Op zich lijkt het me ook wel wat maar wat overleven betreft wordt het dan nog wel weer een stukje moeilijker als ook je voedselvoorraad besmet raakt.. Maar ok, zombie gorilla's lijkt me wel cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:
Waarom worden dieren geen zombies?
lijkt me vet een wolfpack zombies...
En dat ze dan een groep zwervende wetenschappers tegenkomen die baby's oogst en hun bloed gebruikt als tegengif.quote:of stel dat dat baby'tje immuun is voor dat zombie virus en uit haar een medicijn gehaald kan worden... dan heeft de groep wel goud in handen...
#9.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu de nieuwste aflevering eigenlijk?
S03 maar welke episode ook alweer ?
Weet het niet zeker, maar kwam die koe niet tot leven toen Dale dood ging?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:
Waarom worden dieren geen zombies?
lijkt me vet een wolfpack zombies...
Het is je alweer vergeven hoor...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
Het is 2013, we zijn toe aan seizoen 4 van The Walking dead en ik ontdek nu pas dat Daryl Dixon de ene helft is van The Boondock saints
Nee joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar kwam die koe niet tot leven toen Dale dood ging?
Ik weet trouwens ook niet meer waar ze die machinegeweren vandaan hebben gehaald. Iemand?
Viel me laatst ook op toen ik em weer eens ging kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
Het is 2013, we zijn toe aan seizoen 4 van The Walking dead en ik ontdek nu pas dat Daryl Dixon de ene helft is van The Boondock saints
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een niveau in deze aflevering
Die speech van Andrea
Die crowd om dat gladiator gevecht![]()
![]()
Die geest van Lori
Michonne's acting + alles aan haar wat me irriteert
De dialogen zijn meestal ook super slecht. Ik wil meer zombie actie.
Probeerde die chick met die baby Rick nou te versieren? Doet me denken aan Dexter seizoen 4/5 met dat ene meisje.
Wat is daarmee? Die hebben ze (die gouverneur en zijn medekompanen) vast ingepikt van die groepje soldaten die ze hebben vermoord tig afleveringen terug?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik begin me overigens wel te ergeren aan hoe zwak het decor eigenlijk is. Het verschil tussen hetgeen dat echt en nep is is zo duidelijk... En die Hyundai wassen ze om de zoveel tijd kennelijk?
Maar die machinegeweren, iemand??
Die kijkt altijd met van die wakkere ogen, echt vreemd vond ik het niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.
Verbaasd mij niets, jonge vrouwen zijn nou eenmaal sletterig...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.
Zoiets wilde ik ook zeggen. Bambi-ogen en de uitstraling zorgen er al voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die kijkt altijd met van die wakkere ogen, echt vreemd vond ik het niet.
Zo jong is ze niet ;-)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets, jonge vrouwen zijn nou eenmaal sletterig...
Wel fijn dat ze m dan ook aftanken voor je :-)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik begin me overigens wel te ergeren aan hoe zwak het decor eigenlijk is. Het verschil tussen hetgeen dat echt en nep is is zo duidelijk... En die Hyundai wassen ze om de zoveel tijd kennelijk?
Maar die machinegeweren, iemand??
Hoe oud is ze dan in werkelijkheid en in de serie?quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
O wauwie, ik herkende 'm niet eens! Yeahhh baby!
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, ik zie het verschil nooit zo bij donkere mensen.![]()
Deze man weet!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...
Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak
Sentimenteel gejank
Rick
The governour
Darryl die pleite is
Bazenneger die weggestuurd wordt
Geesten
Deze regisseur
En toch blijven kijken
Ik gok, maar dit is geen spoiler, dat ze in de finale de gevangenis om de een of andere tragische reden de gevangenis uit moeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef maurisioo het volgende:
Ik hoop dat seizoen 4 toch weer buiten de gevangenis gaat afspelen. Ben het nu wel een beetje zat daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |