abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:26:04 #76
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_122336729
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand dit stukje nog meegekregen?

http://www.telegraaf.nl/t(...)rgeeft_Frijns__.html

Frijns moet echt op gaan passen met wat hij zegt.
Ik neem toch aan dat hij een manager heeft en die hem ook verteld dat dit soort dingen niet handig zijn?
Was inderdaad al langsgekomen. ;)
De conclusie was dat Frijs er goed aan doet om z'n vrije tijd te besteden aan een media cursus.
pi_122336902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand dit stukje nog meegekregen?

http://www.telegraaf.nl/t(...)rgeeft_Frijns__.html

Frijns moet echt op gaan passen met wat hij zegt.
Ik neem toch aan dat hij een manager heeft en die hem ook verteld dat dit soort dingen niet handig zijn?
Is alweer vergeven door Sauber. Volgens Kaltenborn komt het omdat hij nog jong is en gefrustreerd is dat hij nog geen racestoeltje (in de GP2) heeft voor dit jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_122336951
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Haarklip het volgende:
En nu allemaal gaan zeuren dat Marussia en Caterham niet goed genoeg zijn :') Het is echt al heel wat dat Giedo dit voor elkaar heeft weten te krijgen.
Ik vind het meer dat Frijns testrijder is geworden. Zonder noemenswaardige sponsoren en bij een stuk beter team.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122336976
vdGarde heeft gewoon met een zak geld gerammeld. Zo kan ik het ook bij wijze van spreke.

Ergo: ik heb een hogere pet van Frijns op dan van vd Garde :)
vosss is de naam,
pi_122337088
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vind het meer dat Frijns testrijder is geworden. Zonder noemenswaardige sponsoren en bij een stuk beter team.
Ik niet. Om testrijder te worden heb je geen sponsoren nodig. Om te rijden tegenwoordig wel (ook al heb je talent en win je een aansprekend kampioenschap). Op Bottas na is iedere nieuwe coureur dankzij een flink smak geld in de F1 gekomen.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_122337135
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:33 schreef vosss het volgende:
vdGarde heeft gewoon met een zak geld gerammeld. Zo kan ik het ook bij wijze van spreke.

Ergo: ik heb een hogere pet van Frijns op dan van vd Garde :)
Ja wie niet? Elke teambaas in de F1 zal er ook zo over denken, maar ja $$
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 12:43:59 #82
18653 crew  D.
pi_122337287
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ja wie niet?
Ik denk Guido zelf zelfs :Y

Maar hij wil het wel heel graag, en ik hoop wel dat ie mee kan komen en leuke dingen kan laten zien :Y
pi_122337419
Hij moet nu gewoon de strijd winnen van Charles Pic, dan laat hij echt zien dat hij wel wat kan.
pi_122337602
Uitzendrechten F1 voor 3 jaar naar Sport 1
pi_122337637
De drie als eerste gepresenteerde wagens voor 2013 onder elkaar (met dank aan Joe Saward)

pi_122337673
Godsverdomme. Kunnen we niet gewoon beginnen ofzo? }:|

Ik word gek van al dat nieuws :(
vosss is de naam,
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:55:30 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_122337706
Wat een eenheidsworst.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:00:53 #88
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_122337899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Uitzendrechten F1 voor 3 jaar naar Sport 1
Bron?

Want wil het zeker gaan aanschaffen.... ik kan niet zonder de F1 :P

[edit]
sport1.nl is de bron hahaha :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_122337996
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef nils7 het volgende:

[..]

Bron?

Want wil het zeker gaan aanschaffen.... ik kan niet zonder de F1 :P

[edit]
sport1.nl is de bron hahaha :P
En het bijbehorende bericht:

quote:
Formule 1 komende drie jaar live bij Sport1

Vanaf maart is de Formule 1 live te zien op Sport1. We hebben met het Formula One Management een overeenkomst voor de komende drie seizoenen. Naast de race zijn ook alle vrije- en kwalificatietrainingen live en in HD te volgen.

Daarnaast maakt Sport1 op de meeste racedagen meerdere feeds beschikbaar op de diverse Sport1 kanalen, zodat de kijker zelf kan bepalen vanuit welk gezichtspunt hij of zij wil kijken.

Uiteraard is de Formule 1 ook via Sport1.nl te bekijken en worden de kwalificaties en races pay-per-view beschikbaar gemaakt via de platformen van UPC, Ziggo en KPN. Over de verdere invulling en de verschillende online-abonnementen maken we in de loop van de week op een speciale info-pagina meer bekend.

Will Moerer, Vice-President van Film1/Sport1: ‘Natuurlijk ben ik blij dat het gelukt is om de Formule 1 aan ons toch al rijke pakket topsport toe te voegen. Sebastian Vettel en Fernando Alonso voegen zich bij onder meer Messi, Ronaldo, Federer, Nadal, McIlroy, Woods, LeBron James, Bryant, Bolt en Lorenzo.'

We zullen op racedagen de Formule 1 op meerdere kanalen beschikbaar maken zodat de racefans zelf kunnen kiezen of ze de race willen volgen of bijvoorbeeld een kijkje willen nemen in de pitstraat of misschien een stukje willen meerijden met Alonso of Vettel. Kortom fans van de Formule 1 hoeven geen kilometer te missen’.

Sport1 zal dit raceseizoen nauw samenwerken met Veronica dat de Grand Prixs van Canada, Brazilië en Amerika live zal uitzenden. Daarnaast zal er zowel op Sport1 als op Veronica na afloop van iedere Grand Prixs een samenvatting te zien zijn.
pi_122338041
Ben benieuwd of dat pay-per-view ook livestreams inhoudt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_122338080
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ben benieuwd of dat pay-per-view ook livestreams inhoudt.
Als wel dan zal het wel duurder zijn dan gewoon een abbo en als niet dan zal het wel goedkoper zijn dan een abbo.
vosss is de naam,
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:08:10 #92
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_122338125
Ik hoop wel dat Olav en Allard mee gaan.
Met een goed budget kunnen hun er echt wel een goede programma van maken (mits ook op locatie)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_122338131
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Als wel dan zal het wel duurder zijn dan gewoon een abbo en als niet dan zal het wel goedkoper zijn dan een abbo.
Zal het nog steeds duurder zijn als je maar de helft van de races kijkt op Sport1 en de andere helft op de BBC? Ik denk eigenlijk niet dat de BBC een groot marktaandeel in Nederland had met de races.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_122338142
Een vergelijking van de F2012 en de F138:

vrijdag 1 februari 2013 @ 13:10:25 #95
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_122338209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:08 schreef ElmarO het volgende:
Een vergelijking van de F2012 en de F138:

[ link | afbeelding ]
Echt alleen de uitlaat en de kap op de neus lijken de grote veranderingen....
N/A
pi_122338257
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:

[..]

De hele vorm van de sidepods is anders en de achtervleugel ook.
pi_122338331
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ze laten natuurlijk nooit alles zien tijdens zo'n presentatie. We zullen wel een beter idee gaan krijgen tijdens het testen. En dan met name de laatste test.
pi_122338333
Ik zou wel graag willen weten wie het commentaar gaat geven bij Sport1. Geeft voor mij de doorslag voro het wel of niet nemen van een abonnement. Als Mol meedoet dus niet.
pi_122338508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou wel graag willen weten wie het commentaar gaat geven bij Sport1. Geeft voor mij de doorslag voro het wel of niet nemen van een abonnement.
Ben ook zeer benieuwd, als mol het doet, geen abo voor mij :N

Ik hoop ook op een payperview-systeem, aangezien ik geen zin heb om te betalen als ik op vakantie ben of als er zomerstop is.
pi_122339063
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Tarahumara het volgende:

Ik hoop ook op een payperview-systeem, aangezien ik geen zin heb om te betalen als ik op vakantie ben of als er zomerstop is.
quote:
Uiteraard is de Formule 1 ook via Sport1.nl te bekijken en worden de kwalificaties en races pay-per-view beschikbaar gemaakt via de platformen van UPC, Ziggo en KPN.
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')