De Ferrari F2013 bedoel je, dacht dat dat de naam was...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:08 schreef ElmarO het volgende:
Een vergelijking van de F2012 en de F138:
[ link | afbeelding ]
Nee, de F138quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
De Ferrari F2013 bedoel je, dacht dat dat de naam was...
Dan zullen ze hem wel standaard F met daarbij het jaar noemen en dan past Ferrari het wel (of niet) aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, de F138De 13 om het jaar aan te geven en de 8 om het laatste jaar met de V8 aan te geven
Dat is pas sinds 2001 zo (met enkele uitzonderingen zoals de F150(th Italia), F60, 248 F1 en F10). Daarvoor was het meestal cilinderinhoud met aantal cilinders. (zoals de 312 en 126 waar ze jaren mee rond reden) of gewoon het typenummer (639, 640 en 641) of alleen de laatste twee cijfers van het jaar (F92, F93, etc).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem wel standaard F met daarbij het jaar noemen en dan past Ferrari het wel (of niet) aan.
The Ferrari F138 (originally known as the Ferrari F2013, and sometimes referred to by its project number, the Ferrari 664)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F138
niet met beeld denk ik, maar er zullen wel journalisten zijn die tweeten op dat momentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:47 schreef vosss het volgende:
Is overigens die perco van gvdg ergens live te volgen over drie kwartier?
Schijnt een photoshop te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
En Senna schijnbaar naar Force India, Di Resta had een tweet geplaatst maar is alweer heel snel verwijdert![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat Ferrari intussen een beter aanbod voor Bianchi heeft gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
En Senna schijnbaar naar Force India, Di Resta had een tweet geplaatst maar is alweer heel snel verwijdert![]()
[ afbeelding ]
quote:
En dan is TW Steel partner geworden van FI en dan ben je meteen niet te zien op de eerste foto'squote:
twitter:McGregorFashion twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 15:51:19We are excited to share that @GvanderGarde is going to be racing for @mycaterhamf1 this season #giedoraces21 #f1 http://t.co/xCkjeNW3 reageer retweet
En zo klinkt zn nieuwe auto:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:McGregorFashion twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 15:51:19We are excited to share that @GvanderGarde is going to be racing for @mycaterhamf1 this season #giedoraces21 #f1 http://t.co/xCkjeNW3 reageer retweet
of Sutilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik blijf die ForceIndia's toch wel 1 van de gaafste auto's te vinden wat betreft kleurstellingen.![]()
En als ik zie hoe DiResta dat doek erafhaald.. Zal het mij niets verbazen als hij ooit met Rosberg word gesignaleerd
Voor 10 miljoen krijg je wel wat plakkertjes toch, is Petrov ook al bevestigd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Fiorano het volgende:
Ben benieuwd hoeveel sponsors vd Garde mee brengt, en wat de zichtbaarheid daar van zal zijn
Dat mag ik hopen, anders zou ik mij als sponsor hard genomen voelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen krijg je wel wat plakkertjes toch, is Petrov ook al bevestigd?
Vergeten dat Pic al bevestigd wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders zou ik mij als sponsor hard genomen voelen
Vosss heeft altijd wel een bak bier staan om weg te gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef RingBewoner het volgende:
Tijd om een weddenschap aan te gaan over hoe lang Vd Garde het volhoud?
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Fiorano het volgende:
Ben benieuwd hoeveel sponsors vd Garde mee brengt, en wat de zichtbaarheid daar van zal zijn
Is kleingeld voor die man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.
In ieder geval McGregor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.
Dat geldt voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd, als mol het doet, geen abo voor mij![]()
Ik hoop ook op een payperview-systeem, aangezien ik geen zin heb om te betalen als ik op vakantie ben of als er zomerstop is.
Die moeten we dan wel eens een keer daadwerkelijk opzuipen met zn allen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vosss heeft altijd wel een bak bier staan om weg te gevenzo'n 15 per pre-season
Ik toch iigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Die moeten we dan wel eens een keer daadwerkelijk opzuipen met zn allen.
Woonde het gros niet ergens in Limburg van wat hier post?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgende week heeft ie een toepasselijke nick; sjoenkelequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik toch iig![]()
Schunckelstar ook ,meen ik.
Ospeldijk hier!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Weertquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar werk ikquote:
Jep. Allemaal vlakbij elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar zat jij ook weer, Heijtse toch?
Maarheezequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik ben wel import uit Eindhoven.
Daar is Boekhoorn nog steeds baas dacht ik.quote:
Nee, zie de OP voor welke ze dit jaar uitzenden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Van der Garde
Sorry ik ben net nieuw in dit topic, maar ik vraag me af of BBC alle races dit jaar uitzendt?
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, zie de OP voor welke ze dit jaar uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |