Dat hadden ze vorig jaar toch ook niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Denk niet dat die livery nog steeds goed werkt als er een dikke sponsornaam op de sidepods bijkomt.
Verrek, dat klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig jaar toch ook niet?
WTF is dat nou weer. Flikker toch eens op met dat kuttwitterquote:Vandaag om 17:00 wordt de Mercedes W04 getoond tijdens een online interactieve presentatie. Dat maakte Mercedes zojuist bekend via een persbericht.
Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.
Om deel te nemen aan de onthulling, bezoek je de site www.mercedes-amg-f1.com vanaf 17:00 en tweet je met bovengenoemde hashtag. De auto zal volgende week zijn debuut maken op het circuit van Jerez de la Frontera. De officiële presentatie staat echter gepland voor maandag op het Circuito de Jerez.
Dat is niet ver bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef Waffle het volgende:
[..]
Noordoosten bij Dokkum/Buitenpost in de buurt.
Fixedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
Overigens lijkt een meet om samen met wat mensen een race te kijken en wat biertjes weg te tikken mij sowieso wel gezellig.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:03 schreef vosss het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)ddag-om-1700-uur-w04
quote:Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.
Hekel aan Twitter, Vosss?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:03 schreef vosss het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)ddag-om-1700-uur-w04
[..]
WTF is dat nou weer. Flikker toch eens op met dat kuttwitter
Sexy auto!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:11 schreef RingBewoner het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste livery tot nu toe.
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
Overigens lijkt een meet om samen met wat mensen een race te kijken mij sowieso wel gezellig.
Dat is 't! Ik wist dat die kleurstelling me bekend voor kwamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze c32 doet me denken aan de eerste HRT.
Waar werk jij dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is niet ver bij mij vandaan.
Kleuren op dat plaatje lijken feller imo, Hier nog een anderequote:
Ja ik gebruikte Lewis z'n FBpage als bron hahahahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kleuren op dat plaatje lijken feller imo, Hier nog een andere![]()
[ afbeelding ]
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:44:04Race Control: the @MercedesAMGF1 web server is under investigation for driving the wrong way down the information superhighway. #f1 reageer retweet
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:57:21Reviewing @MercedesAMGF1 server telemetry. Looks like a performance issue. Lauda thought servers were stupid and fired them. #F1 reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:42:18This is what our fans can do to our servers to see the #F1W04reveal on our website. Still working on it, update soon!!! http://t.co/VhM9eYEE reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |