quote:
Heb je dit ook van andere auto's?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
RB9 en RB8 in 1 afbeelding.
Weet btw niet of dat paars wel zo goed staat bij het blauw![]()
[ afbeelding ]
Op dit moment niet, maar twitter en de fora die over de technische zaken in de F1 gaan even in de gaten houdenquote:
Ik kwam stiekem een beetje klaar in mijn broekjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nederlandse race-historie in het paars
[ afbeelding ]
En dat dus. Ik vind het ook sjiek.quote:
Haha ik liet de nieuwe Red Bull aan mijn vriendin zien en die vond em kick, en wilde dit jaar wel voor red bull zijn :pquote:
twitter:ScarbsF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 11:36:39Mercedes W04: tidied nose, coanda pods, pushrod front susp, revised roll hoop & vanes on the splitter https://t.co/OCF0F7Jm reageer retweet
Blackberry racet de afgrond in....quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Mercedes.
En een nieuwe sponsor - Blackberry
Zal wel meevallen, de tijd dat ze als speelgoed werden gebruikt is wel voorbij maar voor zakelijk gebruik is het nog steeds goedquote:
Die neus heeft idd wel iets, heeft iets weg van een straaljager neus ^_^quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
Die neus ziet er apart uit zeg![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is 1 van de weinige keren dat ik een Mercedes mooi vind
Lijkt wel een sneeuwschuiver!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
Die neus ziet er apart uit zeg![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is 1 van de weinige keren dat ik een Mercedes mooi vind
twitter:NobleF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 12:52:39Pirelli confirms that each car will have 35 sets of tyres for Jerez test. Hard/Medium/Soft compounds only reageer retweet
Goede photoshopquote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Mercedes.
En een nieuwe sponsor - Blackberry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |