wat is dit voor spam?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
Echte erger episode.
The governour en Rick mogen van mij pleitte, doe maar weer een nieuw avontuurtje.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat is dit voor spam?
[ afbeelding ]
Dat is een virus wat jij hebt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat is dit voor spam?
[ afbeelding ]
Een vrouw die mij verteld dat ik een virus heb terwijl ik 3 filters hebquote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is een virus wat jij hebt.
Kijk... En daarom mag er maar 1 negerman in de 'hoofdgroep' zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, ik zie het verschil nooit zo bij donkere mensen.![]()
http://zondervirus.nl/text-enhance-virus/quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Een vrouw die mij verteld dat ik een virus heb terwijl ik 3 filters heb
quote:
Whaha, ik moest lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...
Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak
Sentimenteel gejank
Rick
The governour
Darryl die pleite is
Bazenneger die weggestuurd wordt
Geesten
Deze regisseur
En toch blijven kijken
Een kind, een dikke neger en een dunne neger.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef mcrumpie het volgende:
[..]
Kijk... En daarom mag er maar 1 negerman in de 'hoofdgroep' zijn.
Preciesss.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef mcrumpie het volgende:
[..]
Kijk... En daarom mag er maar 1 negerman in de 'hoofdgroep' zijn.
En je mag egeltje wel bedanken.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wow, 't is ook echt pas sinds 5 min. wtf..
Danke egeltjequote:
Circle of lifequote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
wat is dat toch btw telkens als de ene negert doodgaat komt er een andere terug
is in de comics ook zoquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef johnson555 het volgende:
Toch wat actie her en der , allen zxxoals hierboven werd vermeld worden de zombiesd wel bijzaak en gekilld als in cod
Zou jij je excuses niet eens ff maken aan deze vrouw? Ze zijn dus blijkbaar niet alleen goed voor het huishouden/sex maar kunnen je pc ook voor je fixen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wow, 't is ook echt pas sinds 5 min. wtf..
Ik denk dat Darryl aan het eind van het seizoen gewoon weer bij de groep zit en we een Merle lichter zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat gedoe over 'het echte gevaar komt van mensen' echt totaal afdoen aan de serie. Bij mij veroorzaakt het desinteresse omdat het maakt dat je in een soort cirkeltje terecht komt. Darryl weg ben ik ook niet zo blij mee.
Survival of the fittest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik denk dat Darryl aan het eind van het seizoen gewoon weer bij de groep zit en we een Merle lichter zijn.
En hoezo is 'het echte gevaar komt van mensen' een afknapper? In zo'n situatie is het altijd het recht van de sterkste en daarmee dus mensen vs. mensen op de eerste plaats, mensen vs. zombies op de tweede plaats...
Survival of the fittest betekent juist niet dat hersenloze gevecht tegen elkaar dat je steeds in deze serie ziet. Het meest succesvolle deel van de overlevers zijn de mensen die samenwerken zoals in dat stadje. Die mogen dan wat rare gewoontes hebben met gladiator gevechten a la Mad Max, maar ze slapen in gewone huizen en eten gewoon eten.quote:
Er zijn anders genoeg mensen in Woodbury die andere survivors ook als een groot gevaar zien hoor, vooral diegene die de touwtjes in handen hebben. Hetzelfde geld voor de groep van Rick, die proberen ook zoveel mogelijk een manier te vinden om normaal te leven als een kleine gemeenschap, maar zij zijn ook zeer wantrouwend tegenover buitenstaanders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Survival of the fittest betekent juist niet dat hersenloze gevecht tegen elkaar dat je steeds in deze serie ziet. Het meest succesvolle deel van de overlevers zijn de mensen die samenwerken zoals in dat stadje. Die mogen dan wat rare gewoontes hebben met gladiator gevechten a la Mad Max, maar ze slapen in gewone huizen en eten gewoon eten.
Die zogenaamde tough cookies die het gevaar alleen in andere mensen zien leven allemaal als wilde beesten.
En dat is dus net het deel van Woodbury dat het project in gevaar brengt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen in Woodbury die andere survivors ook als een groot gevaar zien hoor, vooral diegene die de touwtjes in handen hebben. Hetzelfde geld voor de groep van Rick, die proberen ook zoveel mogelijk een manier te vinden om normaal te leven als een kleine gemeenschap, maar zij zijn ook zeer wantrouwend tegenover buitenstaanders.
Darryl heeft even een zijstap maar is echt niet uit de serie. Hij is één van de populairste in de serie volgens mij. De natte droom van elke wannabe lone wolf/zolderkamertoerist.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat gedoe over 'het echte gevaar komt van mensen' echt totaal afdoen aan de serie. Bij mij veroorzaakt het desinteresse omdat het maakt dat je in een soort cirkeltje terecht komt. Darryl weg ben ik ook niet zo blij mee.
Dat klopt, maar het wantrouwen van buitenstaanders is niet datgene wat het in gevaar heeft gebracht. Het is ander gedrag van dat deel van Woodbury wat ze in gevaar brengt, acties als random mensen kidnappen en reservisten aanvallen. Ze hebben mazzel gehad dat dat laatste goed afliep voor ze. Voor hetzelfde geld was de Governor toen door z'n kop geschoten en hadden die reservisten Woodbury gevonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
En dat is dus net het deel van Woodbury dat het project in gevaar brengt.
Voor mij zijn het juist de andere mensen in Woodbury die wel profiteren van de beschermende omgeving, maar te bang zijn om een walker door de kop te knallen. Vervolgens juichen ze wel tijdens de brood en spelen in een 'veilige' setting.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
En dat is dus net het deel van Woodbury dat het project in gevaar brengt.
zoals ik zei, het is hetzelfde als in de comics, het gaat om de wreedheid van mensen. We weten dat zombies achter je aanlopen en bijten, TWD gaat over menselijk gedragquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat gedoe over 'het echte gevaar komt van mensen' echt totaal afdoen aan de serie. B
'The Walking Dead' is geloof ik ook de benaming voor de mensen en niet voor de zombies, aangezien ze besmet zijn met het virus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
zoals ik zei, het is hetzelfde als in de comics, het gaat om de wreedheid van mensen. We weten dat zombies achter je aanlopen en bijten, TWD gaat over menselijk gedrag
Maar deze komt uit The Wire!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
wat is dat toch btw telkens als de ene negert doodgaat komt er een andere terug
Of beter; Clay Davis... sheeeeeiiiiit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:58 schreef sjeppert het volgende:
[..]
tijd dat The Bunk zijn intrede maakt
Dat is bij vrijwel elke zombie of post-apocalyptische film natuurlijk het geval. Chaos brengt de 'ware' aard van mensen naar boven enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
is in de comics ook zo
echte gevaar komt van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |