Groningenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Die moeten we dan wel eens een keer daadwerkelijk opzuipen met zn allen.
Woonde het gros niet ergens in Limburg van wat hier post?
Dat is een stukje rijden dan naar de Ring voor jouquote:
Klopt, als ik het dan doe maak ik er vaak een lange dag van, dus uurtje of 6-7 vertrekken of een weekend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een stukje rijden dan naar de Ring voor jou
Waar in Friesland? Ik werk daar namelijk.quote:
Noordoosten bij Dokkum/Buitenpost in de buurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, als ik het dan doe maak ik er vaak een lange dag van, dus uurtje of 6-7 vertrekken of een weekend.
[..]
Waar in Friesland? Ik werk daar namelijk.
jazeker, venrayquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik toch iig![]()
Schunckelstar ook ,meen ik.

ik heb er twee weken vrij voor genomenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgende week heeft ie een toepasselijke nick; sjoenkele
Als ie nóg meer betaald dan zit ie er 3 jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Van Der Garde heeft optie op 2 jaar caterham. Netjes!!
2 weken?? Bo gek, je bent heel wat van plan dan!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jazeker, venray [ afbeelding ]
[..]
ik heb er twee weken vrij voor genomen
2 wekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jazeker, venray [ afbeelding ]
[..]
ik heb er twee weken vrij voor genomen
twitter:ScarbsF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 12:15:51Sauber C32: Saubers new ridged nose, No slot (yet?) http://t.co/iELUoziX reageer retweet
Telmex en Claro is hetzelfde bedrijf, dus die zullen er wel wat geld instekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:18 schreef Tarahumara het volgende:
Betere kleurstelling dan vorig jaar, maar dat was ook niet zo moeilijk te verbeteren... Weinig sponsors wel.
twitter:ScarbsF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 12:21:19Sauber C32, nicely integrated pod vanes http://t.co/uYz618vc reageer retweet
Ik vind dit wel mooierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
Meh, alweer een donkere auto. Vond het witte veel mooier en makkelijker te herkennen.
In ieder geval een van de (groot) aandeelhouders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daar is Boekhoorn nog steeds baas dacht ik.
Dat hadden ze vorig jaar toch ook niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Denk niet dat die livery nog steeds goed werkt als er een dikke sponsornaam op de sidepods bijkomt.
Verrek, dat klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig jaar toch ook niet?
WTF is dat nou weer. Flikker toch eens op met dat kuttwitterquote:Vandaag om 17:00 wordt de Mercedes W04 getoond tijdens een online interactieve presentatie. Dat maakte Mercedes zojuist bekend via een persbericht.
Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.
Om deel te nemen aan de onthulling, bezoek je de site www.mercedes-amg-f1.com vanaf 17:00 en tweet je met bovengenoemde hashtag. De auto zal volgende week zijn debuut maken op het circuit van Jerez de la Frontera. De officiële presentatie staat echter gepland voor maandag op het Circuito de Jerez.
Dat is niet ver bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef Waffle het volgende:
[..]
Noordoosten bij Dokkum/Buitenpost in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |