Ze gebruiken natuurlijk de wagen van vorig jaar om de servers draaiende te houden. Niet gek dat het niet zo goed gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:44:04Race Control: the @MercedesAMGF1 web server is under investigation for driving the wrong way down the information superhighway. #f1 reageer retweet
twitter:charlie_whiting twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:57:21Reviewing @MercedesAMGF1 server telemetry. Looks like a performance issue. Lauda thought servers were stupid and fired them. #F1 reageer retweet
En Mercedes heeft zelf ook humor
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:42:18This is what our fans can do to our servers to see the #F1W04reveal on our website. Still working on it, update soon!!! http://t.co/VhM9eYEE reageer retweet
twitter:f1zone twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:58:54And Lewis thought reliability couldn't get any worse #F1W04Reveal reageer retweet
twitter:f1zone twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 18:36:02You know how Lewis has previously tweeted inappropriate team photos. Now would be a good time #F1W04Reveal reageer retweet
Joh echt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Haarklip het volgende:
Die Sauber ziet er een beetje uit als de eerste HRT
http://www.mercedes-amg-f(...)f1-w04-online-revealquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Mercedes website terug online![]()
http://www.mercedes-amg-f1.com/en/#/category/home/
Ik gok zomaar dat die deur dicht gaat blijvenquote:987 tweets left till the next stage
Reageer normaal manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Joh echt?
Alleen dan 10x beter uitgevoerd
Zeur niet man.quote:
Schenkenschans of Hemrik?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Industriegebied van Leeuwarden.
de tyfus, zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou, hier hebben we dan 2,5 uur op gewacht![]()
![]()
_!
[ afbeelding ]
Monster Energy postte dit ook op hun Facebook met de vraag van wie die helm was. Omdat er op de foto Petronas stond wist ik dat het de helm van Rosberg of Hamilton moest zijn.quote:
quote:
Maandag als er voldoende RT's zijn (RETWEETS).twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:48:28Keep retweeting #F1W04Reveal and the car will be unveiled progressively between now and Monday reageer retweet
quote:F1 Fanatic @f1fanatic_co_uk
RT @Ryan_TWilliams: At this rate we'll know who Force India's 2nd driver is before we see the F1 W04 #F1W04Reveal
Car launchesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
PS: nee ik heb geen idee hoe ik die tweets hier neer moet zetten en nee het boeit me ook niet, dus ik hoef geen uitleg
Ze moesten hem weer even netjes maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:14 schreef vosss het volgende:
Nouja ze zouden hem laten zien en toen crashte de boel
Sport1 is gratis deze maand heh, althans het select kanaal....quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef nils7 het volgende:
Zo.... net Sport1 besteld... Was 5 euro de eerste 3 maanden
En meteen maar HBO, voor de kwaliteits TV hahaha.
Iemand ervaring ermee wanneer ik kan kijken?
[edit]
Sport1 in ieder geval nu al
Welke tv provider heb je? Bij telfort kost het 12,50 per maand vanaf maand 1.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef nils7 het volgende:
Zo.... net Sport1 besteld... Was 5 euro de eerste 3 maanden
En meteen maar HBO, voor de kwaliteits TV hahaha.
Iemand ervaring ermee wanneer ik kan kijken?
[edit]
Sport1 in ieder geval nu al
Haha.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze moesten hem weer even netjes maken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke tv provider heb je? Bij telfort kost het 12,50 per maand vanaf maand 1.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef D. het volgende:
Via Ziggo is er t/m 23 maart een aktie: Sport 1 de eerste 3 maanden voor 5 euro p.m. (per maand opzegbaar)
https://static.ziggo.nl/i(...)ort1_tcm14-33676.pdf
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom zie ik youtube niks van de onthulling van RB9?
Ziggoquote:Op zondag 3 februari 2013 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke tv provider heb je? Bij telfort kost het 12,50 per maand vanaf maand 1.
Ach kan ik alvast wennenquote:
Ja leuk RB9 en alles, maar wat ze in elkaar zetten lijkt meer op de RB8 lijkt me zo. Duidelijk te zien ook bijna op het einde met die sleuf in de neus.quote:
Nog niet bekendquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef DenS het volgende:
Zit bij het Sport 1 abbo ook Sport 1 Go voor de iPad etc?
Lelijk dus, jammer maar snel zal hij wel zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ziggo
en nu was die aanbieding voor 3 maanden dus heb dan ook Maart en April goedkoper
[..]
Ach kan ik alvast wennen
quote:
Heb je dit ook van andere auto's?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
RB9 en RB8 in 1 afbeelding.
Weet btw niet of dat paars wel zo goed staat bij het blauw![]()
[ afbeelding ]
Op dit moment niet, maar twitter en de fora die over de technische zaken in de F1 gaan even in de gaten houdenquote:
Ik kwam stiekem een beetje klaar in mijn broekjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nederlandse race-historie in het paars
[ afbeelding ]
En dat dus. Ik vind het ook sjiek.quote:
Haha ik liet de nieuwe Red Bull aan mijn vriendin zien en die vond em kick, en wilde dit jaar wel voor red bull zijn :pquote:
twitter:ScarbsF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 11:36:39Mercedes W04: tidied nose, coanda pods, pushrod front susp, revised roll hoop & vanes on the splitter https://t.co/OCF0F7Jm reageer retweet
Blackberry racet de afgrond in....quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Mercedes.
En een nieuwe sponsor - Blackberry
Zal wel meevallen, de tijd dat ze als speelgoed werden gebruikt is wel voorbij maar voor zakelijk gebruik is het nog steeds goedquote:
Die neus heeft idd wel iets, heeft iets weg van een straaljager neus ^_^quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
Die neus ziet er apart uit zeg![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is 1 van de weinige keren dat ik een Mercedes mooi vind
Lijkt wel een sneeuwschuiver!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
Die neus ziet er apart uit zeg![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar dit is 1 van de weinige keren dat ik een Mercedes mooi vind
twitter:NobleF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 12:52:39Pirelli confirms that each car will have 35 sets of tyres for Jerez test. Hard/Medium/Soft compounds only reageer retweet
Goede photoshopquote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Mercedes.
En een nieuwe sponsor - Blackberry
twitter:ScarbsF1 twitterde op maandag 04-02-2013 om 13:20:54Merc W04: Better pic from @SomersF1 of the slot on the sidepod next to the cockpit https://t.co/39lJ2WW6 reageer retweet
Verstandige vriendin aangezien Vettel weer gaat toeslaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:07 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Haha ik liet de nieuwe Red Bull aan mijn vriendin zien en die vond em kick, en wilde dit jaar wel voor red bull zijn :p
Welke? de RBR?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef nils7 het volgende:
Hij ziet er wel goed uit.... de meest opvallende tot nu toe.
Nee de Mercedes alhoewel de RBRs qua sidepod ook vrij verandert is.quote:
Hopen dat ze wat potten kunnen breken, nu Hamilton weg is bij McLaren verwacht ik meer een RBR-Ferrari strijd, zou mooi zijn als ik Jenson onderschat en Mercedes echt een goeie auto heeftquote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee de Mercedes alhoewel de RBRs qua sidepod ook vrij verandert is.
Je vergeet Kimi in de Lotus.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hopen dat ze wat potten kunnen breken, nu Hamilton weg is bij McLaren verwacht ik meer een RBR-Ferrari strijd, zou mooi zijn als ik Jenson onderschat en Mercedes echt een goeie auto heeft
Wie is Vetel?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef ElmarO het volgende:
Het rijdersschema voor de testsessies die morgen van start gaan:
Ferrari: Massa, Massa, Massa, De la Rosa
Mclaren: Button, Pérez, Button, Pérez
Force India: di Resta, di Resta / Rossiter, Rossiter/ di Resta, Bianchi
Caterham: van der Garde, van der Garde, Pic, Pic
Marussia: Chilton, Chilton, TBA, TBA
Toro Rosso: Ricciardo, Ricciardo, Vergne, Vergne
Reb Bull: Webber, Webber, Vetel, Vettel
Sauber: Hulkenberg, Hulkenberg, Gutiérrez, Gutiérrez
Lotus: Grosjean, Grosjean, Raikkonen, Raikkonen
Mercedes: Rosberg, Hamilton, Rosberg, Hamilton
Williams: Maldonado, Maldonado, Bottas, Bottas
http://www.circuitodejerez.com/index.php?id=200
Marussia nog steeds TBA?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef ElmarO het volgende:
Het rijdersschema voor de testsessies die morgen van start gaan:
Ferrari: Massa, Massa, Massa, De la Rosa
Mclaren: Button, Pérez, Button, Pérez
Force India: di Resta, di Resta / Rossiter, Rossiter/ di Resta, Bianchi
Caterham: van der Garde, van der Garde, Pic, Pic
Marussia: Chilton, Chilton, TBA, TBA
Toro Rosso: Ricciardo, Ricciardo, Vergne, Vergne
Reb Bull: Webber, Webber, Vetel, Vettel
Sauber: Hulkenberg, Hulkenberg, Gutiérrez, Gutiérrez
Lotus: Grosjean, Grosjean, Raikkonen, Raikkonen
Mercedes: Rosberg, Hamilton, Rosberg, Hamilton
Williams: Maldonado, Maldonado, Bottas, Bottas
http://www.circuitodejerez.com/index.php?id=200
Ah zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:29 schreef k_man het volgende:
Ja, ik bedoel dat we dus kennelijk over uiterlijk drie dagen weten wie het wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |