SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Discombobulate het volgende:
Joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duh
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:34 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef lipjes het volgende:
[..]Het was een Lost verwijzingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En dan is heel seizoen 4 te downloaden of alleen aflevering 1 en kun je weer 2 weken wachten op aflevering 2?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Tjik het volgende:
Nog een kleine week. Eindelijk. Duurde veels te lang
heb je vakantie?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou in 8 dagen de episodes tot nu toe er door heen gejakkerd.
Vette serie.
Zeg schatjepatatje, wil je niet zovaak van afbeelding veranderen, ik herken je niet meerquote:
Wat bedoel je nou precies?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef wesley90 het volgende:
Ik ben zo blij dat ze tyrees er in hebben nu:) volg de comic al wat langer en ze zij daar een stuk verder in. Maar ook weer niet. Het lijkt een beetje op elkaar.
De comic is heftiger, zwaarder en donkerder. Zoals het michone en the governor gedoetje is in de comic echt ziek. En in de serie had ik echt zo iets van doe normaal. Wees blij. Oke hij blijkt later echt raar te zijn. Maar vergeleken met de comic is the governor in de serie echt een pussy.
Het begin wel, maar de serie mag nu gewoon zelf schrijven heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
De comic en de tv serie zijn toch niet hetzelfde?
Sorry liefjepiefjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zeg schatjepatatje, wil je niet zovaak van afbeelding veranderen, ik herken je niet meer
svp niet de comic hier besprekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef wesley90 het volgende:
Ik ben zo blij dat ze tyrees er in hebben nu:) volg de comic al wat langer en ze zij daar een stuk verder in. Maar ook weer niet. Het lijkt een beetje op elkaar.
De comic is heftiger, zwaarder en donkerder. Zoals het michone en the governor gedoetje is in de comic echt ziek. En in de serie had ik echt zo iets van doe normaal. Wees blij. Oke hij blijkt later echt raar te zijn. Maar vergeleken met de comic is the governor in de serie echt een pussy.
Ik zal niks zeggen over wat er in de comic gebeurd. Wou alleen even melden dat de comic gewoon meer badass is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
svp niet de comic hier bespreken
Eens! Verder ook blij dat Tyrese erin komtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:59 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Wou alleen even melden dat de comic gewoon meer badass is.
Ik noem hem gewoon Cutty. Echte negers wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef wesley90 het volgende:
Ik ben zo blij dat ze tyrees er in hebben nu:)
from the gymquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon Cutty. Echte negers weten
Ik heb alles achter elkaar gekeken, en dan idd seizoen 2 op die boerderij had wel anders gekund.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:28 schreef andreas612 het volgende:
Moet zeggen dat het eigenlijk best een trage serie is.. 't gaat maar langzamer elke keer, werkt naar één hoogtepuntje toe en we zijn er weer een half jaar uit... kom op zeg, zo kan je toch godverdomme geen serie volgen.. En als ze eenmaal terug komen heb je eerst weer een flashback nodig van 10 min om het geheel weer een beetje te herinneren, naja, helft van de aflevering alweer voorbij..
etc. etc.
stelletje mongolen daar achter de regieknoppen
en ze moeten eens stoppen met dat gejank op één plek de hele tijd, ga gewoon on the road
Enigste wat we nu weten is dat S04 wel gaat komen, de rest is nog niet duidelijk.quote:[
Ik heb alles achter elkaar gekeken, en dan idd seizoen 2 op die boerderij had wel anders gekund.
Daarom vroeg ik al seizoen 4, komt die helemaal uit, of moet je daar ook weer 2 weken ofzo per aflevering wachten?
je weet dat een tv serie iets is dat in delen op tv uitgezonden wordt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb alles achter elkaar gekeken, en dan idd seizoen 2 op die boerderij had wel anders gekund.
Daarom vroeg ik al seizoen 4, komt die helemaal uit, of moet je daar ook weer 2 weken ofzo per aflevering wachten?
Jij kan het beste wachten tot het seizoen voorbij is en het in één stuk kijken. Moet je daarna wel weer een jaar wachten voor je volgende sessie. Anders ben je inderdaad verplicht om te wachten tot de verschijningsdatum van de aflevering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
je weet dat een tv serie iets is dat in delen op tv uitgezonden wordt?
Idd ja..en deze programmering van TWD is echt niet bijzonder..zo gaat het bij de meeste series.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
Naja bedoel eigenlijk net als films duurt het nog al een tijdje voor dat ze je hier in Ned kan downloaden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
downloaden kan wereldwijd op dezelfde tijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja bedoel eigenlijk net als films duurt het nog al een tijdje voor dat ze je hier in Ned kan downloaden.
Dus ik dacht misschien hebben ze daar al een paar afleveringen gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:09:34 ]"Do the monkey with me"
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef fonkeymonkey het volgende:
2 daguhhhhhhhhhwaarom zou je dat hier dan aangeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:09:43 ]
Uhmzz welke serie zou jij aanbevelen dan, niet om aan te vallen maar gewoon Strike back ook al bijna "uit" dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef ems. het volgende:
Die laten ze dan ook nooit doodgaan natuurlijk. Daar is de serie net wat te kwalitatief ondermaats voor.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef fonkeymonkey het volgende:
2 daguhhhhhhhhhbedankt voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:10:02 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Oke ik had het anders moeten zeggen,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 09-02-2013 10:10:20 ]Ik zwaai naar dieren.
Ben je het Nederlandse woord voor "rumours" vergeten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Oke ik had het anders moeten zeggen,
Weet iemand meer daar over dan?!
Want ik hoor zelf alleen maar rumours.
EDIT : geruchtenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ben je het Nederlandse woord voor "rumours" vergeten?
Netflix is toch niet beschikbaar in Nederland? Of woon je ergens anders?quote:Op zondag 10 februari 2013 05:40 schreef OMG het volgende:
Heb er zin in. Een maandje of 2 geleden eens voor het eerst seizoen 1 en 2 op Netflix er in een weekend doorheen gejaagd en daarna seizoen 3 opgenomen en tot nu toe gekeken. Top serie.
VS, vandaar de luxe dat ik ook AMC kan kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Netflix is toch niet beschikbaar in Nederland? Of woon je ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |