Ik vind het sowieso niet logisch hoe Rick doet tegen 'nieuwen'.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef Rodawa het volgende:
Jammer dat die groep van Tyreese niet mag blijven, al zijn de 2 blanken niet echt te vertrouwen. Iedereen wou het, behalve Rick.
[ afbeelding ]

Dat van die hand vond ik ook compleet out of character. Ja hij kan daadwerkelijk zo veranderd zijn door alle gebeurtenissen, maar hij was juist iemand die voor het in stand houden van de beschaving was en dat is nu helemaal weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnen

hij snapt michonne ook helemaal niet , totaal geen inlevingsvermogen van zijn kant maar dat komt ook deels door haar zelfquote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnen

Ze is dood. Dus hij beseft zich dat hij door aan het draaien is.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef Tjik het volgende:
Ik denk dat het Rick juist allemaal te veel wordt ipv slaaptekort. Hij is gewoon doorgedraaid na de dood van Lori. Dus die verschijning van Lori zit gewoon in zijn hoofd. Geen geest. Ik dacht idd dat dat Lori was op het eind, maar waarom schreeuwt hij dan: get out, you don't belong here? Het is toch zijn vrouw. Wat doet zij dan fout?

Er werd specifiek in de aflevering gezegd dat Rick ook wel wat slaap kon gebruiken, dus ik zou het zeker meenemen als bijdragende factor.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef Tjik het volgende:
Ik denk dat het Rick juist allemaal te veel wordt ipv slaaptekort. Hij is gewoon doorgedraaid na de dood van Lori. Dus die verschijning van Lori zit gewoon in zijn hoofd. Geen geest. Ik dacht idd dat dat Lori was op het eind, maar waarom schreeuwt hij dan: get out, you don't belong here? Het is toch zijn vrouw. Wat doet zij dan fout?

Uhu, Hershel heeft dat idd doorgehad met die telefoongesprekken. Ik hoop ook echt niet dat het een terugkerend iets is, mij teveel Lost gehalte.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:44 schreef Smeich het volgende:
Uiteraard is het geen geest en wordt het hem allemaal teveel, ik hoop alleen niet dat het opmerken van Lori (of het nu over de telefoon is of in haar gedaante) een terugkerend item gaat worden. Hershel is toch de enige van de groep die dat al doorhad met die zogenaamde telefoongesprekken, niet?

Goede vriendenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Tjik het volgende:
Ik was ook een beetje in de war met de verhoudingen tussen Daryl en Carol. Waren zij nou samen of gewoon heel erg op elkaar gesteld?

Ja nou volgens mij was er wel enige romance alleen durfden zij dit beiden niet zo goed toe te geven. Daryl die nooit liefde gekend heeft en Carol die altijd de onderdanige was in de relatie.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Tjik het volgende:
Ik was ook een beetje in de war met de verhoudingen tussen Daryl en Carol. Waren zij nou samen of gewoon heel erg op elkaar gesteld?

Lijken niet eens op elkaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]

Neu, eerder hallucinaties, gok ik. Net zoals bij de shootout in Woodbury, waar hij Shane dacht te zien, maar het iemand anders was.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar The Walking Dead gaat nu ook opeens over spoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |