Omdat ze'n khud weif is af en toequote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk deze serie af en toe mee met mijn vriendin.
Waarom zit in deze serie dat mens van Prison Break die Toffe Shaun tegen die Rik optestoken en andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do the monkey with me"
over pakweg 5 uur zal hij te vinden zijn.quote:
Ja, iets met dat gevangenis en een ander kamp enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef DJKoster het volgende:
Morgen!
Maar eerst nog even door de laatste 3 afleveringen zappen, geen idee waar ze zijn gebleven.
Iets met een gevangenis, toch?
Ja, maar ik download hem toch wel geen reclames enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
over pakweg 5 uur zal hij te vinden zijn.
In nederland zend foxlife hem dinsdagavond uit dacht ik.
Morgen als je wakker wordt dan kan je hem downloaden en kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik download hem toch wel geen reclames enzo
Yep! Zin in!quote:
Haaah echt joh?, vet!quote:Op maandag 11 februari 2013 02:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep! Zin in!
En vanaf donderdag wekelijks The Walking Dead in black and white op donderdag. Het eerste seizoen en de eerste helft van seizoen 2 in zwart/wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Andrea blijft een KHUD weif"Do the monkey with me"
Ohja, thnx!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef Smeich het volgende:
Ah dat zal niet zo'n vaart gaan lopen denk ik (zou inderdaad jammer zijn).
Michonne lag erg diep te slapen in 'haar' cel waarbij Hershel nog tegen Rick zei dat ze waarschijnlijk een hersenschudding had nadat Rick aan hem vroeg wanneer ze op eigen kracht kan vertrekken,
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Waarom in spoilertags? Je kan hier gewoon vrij praten na de episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan je hier een plaatje van optrommelen?
Gewoon normaal doen ja.
Ja das ook weer zo, momentjequote:Op maandag 11 februari 2013 12:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom in spoilertags? Je kan hier gewoon vrij praten na de episode.Maar kan je hier een plaatje van optrommelen?
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zag Morgan in woodbury!
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Synesius het volgende:
Dat is hem toch niet?
Prima aflevering, hopelijk worden we wel op de hoogte gehouden van Daryl.
Dat zijn niet dezelfde personen hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]
Ok, ik zie het verschil nooit zo bij donkere mensen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zijn niet dezelfde personen hoor.
Dat is morgan echt niet hoor:quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zag Morgan in woodbury!
Die neger in de aflevering zag eruit als een mietje.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef Maniakje het volgende:
Die in Woodbury oogt wat jonger, lijkt iets meer haar op z'n hoofd te hebben, heeft een beetje van die 'appeltjes' op z'n wangen en niet zo'n lange lijn bij de mondhoeken lopen?
Waarschijnlijk omdat ie daar met zo'n schools rugtasje staat?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die neger in de aflevering zag eruit als een mietje.
datquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Maniakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie daar met zo'n schools rugtasje staat?
Daarnaast ALS het hem geweest was, (wat ik dus ook 100% zeker weet dat het hem niet is). dan hadden de makers in ieder geval laten zien hoe hij woodbury binnen gekomen was.quote:
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik die neger was was: Morgan!quote:
Volgens mij mogen lipjes en Mrs.Salvatore ook wel wat extra slaap pakkenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Slaapdeprivatie doet gekke dingen met je. Hallucinaties alles.
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
hij wilde volgens mij juist Ja zeggen tot zn 'vrouw' roet in het eten kwam gooien
Ik vind het sowieso niet logisch hoe Rick doet tegen 'nieuwen'.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef Rodawa het volgende:
Jammer dat die groep van Tyreese niet mag blijven, al zijn de 2 blanken niet echt te vertrouwen. Iedereen wou het, behalve Rick.
[ afbeelding ]
Dat van die hand vond ik ook compleet out of character. Ja hij kan daadwerkelijk zo veranderd zijn door alle gebeurtenissen, maar hij was juist iemand die voor het in stand houden van de beschaving was en dat is nu helemaal weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnen
hij snapt michonne ook helemaal niet , totaal geen inlevingsvermogen van zijn kant maar dat komt ook deels door haar zelfquote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Rick mag van mij in de stront zakken, eerst keihard die celdeur van Michonne dichtdoen terwijl dat kind daar ligt te slapen en een mogelijke hersenschudding heeft en vervolgens Tyrese geen hand gunnen
Ze is dood. Dus hij beseft zich dat hij door aan het draaien is.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef Tjik het volgende:
Ik denk dat het Rick juist allemaal te veel wordt ipv slaaptekort. Hij is gewoon doorgedraaid na de dood van Lori. Dus die verschijning van Lori zit gewoon in zijn hoofd. Geen geest. Ik dacht idd dat dat Lori was op het eind, maar waarom schreeuwt hij dan: get out, you don't belong here? Het is toch zijn vrouw. Wat doet zij dan fout?
Er werd specifiek in de aflevering gezegd dat Rick ook wel wat slaap kon gebruiken, dus ik zou het zeker meenemen als bijdragende factor.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef Tjik het volgende:
Ik denk dat het Rick juist allemaal te veel wordt ipv slaaptekort. Hij is gewoon doorgedraaid na de dood van Lori. Dus die verschijning van Lori zit gewoon in zijn hoofd. Geen geest. Ik dacht idd dat dat Lori was op het eind, maar waarom schreeuwt hij dan: get out, you don't belong here? Het is toch zijn vrouw. Wat doet zij dan fout?
Uhu, Hershel heeft dat idd doorgehad met die telefoongesprekken. Ik hoop ook echt niet dat het een terugkerend iets is, mij teveel Lost gehalte.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:44 schreef Smeich het volgende:
Uiteraard is het geen geest en wordt het hem allemaal teveel, ik hoop alleen niet dat het opmerken van Lori (of het nu over de telefoon is of in haar gedaante) een terugkerend item gaat worden. Hershel is toch de enige van de groep die dat al doorhad met die zogenaamde telefoongesprekken, niet?
Goede vriendenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Tjik het volgende:
Ik was ook een beetje in de war met de verhoudingen tussen Daryl en Carol. Waren zij nou samen of gewoon heel erg op elkaar gesteld?
Ja nou volgens mij was er wel enige romance alleen durfden zij dit beiden niet zo goed toe te geven. Daryl die nooit liefde gekend heeft en Carol die altijd de onderdanige was in de relatie.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Tjik het volgende:
Ik was ook een beetje in de war met de verhoudingen tussen Daryl en Carol. Waren zij nou samen of gewoon heel erg op elkaar gesteld?
Lijken niet eens op elkaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
[ afbeelding ]
Neu, eerder hallucinaties, gok ik. Net zoals bij de shootout in Woodbury, waar hij Shane dacht te zien, maar het iemand anders was.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar The Walking Dead gaat nu ook opeens over spoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |