Oja nu zie ik het. Was vandaag een dubbele. Ik heb goede hoop voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
De aflevering die om 23:30 begon is een oude![]()
Alle hoop gevestigd op 00:20 nu
Zelfs mijn autistische zoon van 12 vroeg zich hardop af of ze verliefd op Rick isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.
Nou ze bleef hem wel overdreven lang aankijken hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die kijkt altijd met van die wakkere ogen, echt vreemd vond ik het niet.
Inderdaad ik vind die menigte echt slecht acteren, het komt zo nep over.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Was na de midseason finale een wat minder spannende aflevering, maar heb me wel vermaakt.
Wel opvallend vonden wij thuis dat er in die ''angry mob'' in Woodbury nogal wat ''acteurs'' zaten die heel erg uit de toon vielen, sommige scenes (Andrea die het woord nam aan het einde) kwamen totaal niet over hierdoor.
Vond de uitleg die Carol eraan gaf wel goed. Maar inderdaad zeg, al die levens op het spel om hem te redden, en vervolgens gaat hij mee met de aanstichter van alles.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
En Daryl is een lulMaar ja aan de ene kant wel begrijpelijk dat die voor z'n broer kiest
Inderdaad, Darabont was echt een eindbaas qua film- en regiewerk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Jivis het volgende:
Achja, het blijft gewoon een B-serie (vooral sinds Darabont weg is). Zolang je er niet meer van maakt dan dat is het redelijk vermakelijk.
Het blijft wel zijn broer natuurlijk. Ik kan de keuze wel begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond de uitleg die Carol eraan gaf wel goed. Maar inderdaad zeg, al die levens op het spel om hem te redden, en vervolgens gaat hij mee met de aanstichter van alles.
Eigenlijk wel raar, maar ik deel je mening. Als ze op de vlucht zijn hoop je er op dat ze ergens veilig terechtkomen, maar als ze daar (te lang) zitten, is het gelijk minder leuk omdat de spanning weg isquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten wat hier al gezegd is wel snel weg uit die gevangenis. Ik verlang weer naar dat opgejaagde gevoel.
Ik begreep dat ze niet wist dat Glenn een gevangene was en dat hij gered is door haar (ex)vrienden. Toen ze die discussie aanging met de Gov. vlak voordat zij buiten die speech ging houden kwam dat naar voren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat Andrea nog in dat Woodbury zit. Kon ze niet mee, wilde ze niet mee? Is ze zo betoverd door die sullige eenogige Governor?
Jep, de pilot van TWD is echt een wereld van verschil in kwaliteit vergeleken met de huidige afleveringen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Inderdaad, Darabont was echt een eindbaas qua film- en regiewerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |