twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 12:30:44McLaren have followed Ferrari in having pull-rod front suspension - rear bodywork cut away above floor right into centre of car reageer retweet
twitter:EliGP twitterde op donderdag 31-01-2013 om 13:10:46MP4-27 vs MP4-28... http://t.co/z9hs3jah reageer retweet
Dit is wel interessant, al bekend of Ferrari hier ook mee doorgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 12:30:44McLaren have followed Ferrari in having pull-rod front suspension - rear bodywork cut away above floor right into centre of car reageer retweet
twitter:ScarbsF1 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 13:18:12#McLarenMP428 Detail: The frotn of the chassis is raised to 625mm and the nose step is disguised under a modesty panel http://t.co/OuXteYks reageer retweet
twitter:ScarbsF1 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 13:16:03#McLarenMP428 Detail: The rear suspension is again pullrod and follows Redbull by enclosing the driveshaft http://t.co/XNUBApvp reageer retweet
Volgens de berichten/geruchten wel jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is wel interessant, al bekend of Ferrari hier ook mee doorgaat?
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:57:19Pullrod front suspension (like 2012 Ferrari) and high nose unlike their previous concept.. http://t.co/dCXDG2gX
reageer retweet
Blijkbaar niet een kapje op het ontbrekende stuk maar een kap over de hele neus heen.twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:00:02But they've covered up the nose step - here's what it looks like uncovered. http://t.co/XjOS11TV
reageer retweet
Ze hebben hem anders aardig gewijzigdquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:37 schreef King_Merc het volgende:
dacht eerst dat dat de nieuwe wagen was maar goed kijken is het de (gestripte) Honda uit 2007 met Mercedes Livery
wat betreft de Mclaren, weinig veranderd qua uiterlijk (waarom zou je als je de beste waren had (grootste gedeelte van het jaar) van het seizoen, onderhuids denk ik wel redelijk herzien
Daar ga ik ook voor!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Alonso wordt wereldkampioen dit jaar![]()
![]()
en anders Raikonnen
Doe maar Kimiquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
en anders Raikonnen
eens, maar niet in die volgordequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
en anders Raikonnen
Ligt aan de wagen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef vosss het volgende:
Ow en al was het alleen maar om de zure bek van Weltschmerz te zien zou ik Kimi graag als WC hebben, want dat is natuurlijk maar gewoon een zeer middelmatige coureur.
Benieuwd hoe hij er zich dan uit gaat lullen![]()
Alleen als Grosjean 2de in de stand wordt natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ligt aan de wagen natuurlijk.
Dat zou ook geweldig zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En ik ga lachen als Hamilton geen deuk in een pakje boter blijkt te rijden ten opzichte van Rosberg.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef vosss het volgende:
Ow en al was het alleen maar om de zure bek van Weltschmerz te zien zou ik Kimi graag als WC hebben, want dat is natuurlijk maar gewoon een zeer middelmatige coureur.
Benieuwd hoe hij er zich dan uit gaat lullen![]()
Vettel dit jaar kampioen, dat je daar nog aan twijfelt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
en anders Raikonnen
Ik mag hem niet zo, maar als hij het weer flikt dit jaar komt ie met 4x op rij wel in een kort rijtje terecht die dat ook geflikt hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Vettel dit jaar kampioen, dat je daar nog aan twijfelt.
Er is nog niemand geweest die zijn eerste drie titels op rij won, Vettel maakt zijn eigen lijst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mag hem niet zo, maar als hij het weer flikt dit jaar komt ie met 4x op rij wel in een kort rijtje terecht die dat ook geflikt hebben
Owja, dat was ik vergeten, bij Schumacher en Fangio zaten er een paar jaar tussenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog niemand geweest die zijn eerste drie titels op rij won, Vettel maakt zijn eigen lijst.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Vettel dit jaar kampioen, dat je daar nog aan twijfelt.
Newey maakt Vettel's lijst. Net zoals Brawn en Byrne aan de basis stonden van alle titels van Schumacher.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog niemand geweest die zijn eerste drie titels op rij won, Vettel maakt zijn eigen lijst.
Dat lijkt erop. Hij maakt, volgens zijn twitter, vanmiddag zijn toekomstplannen bekend.quote:
twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 07:59:46This afternoon I will announce my future plans! stay put! reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 09:16:04Wil jij bij de persconferentie zijn vanmiddag? RT Waarom jij er bij moet zijn? reageer retweet
Ik vind die witte streep aan de onderkant niet zo, maar misschien vereist het wat gewenning. In ieder geval zien we gelukkig die lelijke bobbel niet meer op de neus. Dat is sowieso een enorme verbetering.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef King_Merc het volgende:
prachtige wagen!, livery is ook mooier geworden
Joe Saward lijkt in ieder geval te denken dat Giedo voor Caterham gaat rijden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat lijkt erop. Hij maakt, volgens zijn twitter, vanmiddag zijn toekomstplannen bekend.twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 07:59:46This afternoon I will announce my future plans! stay put! reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 09:16:04Wil jij bij de persconferentie zijn vanmiddag? RT Waarom jij er bij moet zijn? reageer retweet
Ik ben net wakker en heb lichtelijk een kater.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:05 schreef Fiorano het volgende:
Wauw, die Ferrari Livery is gaaf zeg. Zelfs Ferrari is nog vernieuwender dan dat Mclaren dat is...
Zwart met wit aan de onder kant.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en heb lichtelijk een kater.
Hij is rood. Net als vorig jaar en het jaar ervoor en daarvoor en daarvoor en etc.
Ergo: ik zie geen verschil met mn brakke harses aan die livery
Ow verrekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zwart met wit aan de onder kant.....
Op het eerste gezicht lijken ze erg op de 2012-auto's. Maar als je wat beter en langer kijkt, is bijvoorbeeld de McLaren behoorlijk gewijzigd!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef nils7 het volgende:
Echt gewoon bijna 1 op 1 de 2012 auto's met een kap.... (behalve Lotus dan hahaha).....
Niemand revolutionair?
Regels zijn nauwelijks veranderd, dus de meeste veranderingen zullen onder de kap zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef nils7 het volgende:
Echt gewoon bijna 1 op 1 de 2012 auto's met een kap.... (behalve Lotus dan hahaha).....
Niemand revolutionair?
Jeuj, weer een Nederlander bij een gaar kloteteamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef franklop het volgende:
oglens AD vd Garde dus naar Catherham
Beter dan niks, is wel leuk voor die jongenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jeuj, weer een Nederlander bij een gaar kloteteam![]()
![]()
![]()
![]()
Jos Grindbak is wel de succesvolste Nederlandse F1 coureur ooit.quote:Al vraag ik me af of hij meer te weeg zou brengen dan jos grindbak
Mwa, toch wel een stijgende lijn vorig jaar .quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jeuj, weer een Nederlander bij een gaar kloteteam![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou ongetwijfeld iets gescheeld hebben mbt. de kijkcijfers, maar niet van het niveau dat Jos Verstappen teweeg bracht. Dat is Albers en Doornbos ook niet gelukt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fiorano het volgende:
Tsja, misschien had RTL nu wel de uitzendrechten willen hebben. Al vraag ik me af of hij meer te weeg zou brengen dan jos grindbak
Was inderdaad al langsgekomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand dit stukje nog meegekregen?
http://www.telegraaf.nl/t(...)rgeeft_Frijns__.html
Frijns moet echt op gaan passen met wat hij zegt.
Ik neem toch aan dat hij een manager heeft en die hem ook verteld dat dit soort dingen niet handig zijn?
Is alweer vergeven door Sauber. Volgens Kaltenborn komt het omdat hij nog jong is en gefrustreerd is dat hij nog geen racestoeltje (in de GP2) heeft voor dit jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand dit stukje nog meegekregen?
http://www.telegraaf.nl/t(...)rgeeft_Frijns__.html
Frijns moet echt op gaan passen met wat hij zegt.
Ik neem toch aan dat hij een manager heeft en die hem ook verteld dat dit soort dingen niet handig zijn?
Ik vind het meer dat Frijns testrijder is geworden. Zonder noemenswaardige sponsoren en bij een stuk beter team.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Haarklip het volgende:
En nu allemaal gaan zeuren dat Marussia en Caterham niet goed genoeg zijnHet is echt al heel wat dat Giedo dit voor elkaar heeft weten te krijgen.
Ik niet. Om testrijder te worden heb je geen sponsoren nodig. Om te rijden tegenwoordig wel (ook al heb je talent en win je een aansprekend kampioenschap). Op Bottas na is iedere nieuwe coureur dankzij een flink smak geld in de F1 gekomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het meer dat Frijns testrijder is geworden. Zonder noemenswaardige sponsoren en bij een stuk beter team.
Ja wie niet? Elke teambaas in de F1 zal er ook zo over denken, maar ja $$quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:33 schreef vosss het volgende:
vdGarde heeft gewoon met een zak geld gerammeld. Zo kan ik het ook bij wijze van spreke.
Ergo: ik heb een hogere pet van Frijns op dan van vd Garde
Ik denk Guido zelf zelfsquote:
Bron?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Uitzendrechten F1 voor 3 jaar naar Sport 1
En het bijbehorende bericht:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bron?
Want wil het zeker gaan aanschaffen.... ik kan niet zonder de F1
[edit]
sport1.nl is de bron hahaha
quote:Formule 1 komende drie jaar live bij Sport1
Vanaf maart is de Formule 1 live te zien op Sport1. We hebben met het Formula One Management een overeenkomst voor de komende drie seizoenen. Naast de race zijn ook alle vrije- en kwalificatietrainingen live en in HD te volgen.
Daarnaast maakt Sport1 op de meeste racedagen meerdere feeds beschikbaar op de diverse Sport1 kanalen, zodat de kijker zelf kan bepalen vanuit welk gezichtspunt hij of zij wil kijken.
Uiteraard is de Formule 1 ook via Sport1.nl te bekijken en worden de kwalificaties en races pay-per-view beschikbaar gemaakt via de platformen van UPC, Ziggo en KPN. Over de verdere invulling en de verschillende online-abonnementen maken we in de loop van de week op een speciale info-pagina meer bekend.
Will Moerer, Vice-President van Film1/Sport1: ‘Natuurlijk ben ik blij dat het gelukt is om de Formule 1 aan ons toch al rijke pakket topsport toe te voegen. Sebastian Vettel en Fernando Alonso voegen zich bij onder meer Messi, Ronaldo, Federer, Nadal, McIlroy, Woods, LeBron James, Bryant, Bolt en Lorenzo.'
We zullen op racedagen de Formule 1 op meerdere kanalen beschikbaar maken zodat de racefans zelf kunnen kiezen of ze de race willen volgen of bijvoorbeeld een kijkje willen nemen in de pitstraat of misschien een stukje willen meerijden met Alonso of Vettel. Kortom fans van de Formule 1 hoeven geen kilometer te missen’.
Sport1 zal dit raceseizoen nauw samenwerken met Veronica dat de Grand Prixs van Canada, Brazilië en Amerika live zal uitzenden. Daarnaast zal er zowel op Sport1 als op Veronica na afloop van iedere Grand Prixs een samenvatting te zien zijn.
Als wel dan zal het wel duurder zijn dan gewoon een abbo en als niet dan zal het wel goedkoper zijn dan een abbo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ben benieuwd of dat pay-per-view ook livestreams inhoudt.
Zal het nog steeds duurder zijn als je maar de helft van de races kijkt op Sport1 en de andere helft op de BBC? Ik denk eigenlijk niet dat de BBC een groot marktaandeel in Nederland had met de races.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Als wel dan zal het wel duurder zijn dan gewoon een abbo en als niet dan zal het wel goedkoper zijn dan een abbo.
Echt alleen de uitlaat en de kap op de neus lijken de grote veranderingen....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:08 schreef ElmarO het volgende:
Een vergelijking van de F2012 en de F138:
[ link | afbeelding ]
De hele vorm van de sidepods is anders en de achtervleugel ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Echt alleen de uitlaat en de kap op de neus lijken de grote veranderingen....
Ze laten natuurlijk nooit alles zien tijdens zo'n presentatie. We zullen wel een beter idee gaan krijgen tijdens het testen. En dan met name de laatste test.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Echt alleen de uitlaat en de kap op de neus lijken de grote veranderingen....
Ben ook zeer benieuwd, als mol het doet, geen abo voor mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou wel graag willen weten wie het commentaar gaat geven bij Sport1. Geeft voor mij de doorslag voro het wel of niet nemen van een abonnement.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Tarahumara het volgende:
Ik hoop ook op een payperview-systeem, aangezien ik geen zin heb om te betalen als ik op vakantie ben of als er zomerstop is.
quote:Uiteraard is de Formule 1 ook via Sport1.nl te bekijken en worden de kwalificaties en races pay-per-view beschikbaar gemaakt via de platformen van UPC, Ziggo en KPN.
De Ferrari F2013 bedoel je, dacht dat dat de naam was...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:08 schreef ElmarO het volgende:
Een vergelijking van de F2012 en de F138:
[ link | afbeelding ]
Nee, de F138quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
De Ferrari F2013 bedoel je, dacht dat dat de naam was...
Dan zullen ze hem wel standaard F met daarbij het jaar noemen en dan past Ferrari het wel (of niet) aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, de F138De 13 om het jaar aan te geven en de 8 om het laatste jaar met de V8 aan te geven
Dat is pas sinds 2001 zo (met enkele uitzonderingen zoals de F150(th Italia), F60, 248 F1 en F10). Daarvoor was het meestal cilinderinhoud met aantal cilinders. (zoals de 312 en 126 waar ze jaren mee rond reden) of gewoon het typenummer (639, 640 en 641) of alleen de laatste twee cijfers van het jaar (F92, F93, etc).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem wel standaard F met daarbij het jaar noemen en dan past Ferrari het wel (of niet) aan.
The Ferrari F138 (originally known as the Ferrari F2013, and sometimes referred to by its project number, the Ferrari 664)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F138
niet met beeld denk ik, maar er zullen wel journalisten zijn die tweeten op dat momentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:47 schreef vosss het volgende:
Is overigens die perco van gvdg ergens live te volgen over drie kwartier?
Schijnt een photoshop te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
En Senna schijnbaar naar Force India, Di Resta had een tweet geplaatst maar is alweer heel snel verwijdert![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat Ferrari intussen een beter aanbod voor Bianchi heeft gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
En Senna schijnbaar naar Force India, Di Resta had een tweet geplaatst maar is alweer heel snel verwijdert![]()
[ afbeelding ]
quote:
En dan is TW Steel partner geworden van FI en dan ben je meteen niet te zien op de eerste foto'squote:
twitter:McGregorFashion twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 15:51:19We are excited to share that @GvanderGarde is going to be racing for @mycaterhamf1 this season #giedoraces21 #f1 http://t.co/xCkjeNW3 reageer retweet
En zo klinkt zn nieuwe auto:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:McGregorFashion twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 15:51:19We are excited to share that @GvanderGarde is going to be racing for @mycaterhamf1 this season #giedoraces21 #f1 http://t.co/xCkjeNW3 reageer retweet
of Sutilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik blijf die ForceIndia's toch wel 1 van de gaafste auto's te vinden wat betreft kleurstellingen.![]()
En als ik zie hoe DiResta dat doek erafhaald.. Zal het mij niets verbazen als hij ooit met Rosberg word gesignaleerd
Voor 10 miljoen krijg je wel wat plakkertjes toch, is Petrov ook al bevestigd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Fiorano het volgende:
Ben benieuwd hoeveel sponsors vd Garde mee brengt, en wat de zichtbaarheid daar van zal zijn
Dat mag ik hopen, anders zou ik mij als sponsor hard genomen voelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen krijg je wel wat plakkertjes toch, is Petrov ook al bevestigd?
Vergeten dat Pic al bevestigd wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders zou ik mij als sponsor hard genomen voelen
Vosss heeft altijd wel een bak bier staan om weg te gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef RingBewoner het volgende:
Tijd om een weddenschap aan te gaan over hoe lang Vd Garde het volhoud?
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Fiorano het volgende:
Ben benieuwd hoeveel sponsors vd Garde mee brengt, en wat de zichtbaarheid daar van zal zijn
Is kleingeld voor die man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.
In ieder geval McGregor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.
Dat geldt voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd, als mol het doet, geen abo voor mij![]()
Ik hoop ook op een payperview-systeem, aangezien ik geen zin heb om te betalen als ik op vakantie ben of als er zomerstop is.
Die moeten we dan wel eens een keer daadwerkelijk opzuipen met zn allen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vosss heeft altijd wel een bak bier staan om weg te gevenzo'n 15 per pre-season
Ik toch iigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Die moeten we dan wel eens een keer daadwerkelijk opzuipen met zn allen.
Woonde het gros niet ergens in Limburg van wat hier post?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgende week heeft ie een toepasselijke nick; sjoenkelequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik toch iig![]()
Schunckelstar ook ,meen ik.
Ospeldijk hier!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Weertquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar werk ikquote:
Jep. Allemaal vlakbij elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar zat jij ook weer, Heijtse toch?
Maarheezequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik ben wel import uit Eindhoven.
Daar is Boekhoorn nog steeds baas dacht ik.quote:
Nee, zie de OP voor welke ze dit jaar uitzenden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Van der Garde
Sorry ik ben net nieuw in dit topic, maar ik vraag me af of BBC alle races dit jaar uitzendt?
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, zie de OP voor welke ze dit jaar uitzenden.
Groningenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een stukje rijden dan naar de Ring voor jouquote:
Klopt, als ik het dan doe maak ik er vaak een lange dag van, dus uurtje of 6-7 vertrekken of een weekend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een stukje rijden dan naar de Ring voor jou
Waar in Friesland? Ik werk daar namelijk.quote:
Noordoosten bij Dokkum/Buitenpost in de buurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, als ik het dan doe maak ik er vaak een lange dag van, dus uurtje of 6-7 vertrekken of een weekend.
[..]
Waar in Friesland? Ik werk daar namelijk.
jazeker, venrayquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik toch iig![]()
Schunckelstar ook ,meen ik.
ik heb er twee weken vrij voor genomenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgende week heeft ie een toepasselijke nick; sjoenkele
Als ie nóg meer betaald dan zit ie er 3 jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Van Der Garde heeft optie op 2 jaar caterham. Netjes!!
2 weken?? Bo gek, je bent heel wat van plan dan!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jazeker, venray [ afbeelding ]
[..]
ik heb er twee weken vrij voor genomen
2 wekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jazeker, venray [ afbeelding ]
[..]
ik heb er twee weken vrij voor genomen
twitter:ScarbsF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 12:15:51Sauber C32: Saubers new ridged nose, No slot (yet?) http://t.co/iELUoziX reageer retweet
Telmex en Claro is hetzelfde bedrijf, dus die zullen er wel wat geld instekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:18 schreef Tarahumara het volgende:
Betere kleurstelling dan vorig jaar, maar dat was ook niet zo moeilijk te verbeteren... Weinig sponsors wel.
twitter:ScarbsF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 12:21:19Sauber C32, nicely integrated pod vanes http://t.co/uYz618vc reageer retweet
Ik vind dit wel mooierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
Meh, alweer een donkere auto. Vond het witte veel mooier en makkelijker te herkennen.
In ieder geval een van de (groot) aandeelhouders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daar is Boekhoorn nog steeds baas dacht ik.
Dat hadden ze vorig jaar toch ook niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Denk niet dat die livery nog steeds goed werkt als er een dikke sponsornaam op de sidepods bijkomt.
Verrek, dat klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig jaar toch ook niet?
WTF is dat nou weer. Flikker toch eens op met dat kuttwitterquote:Vandaag om 17:00 wordt de Mercedes W04 getoond tijdens een online interactieve presentatie. Dat maakte Mercedes zojuist bekend via een persbericht.
Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.
Om deel te nemen aan de onthulling, bezoek je de site www.mercedes-amg-f1.com vanaf 17:00 en tweet je met bovengenoemde hashtag. De auto zal volgende week zijn debuut maken op het circuit van Jerez de la Frontera. De officiële presentatie staat echter gepland voor maandag op het Circuito de Jerez.
Dat is niet ver bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef Waffle het volgende:
[..]
Noordoosten bij Dokkum/Buitenpost in de buurt.
Fixedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
Overigens lijkt een meet om samen met wat mensen een race te kijken en wat biertjes weg te tikken mij sowieso wel gezellig.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:03 schreef vosss het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)ddag-om-1700-uur-w04
quote:Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.
Hekel aan Twitter, Vosss?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:03 schreef vosss het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)ddag-om-1700-uur-w04
[..]
WTF is dat nou weer. Flikker toch eens op met dat kuttwitter
Sexy auto!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:11 schreef RingBewoner het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste livery tot nu toe.
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
Overigens lijkt een meet om samen met wat mensen een race te kijken mij sowieso wel gezellig.
Dat is 't! Ik wist dat die kleurstelling me bekend voor kwamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze c32 doet me denken aan de eerste HRT.
Waar werk jij dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is niet ver bij mij vandaan.
Kleuren op dat plaatje lijken feller imo, Hier nog een anderequote:
Ja ik gebruikte Lewis z'n FBpage als bron hahahahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kleuren op dat plaatje lijken feller imo, Hier nog een andere![]()
[ afbeelding ]
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:44:04Race Control: the @MercedesAMGF1 web server is under investigation for driving the wrong way down the information superhighway. #f1 reageer retweet
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:57:21Reviewing @MercedesAMGF1 server telemetry. Looks like a performance issue. Lauda thought servers were stupid and fired them. #F1 reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:42:18This is what our fans can do to our servers to see the #F1W04reveal on our website. Still working on it, update soon!!! http://t.co/VhM9eYEE reageer retweet
Ze gebruiken natuurlijk de wagen van vorig jaar om de servers draaiende te houden. Niet gek dat het niet zo goed gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:44:04Race Control: the @MercedesAMGF1 web server is under investigation for driving the wrong way down the information superhighway. #f1 reageer retweet
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:57:21Reviewing @MercedesAMGF1 server telemetry. Looks like a performance issue. Lauda thought servers were stupid and fired them. #F1 reageer retweet
En Mercedes heeft zelf ook humor
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:42:18This is what our fans can do to our servers to see the #F1W04reveal on our website. Still working on it, update soon!!! http://t.co/VhM9eYEE reageer retweet
twitter:f1zone twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:58:54And Lewis thought reliability couldn't get any worse #F1W04Reveal reageer retweet
twitter:f1zone twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 18:36:02You know how Lewis has previously tweeted inappropriate team photos. Now would be a good time #F1W04Reveal reageer retweet
Joh echt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Haarklip het volgende:
Die Sauber ziet er een beetje uit als de eerste HRT
http://www.mercedes-amg-f(...)f1-w04-online-revealquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Mercedes website terug online![]()
http://www.mercedes-amg-f1.com/en/#/category/home/
Ik gok zomaar dat die deur dicht gaat blijvenquote:987 tweets left till the next stage
Reageer normaal manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Joh echt?
Alleen dan 10x beter uitgevoerd
Zeur niet man.quote:
Schenkenschans of Hemrik?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Industriegebied van Leeuwarden.
de tyfus, zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou, hier hebben we dan 2,5 uur op gewacht![]()
![]()
_!
[ afbeelding ]
Monster Energy postte dit ook op hun Facebook met de vraag van wie die helm was. Omdat er op de foto Petronas stond wist ik dat het de helm van Rosberg of Hamilton moest zijn.quote:
quote:
Maandag als er voldoende RT's zijn (RETWEETS).twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:48:28Keep retweeting #F1W04Reveal and the car will be unveiled progressively between now and Monday reageer retweet
quote:F1 Fanatic @f1fanatic_co_uk
RT @Ryan_TWilliams: At this rate we'll know who Force India's 2nd driver is before we see the F1 W04 #F1W04Reveal
Car launchesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
PS: nee ik heb geen idee hoe ik die tweets hier neer moet zetten en nee het boeit me ook niet, dus ik hoef geen uitleg
Ze moesten hem weer even netjes maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:14 schreef vosss het volgende:
Nouja ze zouden hem laten zien en toen crashte de boel
Sport1 is gratis deze maand heh, althans het select kanaal....quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef nils7 het volgende:
Zo.... net Sport1 besteld... Was 5 euro de eerste 3 maanden
En meteen maar HBO, voor de kwaliteits TV hahaha.
Iemand ervaring ermee wanneer ik kan kijken?
[edit]
Sport1 in ieder geval nu al
Welke tv provider heb je? Bij telfort kost het 12,50 per maand vanaf maand 1.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef nils7 het volgende:
Zo.... net Sport1 besteld... Was 5 euro de eerste 3 maanden
En meteen maar HBO, voor de kwaliteits TV hahaha.
Iemand ervaring ermee wanneer ik kan kijken?
[edit]
Sport1 in ieder geval nu al
Haha.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze moesten hem weer even netjes maken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke tv provider heb je? Bij telfort kost het 12,50 per maand vanaf maand 1.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef D. het volgende:
Via Ziggo is er t/m 23 maart een aktie: Sport 1 de eerste 3 maanden voor 5 euro p.m. (per maand opzegbaar)
https://static.ziggo.nl/i(...)ort1_tcm14-33676.pdf
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom zie ik youtube niks van de onthulling van RB9?
Ziggoquote:Op zondag 3 februari 2013 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke tv provider heb je? Bij telfort kost het 12,50 per maand vanaf maand 1.
Ach kan ik alvast wennenquote:
Ja leuk RB9 en alles, maar wat ze in elkaar zetten lijkt meer op de RB8 lijkt me zo. Duidelijk te zien ook bijna op het einde met die sleuf in de neus.quote:
Nog niet bekendquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef DenS het volgende:
Zit bij het Sport 1 abbo ook Sport 1 Go voor de iPad etc?
Lelijk dus, jammer maar snel zal hij wel zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ziggo
en nu was die aanbieding voor 3 maanden dus heb dan ook Maart en April goedkoper
[..]
Ach kan ik alvast wennen
quote:
Heb je dit ook van andere auto's?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
RB9 en RB8 in 1 afbeelding.
Weet btw niet of dat paars wel zo goed staat bij het blauw![]()
[ afbeelding ]
Op dit moment niet, maar twitter en de fora die over de technische zaken in de F1 gaan even in de gaten houdenquote:
Ik kwam stiekem een beetje klaar in mijn broekjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nederlandse race-historie in het paars
[ afbeelding ]
En dat dus. Ik vind het ook sjiek.quote:
Haha ik liet de nieuwe Red Bull aan mijn vriendin zien en die vond em kick, en wilde dit jaar wel voor red bull zijn :pquote:
twitter:ScarbsF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 11:36:39Mercedes W04: tidied nose, coanda pods, pushrod front susp, revised roll hoop & vanes on the splitter https://t.co/OCF0F7Jm reageer retweet
Blackberry racet de afgrond in....quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Mercedes.
En een nieuwe sponsor - Blackberry
Zal wel meevallen, de tijd dat ze als speelgoed werden gebruikt is wel voorbij maar voor zakelijk gebruik is het nog steeds goedquote:
Die neus heeft idd wel iets, heeft iets weg van een straaljager neus ^_^quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
Die neus ziet er apart uit zeg![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is 1 van de weinige keren dat ik een Mercedes mooi vind
Lijkt wel een sneeuwschuiver!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
Die neus ziet er apart uit zeg![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is 1 van de weinige keren dat ik een Mercedes mooi vind
twitter:NobleF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 12:52:39Pirelli confirms that each car will have 35 sets of tyres for Jerez test. Hard/Medium/Soft compounds only reageer retweet
Goede photoshopquote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Mercedes.
En een nieuwe sponsor - Blackberry
twitter:ScarbsF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 13:20:54Merc W04: Better pic from @SomersF1 of the slot on the sidepod next to the cockpit https://t.co/39lJ2WW6 reageer retweet
Verstandige vriendin aangezien Vettel weer gaat toeslaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:07 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Haha ik liet de nieuwe Red Bull aan mijn vriendin zien en die vond em kick, en wilde dit jaar wel voor red bull zijn :p
Welke? de RBR?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef nils7 het volgende:
Hij ziet er wel goed uit.... de meest opvallende tot nu toe.
Nee de Mercedes alhoewel de RBRs qua sidepod ook vrij verandert is.quote:
Hopen dat ze wat potten kunnen breken, nu Hamilton weg is bij McLaren verwacht ik meer een RBR-Ferrari strijd, zou mooi zijn als ik Jenson onderschat en Mercedes echt een goeie auto heeftquote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee de Mercedes alhoewel de RBRs qua sidepod ook vrij verandert is.
Je vergeet Kimi in de Lotus.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hopen dat ze wat potten kunnen breken, nu Hamilton weg is bij McLaren verwacht ik meer een RBR-Ferrari strijd, zou mooi zijn als ik Jenson onderschat en Mercedes echt een goeie auto heeft
Wie is Vetel?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef ElmarO het volgende:
Het rijdersschema voor de testsessies die morgen van start gaan:
Ferrari: Massa, Massa, Massa, De la Rosa
Mclaren: Button, Pérez, Button, Pérez
Force India: di Resta, di Resta / Rossiter, Rossiter/ di Resta, Bianchi
Caterham: van der Garde, van der Garde, Pic, Pic
Marussia: Chilton, Chilton, TBA, TBA
Toro Rosso: Ricciardo, Ricciardo, Vergne, Vergne
Reb Bull: Webber, Webber, Vetel, Vettel
Sauber: Hulkenberg, Hulkenberg, Gutiérrez, Gutiérrez
Lotus: Grosjean, Grosjean, Raikkonen, Raikkonen
Mercedes: Rosberg, Hamilton, Rosberg, Hamilton
Williams: Maldonado, Maldonado, Bottas, Bottas
http://www.circuitodejerez.com/index.php?id=200
Marussia nog steeds TBA?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef ElmarO het volgende:
Het rijdersschema voor de testsessies die morgen van start gaan:
Ferrari: Massa, Massa, Massa, De la Rosa
Mclaren: Button, Pérez, Button, Pérez
Force India: di Resta, di Resta / Rossiter, Rossiter/ di Resta, Bianchi
Caterham: van der Garde, van der Garde, Pic, Pic
Marussia: Chilton, Chilton, TBA, TBA
Toro Rosso: Ricciardo, Ricciardo, Vergne, Vergne
Reb Bull: Webber, Webber, Vetel, Vettel
Sauber: Hulkenberg, Hulkenberg, Gutiérrez, Gutiérrez
Lotus: Grosjean, Grosjean, Raikkonen, Raikkonen
Mercedes: Rosberg, Hamilton, Rosberg, Hamilton
Williams: Maldonado, Maldonado, Bottas, Bottas
http://www.circuitodejerez.com/index.php?id=200
Ah zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:29 schreef k_man het volgende:
Ja, ik bedoel dat we dus kennelijk over uiterlijk drie dagen weten wie het wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |