Ik ben net wakker en heb lichtelijk een kater.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:05 schreef Fiorano het volgende:
Wauw, die Ferrari Livery is gaaf zeg. Zelfs Ferrari is nog vernieuwender dan dat Mclaren dat is...
Zwart met wit aan de onder kant.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en heb lichtelijk een kater.
Hij is rood. Net als vorig jaar en het jaar ervoor en daarvoor en daarvoor en etc.
Ergo: ik zie geen verschil met mn brakke harses aan die livery
Ow verrekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zwart met wit aan de onder kant.....
Op het eerste gezicht lijken ze erg op de 2012-auto's. Maar als je wat beter en langer kijkt, is bijvoorbeeld de McLaren behoorlijk gewijzigd!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef nils7 het volgende:
Echt gewoon bijna 1 op 1 de 2012 auto's met een kap.... (behalve Lotus dan hahaha).....
Niemand revolutionair?
Regels zijn nauwelijks veranderd, dus de meeste veranderingen zullen onder de kap zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef nils7 het volgende:
Echt gewoon bijna 1 op 1 de 2012 auto's met een kap.... (behalve Lotus dan hahaha).....
Niemand revolutionair?
Jeuj, weer een Nederlander bij een gaar kloteteamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef franklop het volgende:
oglens AD vd Garde dus naar Catherham
Beter dan niks, is wel leuk voor die jongenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jeuj, weer een Nederlander bij een gaar kloteteam![]()
![]()
![]()
![]()
Jos Grindbak is wel de succesvolste Nederlandse F1 coureur ooit.quote:Al vraag ik me af of hij meer te weeg zou brengen dan jos grindbak
Mwa, toch wel een stijgende lijn vorig jaar .quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jeuj, weer een Nederlander bij een gaar kloteteam![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou ongetwijfeld iets gescheeld hebben mbt. de kijkcijfers, maar niet van het niveau dat Jos Verstappen teweeg bracht. Dat is Albers en Doornbos ook niet gelukt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fiorano het volgende:
Tsja, misschien had RTL nu wel de uitzendrechten willen hebben. Al vraag ik me af of hij meer te weeg zou brengen dan jos grindbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |