Oja nu zie ik het. Was vandaag een dubbele. Ik heb goede hoop voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
De aflevering die om 23:30 begon is een oude![]()
Alle hoop gevestigd op 00:20 nu
Zelfs mijn autistische zoon van 12 vroeg zich hardop af of ze verliefd op Rick isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al raar dat ze hem zo'n kusje gaf met zo'n zaadvragende blik. Echt vaag vond ik dat ja.
Nou ze bleef hem wel overdreven lang aankijken hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die kijkt altijd met van die wakkere ogen, echt vreemd vond ik het niet.
Inderdaad ik vind die menigte echt slecht acteren, het komt zo nep over.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Was na de midseason finale een wat minder spannende aflevering, maar heb me wel vermaakt.
Wel opvallend vonden wij thuis dat er in die ''angry mob'' in Woodbury nogal wat ''acteurs'' zaten die heel erg uit de toon vielen, sommige scenes (Andrea die het woord nam aan het einde) kwamen totaal niet over hierdoor.
Vond de uitleg die Carol eraan gaf wel goed. Maar inderdaad zeg, al die levens op het spel om hem te redden, en vervolgens gaat hij mee met de aanstichter van alles.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
En Daryl is een lulMaar ja aan de ene kant wel begrijpelijk dat die voor z'n broer kiest
Inderdaad, Darabont was echt een eindbaas qua film- en regiewerk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Jivis het volgende:
Achja, het blijft gewoon een B-serie (vooral sinds Darabont weg is). Zolang je er niet meer van maakt dan dat is het redelijk vermakelijk.
Het blijft wel zijn broer natuurlijk. Ik kan de keuze wel begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond de uitleg die Carol eraan gaf wel goed. Maar inderdaad zeg, al die levens op het spel om hem te redden, en vervolgens gaat hij mee met de aanstichter van alles.
Eigenlijk wel raar, maar ik deel je mening. Als ze op de vlucht zijn hoop je er op dat ze ergens veilig terechtkomen, maar als ze daar (te lang) zitten, is het gelijk minder leuk omdat de spanning weg isquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten wat hier al gezegd is wel snel weg uit die gevangenis. Ik verlang weer naar dat opgejaagde gevoel.
Ik begreep dat ze niet wist dat Glenn een gevangene was en dat hij gered is door haar (ex)vrienden. Toen ze die discussie aanging met de Gov. vlak voordat zij buiten die speech ging houden kwam dat naar voren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat Andrea nog in dat Woodbury zit. Kon ze niet mee, wilde ze niet mee? Is ze zo betoverd door die sullige eenogige Governor?
Jep, de pilot van TWD is echt een wereld van verschil in kwaliteit vergeleken met de huidige afleveringen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Inderdaad, Darabont was echt een eindbaas qua film- en regiewerk.
Was die pauze daardoor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef planethugo het volgende:
heb me wel vermaakt maar er zaten wel behoorlijk wat momenten in die te slecht waren, met de bewoners van woodbury die de poorten uitwillen, andrea die speecht en de bewoners die daarna weer alles goed vinden als dieptepunt
De chaos die ontstond met de bevrijding van darryl was ook niet al te best trouwens.
maargoed, ik zie hier wel veel reacties die nogal tegenstrijdig zijn met de reacties op de eerste seizoenshelft. Zó snel kan je imo toch ook niet van mening veranderen.
Ik verwacht trouwens dat het ook niet veel beter wordt in deze 2de seizoenshelft. Dat de productie wegens gebrekkig schrijfwerk een paar keer stil is komen te liggen en AMC de showrunner ontslagen heeft spreekt boekdelen
Het was echt, echt heel slecht ja. Schaamteloos. Echt weer niveautje seizoen 2. Wat een verschil met de vorige paar eps...alsof het door een volstrekt ander team geschreven heeft...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef shmoopy het volgende:
Een beetje van dik hout zaagt men planken, deze aflevering.
Misschien te lang moeten wachten dat ik het gevoel heb er helemaal uit te zijn, maar ik vond het bij vlagen gewoon lachwekkend.
Daryl stante pede terug, graag.
Wie gaat dat precies veroveren dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:11 schreef Tjik het volgende:
Ik denk ergens dat ze Woodbury veroveren en daar iets van willen maken..
Governor afmaken en de mensen staan toch al achter Andrea en zij kent hen natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat dat precies veroveren dan?![]()
Groepje heeft niet echt slag kracht meer, plus een gast die geesten ziet.
Matige aflevering idd, hoelang wachten op de volgende? Mei?
Mwja iets te makkelijk. Enja boog schiet man snel terug!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:02 schreef Tjik het volgende:
[..]
Governor afmaken en de mensen staan toch al achter Andrea en zij kent hen natuurlijk
gewoon as tot maandag dacht ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:02 schreef Geerd het volgende:
Matige aflevering idd, hoelang wachten op de volgende? Mei?
Dat Daryl snel terug moet komen.quote:
Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef stinkie het volgende:
Hè de sheriff rifle bag. Zelfs met dezelfde geweren
min der spa ties maken het lees baar der.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat Daryl snel terug moet komen.
Gewoon een prop die ze nog hadden liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.
En Daryl moet inderdaad heel snel terug
heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gewoon een prop die ze nog hadden liggen. Daarbij zal zo'n tas wel standaard issue zijn voor sherrifbureau's ofzo.
nee dat niet want ook vorig jaar was er een pauze tot februari, inmiddels is volgens mij alles opgenomen maar dat AMC de showrunner (na Darabont) ondanks de fenomenale kijkcijfers toch weggestuurd heeft ivm de vele problemen tijdens het maken van S3.5 kan je uit afleiden dat het niet veel beter gaat worden, denk/vrees ikquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:35 schreef sinepedraap het volgende:
Ook mis ik heel erg het tactische gedeelte. S01E02 het begin waren ze nog flink tactisch bezig, walky talky's en zo. Nu doen ze echt alsof er niks aan de hand is, laat een klein kind en een kale vrouw bij de ingang wachten, niet eens ff met een walky talky aangeven dat ze eraan komen en zo
Ik ook, is ze nog één van de laatste levende vrouwen en dan neemt ze een pittig kort kapsel die vuilequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Jivis het volgende:
[..]. Ik erger me ook altijd dood aan Carol's haar.
Merle heeft zichzelf natuurlijk bevrijd van het dak, hij had zijn arm eraf gezaagd remember?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.
[..]
nee dat niet want ook vorig jaar was er een pauze tot februari, inmiddels is volgens mij alles opgenomen maar dat AMC de showrunner (na Darabont) ondanks de fenomenale kijkcijfers toch weggestuurd heeft ivm de vele problemen tijdens het maken van S3.5 kan je uit afleiden dat het niet veel beter gaat worden, denk/vrees ik
hoe dat precies gebeurt is weten we niet, Merle zei wel dat the governor hem gered heeft. Hij moet daar wel ergens in de buurt zijn geweest want iemand die z'n hand afzaagt komt helemaal alleen in een stad met louter zombies niet zo ver denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Merle heeft zichzelf natuurlijk bevrijd van het dak, hij had zijn arm eraf gezaagd remember?
En ik denk dat het gewoon budget tekort is en dat ze gewoon dezelfde spullen recyclen
Wel zo handig, kunnen zombies haar niet vastgrijpen aan d'r haar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ook, is ze nog één van de laatste levende vrouwen en dan neemt ze een pittig kort kapsel die vuile![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |