Ja leuk RB9 en alles, maar wat ze in elkaar zetten lijkt meer op de RB8 lijkt me zo. Duidelijk te zien ook bijna op het einde met die sleuf in de neus.quote:
Nog niet bekendquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef DenS het volgende:
Zit bij het Sport 1 abbo ook Sport 1 Go voor de iPad etc?
Lelijk dus, jammer maar snel zal hij wel zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ziggo
en nu was die aanbieding voor 3 maanden dus heb dan ook Maart en April goedkoper
[..]
Ach kan ik alvast wennen
quote:
Heb je dit ook van andere auto's?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
RB9 en RB8 in 1 afbeelding.
Weet btw niet of dat paars wel zo goed staat bij het blauw![]()
[ afbeelding ]
Op dit moment niet, maar twitter en de fora die over de technische zaken in de F1 gaan even in de gaten houdenquote:
Ik kwam stiekem een beetje klaar in mijn broekjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nederlandse race-historie in het paars
[ afbeelding ]
En dat dus. Ik vind het ook sjiek.quote:
Haha ik liet de nieuwe Red Bull aan mijn vriendin zien en die vond em kick, en wilde dit jaar wel voor red bull zijn :pquote:
twitter:ScarbsF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 11:36:39Mercedes W04: tidied nose, coanda pods, pushrod front susp, revised roll hoop & vanes on the splitter https://t.co/OCF0F7Jm reageer retweet
Blackberry racet de afgrond in....quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Mercedes.
En een nieuwe sponsor - Blackberry
Zal wel meevallen, de tijd dat ze als speelgoed werden gebruikt is wel voorbij maar voor zakelijk gebruik is het nog steeds goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |