dat het Rick juist allemaal te veel wordt ipv slaaptekort. Hij is gewoon doorgedraaid na de dood van Lori. Dus die verschijning van Lori zit gewoon in zijn hoofd. Geen geest. Ik dacht idd dat dat Lori was op het eind, maar waarom schreeuwt hij dan: get out, you don't belong here? Het is toch zijn vrouw. Wat doet zij dan fout?
Uhu, Hershel heeft dat idd doorgehad met die telefoongesprekken. Ik hoop ook echt niet dat het een terugkerend iets is, mij teveel Lost gehalte.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:44 schreef Smeich het volgende:
Uiteraard is het geen geest en wordt het hem allemaal teveel, ik hoop alleen niet dat het opmerken van Lori (of het nu over de telefoon is of in haar gedaante) een terugkerend item gaat worden. Hershel is toch de enige van de groep die dat al doorhad met die zogenaamde telefoongesprekken, niet?
Goede vriendenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Tjik het volgende:
Ik was ook een beetje in de war met de verhoudingen tussen Daryl en Carol. Waren zij nou samen of gewoon heel erg op elkaar gesteld?
Ja nou volgens mij was er wel enige romance alleen durfden zij dit beiden niet zo goed toe te geven. Daryl die nooit liefde gekend heeft en Carol die altijd de onderdanige was in de relatie.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Tjik het volgende:
Ik was ook een beetje in de war met de verhoudingen tussen Daryl en Carol. Waren zij nou samen of gewoon heel erg op elkaar gesteld?
Lijken niet eens op elkaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]
Neu, eerder hallucinaties, gok ik. Net zoals bij de shootout in Woodbury, waar hij Shane dacht te zien, maar het iemand anders was.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar The Walking Dead gaat nu ook opeens over spoken?
wat is dit voor spam?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
Echte erger episode.
The governour en Rick mogen van mij pleitte, doe maar weer een nieuw avontuurtje.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat is dit voor spam?
[ afbeelding ]
Dat is een virus wat jij hebt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat is dit voor spam?
[ afbeelding ]
Een vrouw die mij verteld dat ik een virus heb terwijl ik 3 filters hebquote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is een virus wat jij hebt.
Kijk... En daarom mag er maar 1 negerman in de 'hoofdgroep' zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, ik zie het verschil nooit zo bij donkere mensen.![]()
http://zondervirus.nl/text-enhance-virus/quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Een vrouw die mij verteld dat ik een virus heb terwijl ik 3 filters heb
quote:
Whaha, ik moest lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...
Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak
Sentimenteel gejank
Rick
The governour
Darryl die pleite is
Bazenneger die weggestuurd wordt
Geesten
Deze regisseur
En toch blijven kijken
Een kind, een dikke neger en een dunne neger.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef mcrumpie het volgende:
[..]
Kijk... En daarom mag er maar 1 negerman in de 'hoofdgroep' zijn.
Preciesss.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef mcrumpie het volgende:
[..]
Kijk... En daarom mag er maar 1 negerman in de 'hoofdgroep' zijn.
En je mag egeltje wel bedanken.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wow, 't is ook echt pas sinds 5 min. wtf..
Danke egeltjequote:
Circle of lifequote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
wat is dat toch btw telkens als de ene negert doodgaat komt er een andere terug
is in de comics ook zoquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef johnson555 het volgende:
Toch wat actie her en der , allen zxxoals hierboven werd vermeld worden de zombiesd wel bijzaak en gekilld als in cod
Zou jij je excuses niet eens ff maken aan deze vrouw? Ze zijn dus blijkbaar niet alleen goed voor het huishouden/sex maar kunnen je pc ook voor je fixen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wow, 't is ook echt pas sinds 5 min. wtf..
Ik denk dat Darryl aan het eind van het seizoen gewoon weer bij de groep zit en we een Merle lichter zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat gedoe over 'het echte gevaar komt van mensen' echt totaal afdoen aan de serie. Bij mij veroorzaakt het desinteresse omdat het maakt dat je in een soort cirkeltje terecht komt. Darryl weg ben ik ook niet zo blij mee.
Survival of the fittest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik denk dat Darryl aan het eind van het seizoen gewoon weer bij de groep zit en we een Merle lichter zijn.
En hoezo is 'het echte gevaar komt van mensen' een afknapper? In zo'n situatie is het altijd het recht van de sterkste en daarmee dus mensen vs. mensen op de eerste plaats, mensen vs. zombies op de tweede plaats...
Survival of the fittest betekent juist niet dat hersenloze gevecht tegen elkaar dat je steeds in deze serie ziet. Het meest succesvolle deel van de overlevers zijn de mensen die samenwerken zoals in dat stadje. Die mogen dan wat rare gewoontes hebben met gladiator gevechten a la Mad Max, maar ze slapen in gewone huizen en eten gewoon eten.quote:
Er zijn anders genoeg mensen in Woodbury die andere survivors ook als een groot gevaar zien hoor, vooral diegene die de touwtjes in handen hebben. Hetzelfde geld voor de groep van Rick, die proberen ook zoveel mogelijk een manier te vinden om normaal te leven als een kleine gemeenschap, maar zij zijn ook zeer wantrouwend tegenover buitenstaanders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Survival of the fittest betekent juist niet dat hersenloze gevecht tegen elkaar dat je steeds in deze serie ziet. Het meest succesvolle deel van de overlevers zijn de mensen die samenwerken zoals in dat stadje. Die mogen dan wat rare gewoontes hebben met gladiator gevechten a la Mad Max, maar ze slapen in gewone huizen en eten gewoon eten.
Die zogenaamde tough cookies die het gevaar alleen in andere mensen zien leven allemaal als wilde beesten.
En dat is dus net het deel van Woodbury dat het project in gevaar brengt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen in Woodbury die andere survivors ook als een groot gevaar zien hoor, vooral diegene die de touwtjes in handen hebben. Hetzelfde geld voor de groep van Rick, die proberen ook zoveel mogelijk een manier te vinden om normaal te leven als een kleine gemeenschap, maar zij zijn ook zeer wantrouwend tegenover buitenstaanders.
Darryl heeft even een zijstap maar is echt niet uit de serie. Hij is één van de populairste in de serie volgens mij. De natte droom van elke wannabe lone wolf/zolderkamertoerist.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat gedoe over 'het echte gevaar komt van mensen' echt totaal afdoen aan de serie. Bij mij veroorzaakt het desinteresse omdat het maakt dat je in een soort cirkeltje terecht komt. Darryl weg ben ik ook niet zo blij mee.
Dat klopt, maar het wantrouwen van buitenstaanders is niet datgene wat het in gevaar heeft gebracht. Het is ander gedrag van dat deel van Woodbury wat ze in gevaar brengt, acties als random mensen kidnappen en reservisten aanvallen. Ze hebben mazzel gehad dat dat laatste goed afliep voor ze. Voor hetzelfde geld was de Governor toen door z'n kop geschoten en hadden die reservisten Woodbury gevonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
En dat is dus net het deel van Woodbury dat het project in gevaar brengt.
Voor mij zijn het juist de andere mensen in Woodbury die wel profiteren van de beschermende omgeving, maar te bang zijn om een walker door de kop te knallen. Vervolgens juichen ze wel tijdens de brood en spelen in een 'veilige' setting.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
En dat is dus net het deel van Woodbury dat het project in gevaar brengt.
zoals ik zei, het is hetzelfde als in de comics, het gaat om de wreedheid van mensen. We weten dat zombies achter je aanlopen en bijten, TWD gaat over menselijk gedragquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat gedoe over 'het echte gevaar komt van mensen' echt totaal afdoen aan de serie. B
'The Walking Dead' is geloof ik ook de benaming voor de mensen en niet voor de zombies, aangezien ze besmet zijn met het virus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
zoals ik zei, het is hetzelfde als in de comics, het gaat om de wreedheid van mensen. We weten dat zombies achter je aanlopen en bijten, TWD gaat over menselijk gedrag
Maar deze komt uit The Wire!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
wat is dat toch btw telkens als de ene negert doodgaat komt er een andere terug
Of beter; Clay Davis... sheeeeeiiiiit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:58 schreef sjeppert het volgende:
[..]
tijd dat The Bunk zijn intrede maakt
Dat is bij vrijwel elke zombie of post-apocalyptische film natuurlijk het geval. Chaos brengt de 'ware' aard van mensen naar boven enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
is in de comics ook zo
echte gevaar komt van mensen
Op zich lijkt het me ook wel wat maar wat overleven betreft wordt het dan nog wel weer een stukje moeilijker als ook je voedselvoorraad besmet raakt.. Maar ok, zombie gorilla's lijkt me wel cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:
Waarom worden dieren geen zombies?
lijkt me vet een wolfpack zombies...
En dat ze dan een groep zwervende wetenschappers tegenkomen die baby's oogst en hun bloed gebruikt als tegengif.quote:of stel dat dat baby'tje immuun is voor dat zombie virus en uit haar een medicijn gehaald kan worden... dan heeft de groep wel goud in handen...
#9.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu de nieuwste aflevering eigenlijk?
S03 maar welke episode ook alweer ?
Weet het niet zeker, maar kwam die koe niet tot leven toen Dale dood ging?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:
Waarom worden dieren geen zombies?
lijkt me vet een wolfpack zombies...
Het is je alweer vergeven hoor...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
Het is 2013, we zijn toe aan seizoen 4 van The Walking dead en ik ontdek nu pas dat Daryl Dixon de ene helft is van The Boondock saints
Nee joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar kwam die koe niet tot leven toen Dale dood ging?
Ik weet trouwens ook niet meer waar ze die machinegeweren vandaan hebben gehaald. Iemand?
Viel me laatst ook op toen ik em weer eens ging kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
Het is 2013, we zijn toe aan seizoen 4 van The Walking dead en ik ontdek nu pas dat Daryl Dixon de ene helft is van The Boondock saints
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een niveau in deze aflevering
Die speech van Andrea
Die crowd om dat gladiator gevecht![]()
![]()
Die geest van Lori
Michonne's acting + alles aan haar wat me irriteert
De dialogen zijn meestal ook super slecht. Ik wil meer zombie actie.
Probeerde die chick met die baby Rick nou te versieren? Doet me denken aan Dexter seizoen 4/5 met dat ene meisje.
Wat is daarmee? Die hebben ze (die gouverneur en zijn medekompanen) vast ingepikt van die groepje soldaten die ze hebben vermoord tig afleveringen terug?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik begin me overigens wel te ergeren aan hoe zwak het decor eigenlijk is. Het verschil tussen hetgeen dat echt en nep is is zo duidelijk... En die Hyundai wassen ze om de zoveel tijd kennelijk?
Maar die machinegeweren, iemand??
Die kijkt altijd met van die wakkere ogen, echt vreemd vond ik het niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.
Verbaasd mij niets, jonge vrouwen zijn nou eenmaal sletterig...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.
Zoiets wilde ik ook zeggen. Bambi-ogen en de uitstraling zorgen er al voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die kijkt altijd met van die wakkere ogen, echt vreemd vond ik het niet.
Zo jong is ze niet ;-)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets, jonge vrouwen zijn nou eenmaal sletterig...
Wel fijn dat ze m dan ook aftanken voor je :-)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik begin me overigens wel te ergeren aan hoe zwak het decor eigenlijk is. Het verschil tussen hetgeen dat echt en nep is is zo duidelijk... En die Hyundai wassen ze om de zoveel tijd kennelijk?
Maar die machinegeweren, iemand??
Hoe oud is ze dan in werkelijkheid en in de serie?quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
O wauwie, ik herkende 'm niet eens! Yeahhh baby!
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, ik zie het verschil nooit zo bij donkere mensen.![]()
Deze man weet!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...
Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak
Sentimenteel gejank
Rick
The governour
Darryl die pleite is
Bazenneger die weggestuurd wordt
Geesten
Deze regisseur
En toch blijven kijken
Ik gok, maar dit is geen spoiler, dat ze in de finale de gevangenis om de een of andere tragische reden de gevangenis uit moeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef maurisioo het volgende:
Ik hoop dat seizoen 4 toch weer buiten de gevangenis gaat afspelen. Ben het nu wel een beetje zat daar.
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef mcrumpie het volgende:
Zal dan wel weer een horde zombies zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Jup, netjes met ondertiteling.quote:
Sterker nog; de Nederlandse ondertiteling was er gisteravond rond 21:00 al. Die pinkGaai is een baasquote:
Dat is wel heel fout.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
Het woord 'crowd' gebruikenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een niveau in deze aflevering
Die speech van Andrea
Die crowd om dat gladiator gevecht![]()
![]()
Die geest van Lori
Michonne's acting + alles aan haar wat me irriteert
De dialogen zijn meestal ook super slecht. Ik wil meer zombie actie.
Probeerde die chick met die baby Rick nou te versieren? Doet me denken aan Dexter seizoen 4/5 met dat ene meisje.
? Misschien moet je nog eens kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef andreas612 het volgende:
waar was die hoer lori trouwens gebleven.. die was gebeten, dood gegaan.. en toen gewoon pleite?
Door het virus op zijn computer kon hij het niet goed zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
? Misschien moet je nog eens kijken.
Wauw het wordt meteen herhaald.quote:
In Turkije is er Digiturk, die zijn met heel veel series één tot twee dagen achter op de VS. Dat is echt vet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
wel lekker snel al op de nederlandse TV dat doet Fox life dan wel weer goed
Maar ze verslaan het internet alsnog nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
In Turkije is er Digiturk, die zijn met heel veel series één tot twee dagen achter op de VS. Dat is echt vet.
Dat niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar ze verslaan het internet alsnog niet
Oja nu zie ik het. Was vandaag een dubbele. Ik heb goede hoop voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
De aflevering die om 23:30 begon is een oude![]()
Alle hoop gevestigd op 00:20 nu
Zelfs mijn autistische zoon van 12 vroeg zich hardop af of ze verliefd op Rick isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou ze bleef hem wel overdreven lang aankijken hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die kijkt altijd met van die wakkere ogen, echt vreemd vond ik het niet.
Inderdaad ik vind die menigte echt slecht acteren, het komt zo nep over.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Was na de midseason finale een wat minder spannende aflevering, maar heb me wel vermaakt.
Wel opvallend vonden wij thuis dat er in die ''angry mob'' in Woodbury nogal wat ''acteurs'' zaten die heel erg uit de toon vielen, sommige scenes (Andrea die het woord nam aan het einde) kwamen totaal niet over hierdoor.
Vond de uitleg die Carol eraan gaf wel goed. Maar inderdaad zeg, al die levens op het spel om hem te redden, en vervolgens gaat hij mee met de aanstichter van alles.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
En Daryl is een lulMaar ja aan de ene kant wel begrijpelijk dat die voor z'n broer kiest
Inderdaad, Darabont was echt een eindbaas qua film- en regiewerk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Jivis het volgende:
Achja, het blijft gewoon een B-serie (vooral sinds Darabont weg is). Zolang je er niet meer van maakt dan dat is het redelijk vermakelijk.
Het blijft wel zijn broer natuurlijk. Ik kan de keuze wel begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond de uitleg die Carol eraan gaf wel goed. Maar inderdaad zeg, al die levens op het spel om hem te redden, en vervolgens gaat hij mee met de aanstichter van alles.
Eigenlijk wel raar, maar ik deel je mening. Als ze op de vlucht zijn hoop je er op dat ze ergens veilig terechtkomen, maar als ze daar (te lang) zitten, is het gelijk minder leuk omdat de spanning weg isquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten wat hier al gezegd is wel snel weg uit die gevangenis. Ik verlang weer naar dat opgejaagde gevoel.
Ik begreep dat ze niet wist dat Glenn een gevangene was en dat hij gered is door haar (ex)vrienden. Toen ze die discussie aanging met de Gov. vlak voordat zij buiten die speech ging houden kwam dat naar voren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat Andrea nog in dat Woodbury zit. Kon ze niet mee, wilde ze niet mee? Is ze zo betoverd door die sullige eenogige Governor?
Jep, de pilot van TWD is echt een wereld van verschil in kwaliteit vergeleken met de huidige afleveringen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Inderdaad, Darabont was echt een eindbaas qua film- en regiewerk.
Was die pauze daardoor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef planethugo het volgende:
heb me wel vermaakt maar er zaten wel behoorlijk wat momenten in die te slecht waren, met de bewoners van woodbury die de poorten uitwillen, andrea die speecht en de bewoners die daarna weer alles goed vinden als dieptepunt
De chaos die ontstond met de bevrijding van darryl was ook niet al te best trouwens.
maargoed, ik zie hier wel veel reacties die nogal tegenstrijdig zijn met de reacties op de eerste seizoenshelft. Zó snel kan je imo toch ook niet van mening veranderen.
Ik verwacht trouwens dat het ook niet veel beter wordt in deze 2de seizoenshelft. Dat de productie wegens gebrekkig schrijfwerk een paar keer stil is komen te liggen en AMC de showrunner ontslagen heeft spreekt boekdelen
Het was echt, echt heel slecht ja. Schaamteloos. Echt weer niveautje seizoen 2. Wat een verschil met de vorige paar eps...alsof het door een volstrekt ander team geschreven heeft...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef shmoopy het volgende:
Een beetje van dik hout zaagt men planken, deze aflevering.
Misschien te lang moeten wachten dat ik het gevoel heb er helemaal uit te zijn, maar ik vond het bij vlagen gewoon lachwekkend.
Daryl stante pede terug, graag.
Wie gaat dat precies veroveren dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:11 schreef Tjik het volgende:
Ik denk ergens dat ze Woodbury veroveren en daar iets van willen maken..
Governor afmaken en de mensen staan toch al achter Andrea en zij kent hen natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat dat precies veroveren dan?![]()
Groepje heeft niet echt slag kracht meer, plus een gast die geesten ziet.
Matige aflevering idd, hoelang wachten op de volgende? Mei?
Mwja iets te makkelijk. Enja boog schiet man snel terug!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:02 schreef Tjik het volgende:
[..]
Governor afmaken en de mensen staan toch al achter Andrea en zij kent hen natuurlijk
gewoon as tot maandag dacht ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:02 schreef Geerd het volgende:
Matige aflevering idd, hoelang wachten op de volgende? Mei?
Dat Daryl snel terug moet komen.quote:
Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef stinkie het volgende:
Hè de sheriff rifle bag. Zelfs met dezelfde geweren
min der spa ties maken het lees baar der.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat Daryl snel terug moet komen.
Gewoon een prop die ze nog hadden liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.
En Daryl moet inderdaad heel snel terug
heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gewoon een prop die ze nog hadden liggen. Daarbij zal zo'n tas wel standaard issue zijn voor sherrifbureau's ofzo.
nee dat niet want ook vorig jaar was er een pauze tot februari, inmiddels is volgens mij alles opgenomen maar dat AMC de showrunner (na Darabont) ondanks de fenomenale kijkcijfers toch weggestuurd heeft ivm de vele problemen tijdens het maken van S3.5 kan je uit afleiden dat het niet veel beter gaat worden, denk/vrees ikquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:35 schreef sinepedraap het volgende:
Ook mis ik heel erg het tactische gedeelte. S01E02 het begin waren ze nog flink tactisch bezig, walky talky's en zo. Nu doen ze echt alsof er niks aan de hand is, laat een klein kind en een kale vrouw bij de ingang wachten, niet eens ff met een walky talky aangeven dat ze eraan komen en zo
Ik ook, is ze nog één van de laatste levende vrouwen en dan neemt ze een pittig kort kapsel die vuilequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Jivis het volgende:
[..]. Ik erger me ook altijd dood aan Carol's haar.
Merle heeft zichzelf natuurlijk bevrijd van het dak, hij had zijn arm eraf gezaagd remember?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.
[..]
nee dat niet want ook vorig jaar was er een pauze tot februari, inmiddels is volgens mij alles opgenomen maar dat AMC de showrunner (na Darabont) ondanks de fenomenale kijkcijfers toch weggestuurd heeft ivm de vele problemen tijdens het maken van S3.5 kan je uit afleiden dat het niet veel beter gaat worden, denk/vrees ik
hoe dat precies gebeurt is weten we niet, Merle zei wel dat the governor hem gered heeft. Hij moet daar wel ergens in de buurt zijn geweest want iemand die z'n hand afzaagt komt helemaal alleen in een stad met louter zombies niet zo ver denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Merle heeft zichzelf natuurlijk bevrijd van het dak, hij had zijn arm eraf gezaagd remember?
En ik denk dat het gewoon budget tekort is en dat ze gewoon dezelfde spullen recyclen
Wel zo handig, kunnen zombies haar niet vastgrijpen aan d'r haar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ook, is ze nog één van de laatste levende vrouwen en dan neemt ze een pittig kort kapsel die vuile![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben ik de enige die Carol niet haat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |