SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:09:34 ]"Do the monkey with me"
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef fonkeymonkey het volgende:
2 daguhhhhhhhhhwaarom zou je dat hier dan aangeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:09:43 ]
Uhmzz welke serie zou jij aanbevelen dan, niet om aan te vallen maar gewoon Strike back ook al bijna "uit" dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef ems. het volgende:
Die laten ze dan ook nooit doodgaan natuurlijk. Daar is de serie net wat te kwalitatief ondermaats voor.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef fonkeymonkey het volgende:
2 daguhhhhhhhhhbedankt voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:10:02 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Oke ik had het anders moeten zeggen,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:10:20 ]Ik zwaai naar dieren.
Ben je het Nederlandse woord voor "rumours" vergeten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Oke ik had het anders moeten zeggen,
Weet iemand meer daar over dan?!
Want ik hoor zelf alleen maar rumours.
EDIT : geruchtenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ben je het Nederlandse woord voor "rumours" vergeten?
Netflix is toch niet beschikbaar in Nederland? Of woon je ergens anders?quote:Op zondag 10 februari 2013 05:40 schreef OMG het volgende:
Heb er zin in. Een maandje of 2 geleden eens voor het eerst seizoen 1 en 2 op Netflix er in een weekend doorheen gejaagd en daarna seizoen 3 opgenomen en tot nu toe gekeken. Top serie.
VS, vandaar de luxe dat ik ook AMC kan kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Netflix is toch niet beschikbaar in Nederland? Of woon je ergens anders?
Omdat ze'n khud weif is af en toequote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk deze serie af en toe mee met mijn vriendin.
Waarom zit in deze serie dat mens van Prison Break die Toffe Shaun tegen die Rik optestoken en andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do the monkey with me"
over pakweg 5 uur zal hij te vinden zijn.quote:
Ja, iets met dat gevangenis en een ander kamp enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef DJKoster het volgende:
Morgen!
Maar eerst nog even door de laatste 3 afleveringen zappen, geen idee waar ze zijn gebleven.
Iets met een gevangenis, toch?
Ja, maar ik download hem toch wel geen reclames enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
over pakweg 5 uur zal hij te vinden zijn.
In nederland zend foxlife hem dinsdagavond uit dacht ik.
Morgen als je wakker wordt dan kan je hem downloaden en kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik download hem toch wel geen reclames enzo
Yep! Zin in!quote:
Haaah echt joh?, vet!quote:Op maandag 11 februari 2013 02:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep! Zin in!
En vanaf donderdag wekelijks The Walking Dead in black and white op donderdag. Het eerste seizoen en de eerste helft van seizoen 2 in zwart/wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Andrea blijft een KHUD weif"Do the monkey with me"
Ohja, thnx!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef Smeich het volgende:
Ah dat zal niet zo'n vaart gaan lopen denk ik (zou inderdaad jammer zijn).
Michonne lag erg diep te slapen in 'haar' cel waarbij Hershel nog tegen Rick zei dat ze waarschijnlijk een hersenschudding had nadat Rick aan hem vroeg wanneer ze op eigen kracht kan vertrekken,
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef lipjes het volgende:
Waarom in spoilertags? Je kan hier gewoon vrij praten na de episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan je hier een plaatje van optrommelen?
Gewoon normaal doen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |