Vosss heeft altijd wel een bak bier staan om weg te gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef RingBewoner het volgende:
Tijd om een weddenschap aan te gaan over hoe lang Vd Garde het volhoud?
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Fiorano het volgende:
Ben benieuwd hoeveel sponsors vd Garde mee brengt, en wat de zichtbaarheid daar van zal zijn
Is kleingeld voor die man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.
In ieder geval McGregor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee welke sponsors maar tien milj komt van zn schoonvader. De exbaas van Telfort.
Dat geldt voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd, als mol het doet, geen abo voor mij![]()
Ik hoop ook op een payperview-systeem, aangezien ik geen zin heb om te betalen als ik op vakantie ben of als er zomerstop is.
Die moeten we dan wel eens een keer daadwerkelijk opzuipen met zn allen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vosss heeft altijd wel een bak bier staan om weg te gevenzo'n 15 per pre-season
Ik toch iigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Die moeten we dan wel eens een keer daadwerkelijk opzuipen met zn allen.
Woonde het gros niet ergens in Limburg van wat hier post?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgende week heeft ie een toepasselijke nick; sjoenkelequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik toch iig![]()
Schunckelstar ook ,meen ik.
Ospeldijk hier!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Weertquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar werk ikquote:
Jep. Allemaal vlakbij elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar zat jij ook weer, Heijtse toch?
Maarheezequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik ben wel import uit Eindhoven.
Daar is Boekhoorn nog steeds baas dacht ik.quote:
Nee, zie de OP voor welke ze dit jaar uitzenden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Van der Garde
Sorry ik ben net nieuw in dit topic, maar ik vraag me af of BBC alle races dit jaar uitzendt?
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, zie de OP voor welke ze dit jaar uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |