Ja das ook weer zo, momentjequote:Op maandag 11 februari 2013 12:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom in spoilertags? Je kan hier gewoon vrij praten na de episode.Maar kan je hier een plaatje van optrommelen?

quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zag Morgan in woodbury!

Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Synesius het volgende:
Dat is hem toch niet?
Prima aflevering, hopelijk worden we wel op de hoogte gehouden van Daryl.

Dat zijn niet dezelfde personen hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]

Ok, ik zie het verschil nooit zo bij donkere mensen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zijn niet dezelfde personen hoor.

Dat is morgan echt niet hoor:quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zag Morgan in woodbury!

Die neger in de aflevering zag eruit als een mietje.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef Maniakje het volgende:
Die in Woodbury oogt wat jonger, lijkt iets meer haar op z'n hoofd te hebben, heeft een beetje van die 'appeltjes' op z'n wangen en niet zo'n lange lijn bij de mondhoeken lopen?

Waarschijnlijk omdat ie daar met zo'n schools rugtasje staat?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die neger in de aflevering zag eruit als een mietje.

datquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Maniakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie daar met zo'n schools rugtasje staat?

Daarnaast ALS het hem geweest was, (wat ik dus ook 100% zeker weet dat het hem niet is). dan hadden de makers in ieder geval laten zien hoe hij woodbury binnen gekomen was.quote:

Het eerste wat me te binnen schoot toen ik die neger was was: Morgan!quote:

Volgens mij mogen lipjes en Mrs.Salvatore ook wel wat extra slaap pakkenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Slaapdeprivatie doet gekke dingen met je. Hallucinaties alles.

Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
hij wilde volgens mij juist Ja zeggen tot zn 'vrouw' roet in het eten kwam gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |