SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via FacebookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 27-01-2013 23:07:59 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
FipoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Goeden idee, nieuwe shops er in, nieuwe look, deel van de oude shops er uit, en wat teksten aanpassen/inkortenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Wilde ik al enige tijd verShizzen inderdaad.Had al een klein beginnetje gemaakt, maar toen kwamen ook de feestdagen en deze maand toch nog best veel werken en veel van huis.
Maar ik ben net uitgewerkt en heb de komende twee dagen ook nog vrij. Ik zal behalve m'n sociale verplichting op woensdag eens kijken wat ik gedaan kan krijgen.Insteek is inderdaad revampen, kort, helder en overzichtelijk maken (en idiotproof + sjonnie-afwerend). Tijd om anno 2013 te geraken!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eh. Dat is toch vrij standaard bij Buyincoins.
Zijn een van de meeste reliable webshops op gebied van promptheid en customer service.
Ze zijn niet langer meer altijd de goedkoopste en elders heb je vaak een uitgebreider assortiment, maar behalve dat de site af en toe niet lekker wil (hebben veel last van DDoS attackers), zijn ze toch een van de langer meelopende webshops en toch altijd erg constant gebleven in formule en betrouwbaarheid.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mwah ik heb ook wel vaak bij bic gehad dat het redelijk lang duurde als je grotere orders had met meerdere items omdat er dingen niet op voorraad zouden zijn. Nu is het zelfs dezelfde dag verzonden gezien de foto met datum/tijd. Toch netjes voor een order met 10+ items.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:31 schreef shiznuts het volgende:
Eh. Dat is toch vrij standaard bij Buyincoins.
Zijn een van de meeste reliable webshops op gebied van promptheid en customer service.
Ze zijn niet langer meer altijd de goedkoopste en elders heb je vaak een uitgebreider assortiment, maar behalve dat de site af en toe niet lekker wil (hebben veel last van DDoS attackers), zijn ze toch een van de langer meelopende webshops en toch altijd erg constant gebleven in formule en betrouwbaarheid.![]()
Sowieso: dat ze een foto maken van wat er onderweg is.
Ik weet nog wel dat m'n eerste webshoporder buiten eBay bij BIC was, gelijk voor een dollar of dertig. Ook meerdere spullen in één. Sindsdien trouwens vrijwel altijd alles apart besteld als ik een multi-order wilde doorvoeren. Bij BIC krijg je natuurlijk per item nog eens 10ct ofzo terug als je ze onder een order plaatst, dus tja, dan zit je inderdaad vaak met dat ze op iets wachten...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hier ook niet meer dan lof over BIC. Meeste spullen zijn vaak erg snel binnen.
Gister ochtend paar bestellingen gedaan bij BIC en op Ebay ( Deze seller gebruikt in al zijn plaatjes het BIC logo). De BIC orders zijn verzonden, alleen die van Ebay nog niet helaas. Daar zijn ze misschien wat langzamer. (Als ze echt van BIC zijn uiteraard)![]()
Voor het eerst dat ik iets niet kan vinden in de China shops, een speaker switch![]()
Geen zin om 20 euro te betalen in Nederland...![]()
![]()
![]()
Bic heeft ook meerdere ebay shops inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Racer88 het volgende:
Hier ook niet meer dan lof over BIC. Meeste spullen zijn vaak erg snel binnen.
Gister ochtend paar bestellingen gedaan bij BIC en op Ebay ( Deze seller gebruikt in al zijn plaatjes het BIC logo). De BIC orders zijn verzonden, alleen die van Ebay nog niet helaas. Daar zijn ze misschien wat langzamer. (Als ze echt van BIC zijn uiteraard),zit ook altijd zo'n leuk kaartje in met een coupon voor buyincoins.com
.
Hoe groot/zwaar is zo'n ding? is het de moeite uberhaupt wel waard om in china te zoekenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:22 schreef monkeybrain het volgende:
Voor het eerst dat ik iets niet kan vinden in de China shops, een speaker switch![]()
Geen zin om 20 euro te betalen in Nederland...![]()
[ afbeelding ]?
Wellicht TaoBao?Ja, een deel, andere deel verwacht ik ergens deze week.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:27 schreef dj_ko het volgende:
Iemand hier al van DX de $100 voor $50 deals binnen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Grappig bericht ontvangen. TNT had een flinke rekening geplakt op een pakje (23 euro) terwijl het product 10 euro waard was. Natuurlijk geweigerd en nu 3 maanden later (ofzo) hebben ze het weer ontvangen in Korea
![]()
Dus als je niet wilt betalen vernietigen ze het pakje nietWeer opnieuw laten opsturen
Weegt niets, bakje plastic met wat dunne draadjes erin. Ik had zoiets voor een tientje willen vindenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe groot/zwaar is zo'n ding? is het de moeite uberhaupt wel waard om in china te zoeken?
Wellicht TaoBao?![]()
Ik ben geen fan van Taobao, teveel gedoe en sturen foute spullen op.
Bij Ebay kun je in ieder geval nog even klagen en dreigen![]()
![]()
Die van mij ligt momenteel bij de douanequote:Op maandag 28 januari 2013 10:27 schreef dj_ko het volgende:
Iemand hier al van DX de $100 voor $50 deals binnen?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Hoe check je dat eigenlijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die van mij ligt momenteel bij de douane
Huidige status van mijn tracking is:
Departure from outward office of exchange![]()
Bellen/twitteren met postNLquote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Hoe check je dat eigenlijk?
Departure from outward office of exchange
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan krijg je zo'n hippe brief van PostNLquote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Hoe check je dat eigenlijk?
Departure from outward office of exchange
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Vorige week dinsdag ontvangenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:27 schreef dj_ko het volgende:
Iemand hier al van DX de $100 voor $50 deals binnen?![]()
Ik denk dat je dat meer beter in Nederland kan bestellenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef pazara het volgende:
waar moet je eigenlijk opletten als je een laptop van china bestelt?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
weet ik, maar de prijs is te goedkoop daarquote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat meer beter in Nederland kan bestellen![]()
linkje?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef pazara het volgende:
[..]
weet ik, maar de prijs is te goedkoop daarMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oke mail terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja crappy Engrish maar anders snappen die rijstballen het niet.
Maar zal ik akkoord gaan met die 4 USD of kijken of ik een nieuwe RC auto kan krijgen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb na 6 dagen al iets binnen vanuit Taiwan.
Waarom is alles uit bijna alle landen bij mij meestal na een week al binnen, en duurt het vanuit het Chinese vaste land vaak 2-5 weken?404 - Not Found![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:46 schreef bobbernaut het volgende:
Oke mail terug:Hmm die zijn wel wat moeilijker, dan bij mij. Ik krijg ook vaak een deelse refund aangeboden als het product wel werkt, maar schade heeft of niet 100% klopt met omschrijving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja crappy Engrish maar anders snappen die rijstballen het niet.
Maar zal ik akkoord gaan met die 4 USD of kijken of ik een nieuwe RC auto kan krijgen?
De keren dat een product echt niet werkte heb ik tot nog toe een resend gehad. (Afwachten of het ook echt gebeurd natuurlijk.
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de refund op te bieden. Dus ipv dat je nu met die 4 usd akkoord gaat zeg je bv: If you refund 6 USD I will leave positive feedback. Echter jou product werkt helemaal niet dan zou ik zeggen, vraag om een Resend.![]()
Misschien helpt het mee dat ik een eBay feedback heb van 14 sterretjes?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Hmm die zijn wel wat moeilijker, dan bij mij. Ik krijg ook vaak een deelse refund aangeboden als het product wel werkt, maar schade heeft of niet 100% klopt met omschrijving.
De keren dat een product echt niet werkte heb ik tot nog toe een resend gehad. (Afwachten of het ook echt gebeurd natuurlijk.
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de refund op te bieden. Dus ipv dat je nu met die 4 usd akkoord gaat zeg je bv: If you refund 6 USD I will leave positive feedback. Echter jou product werkt helemaal niet dan zou ik zeggen, vraag om een Resend.
Elke keer als ik bij BIC bestel en een recommender code invul, past BIC de prijs in het laatste venster weer aan naar de websiteprijs en betaal ik zonder die korting. Iemand enig idee hoe dit kan?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Geen idee, meestal is alles uit Engeland, US en Korea bij mij ook rond de twee weken onderweg (evenals de spullen uit China).quote:Op maandag 28 januari 2013 17:01 schreef Zwappel het volgende:
Waarom is alles uit bijna alle landen bij mij meestal na een week al binnen, en duurt het vanuit het Chinese vaste land vaak 2-5 weken?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Hmm die zijn wel wat moeilijker, dan bij mij. Ik krijg ook vaak een deelse refund aangeboden als het product wel werkt, maar schade heeft of niet 100% klopt met omschrijving.
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de refund op te bieden. Dus ipv dat je nu met die 4 usd akkoord gaat zeg je bv: If you refund 6 USD I will leave positive feedback. Echter jou product werkt helemaal niet dan zou ik zeggen, vraag om een Resend.Nee man, gewoon zeggen. Refund, resend (met tracking) of negatieve raiting.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Misschien helpt het mee dat ik een eBay feedback heb van 14 sterretjes?
Succes gegarandeerd. (zou zelf voor refund gaan en een ander uitzoeken omdat beiden niet werken).Je mag niet ingelogd zijn met een account wat het al eens heeft gebruikt anders werkt het niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Yaros het volgende:
Elke keer als ik bij BIC bestel en een recommender code invul, past BIC de prijs in het laatste venster weer aan naar de websiteprijs en betaal ik zonder die korting. Iemand enig idee hoe dit kan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Werkte bij mij ook niet. Zodra je inlogt met een spik splinter nieuw account of een oude, altijd recommender optie gelijk verdwenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef RobertNL het volgende:
Je mag niet ingelogd zijn met een account wat het al eens heeft gebruikt anders werkt het niet.![]()
Waar kun je dingen uit Taiwan en Korea kopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:01 schreef Zwappel het volgende:
Waarom is alles uit bijna alle landen bij mij meestal na een week al binnen, en duurt het vanuit het Chinese vaste land vaak 2-5 weken?![]()
Gmarket en ebay denk ik. Ik ken wel wat wholesales in Korea maar die hebben een minimum van 500 dollar voordat ze naar het buitenland versturen![]()
![]()
eBay!!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar kun je dingen uit Taiwan en Korea kopen?
Had sneaker veters gehaald voor 1 euro ofzo
Na 6 dagen al binnen.
Dat blijf ik het mooie vinden aan eBay, er is concurrentie, dat heb je op DealExtreme etc niet dus de prijzen liggen daar hoger.404 - Not Found![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef pazara het volgende:
waar moet je eigenlijk opletten als je een laptop van china bestelt?laptops uit china..quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef pazara het volgende:
[..]
weet ik, maar de prijs is te goedkoop daar?
wat denk je van dure shipping?
garantie gevalletjes?
zeer wss een merkloze laptop, gezien het feit dat merken laptops over de hele wereld vaak wel een eenduidige adviesprijs hebben.. en dus niet enorm veel kan schelen op de kostprijs van hier..![]()
Geen Taiwanse of Koreaanse shops verder? Als dat veel tijd scheelt is het het proberen waard en op eBay kan ik niet een land filteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Zwappel het volgende:
[..]
eBay!!
Had sneaker veters gehaald voor 1 euro ofzo
Na 6 dagen al binnen.
Dat blijf ik het mooie vinden aan eBay, er is concurrentie, dat heb je op DealExtreme etc niet dus de prijzen liggen daar hoger.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef pazara het volgende:
[..]
ik bedoel een wiilekeurige laptop van 10 inch ofzo van AE![]()
...
Niet doen joh. Mediamarkt/Saturn/etc hebben best normale leuke goede dingen tegen een schappelijke prijs... waar je dan tenminste wél wat aan hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik kwam er per toeval op uit, ik heb ook de ervaring dat Hong Kong vaak wat sneller is.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen Taiwanse of Koreaanse shops verder? Als dat veel tijd scheelt is het het proberen waard en op eBay kan ik niet een land filteren.
Maar kan ook zijn dat ik gewoon geluk heb.. Maar heb wel eens vaker wat uit Thailand en HK besteld, is er meestal een heel stuk sneller als het Chinese vasteland.
Maar ik zeg ook al, kan ook allemaal geluk zijn.404 - Not Found![]()
't is zo random als ik weet niet wat. Afgelopen week iets binnen dat er 6 dagen over heeft gedaan (CP) waar HK post een LED pig die 6 november was verzonden afleverde.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik kwam er per toeval op uit, ik heb ook de ervaring dat Hong Kong vaak wat sneller is.
Maar kan ook zijn dat ik gewoon geluk heb.. Maar heb wel eens vaker wat uit Thailand en HK besteld, is er meestal een heel stuk sneller als het Chinese vasteland.
Maar ik zeg ook al, kan ook allemaal geluk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee, want dan staat morgen de AIVD voor de deur.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Buschetta1 het volgende:
Iemand nog een site waar ik sterke laser pointers kan kopen ? (5mw>)
(lees de OP en topicpointer, vooral de woorden wapens en illegale artikelen).
In Nederland mag je alleen lasers van klasse 1 en 2 bezitten:
Lasers die worden verkocht moeten voorzien zijn van een classificatie-aanduiding die aangeeft hoe gevaarlijk de laser is, in een getal van 1 (ongevaarlijk) tot 4 (zeer gevaarlijk), die gedefinieerd zijn in officiële richtlijnen. De klasses zijn:
Legaal:
• Class 1 - de laser is ongevaarlijk, hetzij door een laag vermogen, dan wel door een afscherming die ervoor zorgt dat het licht de ogen niet kan bereiken. De lasers in cd-branders hebben een vrij hoog vermogen, maar zijn klasse 1 om laatstgenoemde reden. Lasers in streepjescodelezers vallen ook onder deze klasse omdat de laserbundel zo snel beweegt dat er nooit een gevaarlijke hoeveelheid licht in het oog kan komen.
• Class 2 - de laser is ongevaarlijk bij normaal gebruik, omdat de reflex om het oog te sluiten voorkomt dat er een oogschade optreedt. Dit zijn zichtbaar-licht-lasers met vermogens tot 1 mW, zoals de meeste laserpointers. Enkele seconden in een dergelijke laser staren kan wel tot (kleine) oogbeschadigingen leiden.
• Class 2M - vergelijkbaar met Class 2, onder de voorwaarde dat er geen instrumenten als lenzen gebruikt worden die het licht zouden kunnen concentreren.
Illigaal:
• Class 3M (ook wel Class IIIa) - de laser kan in principe tot oogschade leiden, zelfs als de ogen direct worden gesloten, maar het risico op ernstige oogschade is klein. Dit zijn lasers die zichtbaar licht uitstralen tot 5 mW. Sommige laserpointers hebben deze klasse, al zijn ze in Nederland wettelijk verboden.
Class 3B- de laser kan bij blootstelling direct ernstige oogschade veroorzaken. Vermogens van 5 tot 500 mW en lasers met onzichtbare golflengtes bij lagere vermogens. De interne lasers in cd- en dvd-branders vallen onder deze categorie wanneer de behuizing van de brander wordt geopend. Diffuus licht van dit type laser is niet schadelijk.
• Class 4 - Behalve de ogen kan de laser ook de huid beschadigen. Alle hogere vermogens. Ook diffuus licht afkomstig van de laser kan de ogen beschadigen.
Hou er daarnaast rekening mee dat je ook bij class 1/2 lasers deze niet in het verkeer e.d. mag gebruiken. Mocht er letsel/schade ontstaan dan ben je nog verantwoordelijk.
Mocht je dan toch onverstandig willen zijn en één van de 3e klasse in bezit krijgen zorg er dan voor dat je dit op je zolderkamer doet zonder andere mensen/huisdieren er bij. Vooral de lasers van 100mw+ kunnen zelfs bij reflectie en door niet zichtbaar licht schade veroorzaken.
Wat je met je eigen ogen doet moet je zelf weten, maar tref er niet een ander mee!
Bronnen:
http://webstore.iec.ch/we(...)60825-1?openDocument
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?p=388819
[ Bericht 35% gewijzigd door RobertNL op 28-01-2013 20:30:11 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Buschetta1 het volgende:
Iemand nog een site waar ik sterke laser pointers kan kopen ? (5mw>)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Klopt, alleen ik ben niet ingelogd en toch verdwijnt de korting na het PayPal-scherm.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef RobertNL het volgende:
Je mag niet ingelogd zijn met een account wat het al eens heeft gebruikt anders werkt het niet.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Hoe kun je trouwens Recommender worden bij Chinese webshops?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Staat meestal wel aangegeven op de site zelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:20 schreef Yaros het volgende:
Hoe kun je trouwens Recommender worden bij Chinese webshops?
zo kun je bij buyincoins je gebruikersnaam doorgeven.
bij lightake moet je weer werken met een speciale code, die je in de link verwerkt etc..
gewoon ff op de site kijken dus wat je moet doen![]()
![]()
Kan btw. wel gewoon bij eBay.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen Taiwanse of Koreaanse shops verder? Als dat veel tijd scheelt is het het proberen waard en op eBay kan ik niet een land filteren.![]()
http://www.ebay.nl/sch/ebayadvsearch/quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan alleen Europa, US en North Amrica filtere.
Pulldown venster met alle landen.![]()
Postbode:
''veel plezier er mee''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat is lastig:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Guul het volgende:
Weet iemand nog wat coupons van PriceAngels?
Alvast bedankt!
http://www.retailmenot.com/view/priceangels.com
http://www.tjoos.com/Coupon/219759/Price-AngelsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Blijven zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Guul het volgende:
[..]
Zover was ik ook al...
Werkende codes?Denk niet dat iemand hier nog een code heeft (als hij in de laatste topics niet genoemd is).
wanneer komt de nokia lumia 820 van vf?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Blijven zoekenDenk niet dat iemand hier nog een code heeft (als hij in de laatste topics niet genoemd is).
![]()
MisterTao levert tijdelijk niet vanwege Chinees nieuwjaar. Ebay bestelling gaat wel goed. Hoe zit het met de webshops en de post?Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
10 februari is dat pas volgens google. Maar leveren is vertraagd ja, iedereen heeft dan gewoon vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:51 schreef secondant het volgende:
MisterTao levert tijdelijk niet vanwege Chinees nieuwjaar. Ebay bestelling gaat wel goed. Hoe zit het met de webshops en de post?.
![]()
hoe weet je dat chinese ebay shops blijven leveren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:51 schreef secondant het volgende:
MisterTao levert tijdelijk niet vanwege Chinees nieuwjaar. Ebay bestelling gaat wel goed. Hoe zit het met de webshops en de post?![]()
Op basis van mijn eigen ervaring (n=1)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Majinster het volgende:
[..]
hoe weet je dat chinese ebay shops blijven leveren?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
De post werkt niet vanaf 4 tm de 17e, dus ook eBay shops hebben daar last van.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nieuwe mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autotje kostte 8 USD, zal ik gewoon door vragen naar de full refund?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Voor in de gangkast deze maar besteld.
Ben benieuwd of het wat is.Music was my first love, and it will be my last.![]()
De enige werkende coupons die ik kon vinden zijn deze:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Guul het volgende:
[..]
Zover was ik ook al...
Werkende codes?
10% off LED Bulbs
Use code:PAEB10OFF(EXP: 02/18/2013)
10% off Ainol NOVO 7 Venus Lite Quad Core Tablet
Use code:PAEN10OFF(EXP: 02/18/2013)
10% off Makeup Gadgets
Use code:PAEM10OFF (EXP: 02/18/2013)
15% off Plastic Shell USB 2.0 Flash Disk
Use code:PAED15OFF (EXP: 02/18/2013)
Maar dus alleen korting op bepaalde artikelgroepen maar niet korting op het gehele assortiment helaas.Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
Is het nog verstandig nu nog wat te bestellen of moet ik wachten toch het nieuwjaar is geweest.
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?![]()
volgens mij 2de week feb tot 3de week...?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is het nog verstandig nu nog wat te bestellen of moet ik wachten toch het nieuwjaar is geweest.
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?![]()
Iemand nog een nieuwe G3 te koop, mijne wordt niet geleverd (zie Jiayu topic). DM!
Ik weet dat hier niet gehandeld mag worden, maar ik ben echt heel lief, dus voor deze ene keer.
![]()
Iemand hier die een keer zo'n 808/pen/etc spycam heeft gekocht maar er nu niks meer mee doet?
Ben die van mij kwijt en lijkt me wel handig om weer zo'n ding te hebben.
Via eBay is een nieuwe 6 euro ofzo incl. shipping, DM/PM me als je hem voor minder weg wil doen.
Zoek de beste versie die er is, maar niet een speciale die ook meteen 3x zo duur is als de andere.
Edit: Oh lol, zie net bericht hierboven dat je hier niet mag handelen, maar het is op zich een Chinees product en op deze manier hebben zowel koper als verkoper er wat aan, stimuleert de Nederlandse economie in deze moeilijke tijden.
[ Bericht 12% gewijzigd door MacorgaZ op 29-01-2013 20:06:12 ]![]()
Weer ens wat besteld in China. Ebay en zo lijkt allemaal vrij vlotjes te gaan, maar sommige webshops nemen weer es ouderwetsch hun tijd. Bij banggood besteld:
http://www.banggood.com/W(...)d-2-Gen-p-20468.html
Bij Lightake:
http://lightake.com/detai(...)ashlight_Black-31499
De laatste is voor bij m'n vriendin in de auto. Setje Sanyo Eneloops erin en gaan..Als het ooit aan komt dan, want Lightake heeft weer een vreemde status, eerst status shipped en vervolgens 2 keer status Cancelled (via Registered Air Mail).
Overigens moet ik bij Banggood toch altijd aan een XXX shop denken. Heel vreemd.![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef neo2000 het volgende:
Weer ens wat besteld in China. Ebay en zo lijkt allemaal vrij vlotjes te gaan, maar sommige webshops nemen weer es ouderwetsch hun tijd. Bij banggood besteld:
http://www.banggood.com/W(...)d-2-Gen-p-20468.html
Bij Lightake:
http://lightake.com/detai(...)ashlight_Black-31499
De laatste is voor bij m'n vriendin in de auto. Setje Sanyo Eneloops erin en gaan..Als het ooit aan komt dan, want Lightake heeft weer een vreemde status, eerst status shipped en vervolgens 2 keer status Cancelled (via Registered Air Mail).
Overigens moet ik bij Banggood toch altijd aan een XXX shop denken. Heel vreemd.![]()
Euroknaller glowsticks van BIC zijn binnen
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaar![]()
![]()
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.![]()
Haal je het op als t kanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.voor dat prijsverschik zou ik wel ff in de auto gaan zitten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Nieuwe mailIkzelf had t wel geaccepteerd, maar goed dat is aan jezelf natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autotje kostte 8 USD, zal ik gewoon door vragen naar de full refund?![]()
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaarGeen referral hier.![]()
Kun je die niet opladen als je ze een tijdje onder een lamp zet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.![]()
Otto is betrouwbaar, alleen verwacht geen topsnelheid met die laptopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.Wel erg aantrekkelijke prijs!
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij 2de week feb tot 3de week...?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef RobertNL het volgende:
De post/winkels werken niet vanaf +-4 tm de 17e, dus ook eBay shops hebben daar last van.Kan ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaarZe zijn naar mijn idee niks minder dan de dingen die ik bij de action heb gekocht (goed genoeg in het schemer/donker). Echt helder zijn ze een uurte daarna zakt het wel af (vooral blauw is overdag slecht te zien na een uurtje oid).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Drats, had ik die glow aanbieding eerder gezien, had ik mezelf een mooi carnavalspak kunnen maken. Zal nu niet meer op tijd zijn.![]()
Glowstick na breken ( 0 ):
Glowstick gefotografeerd met onderbelichting(-2):
glowstick na 2 uurtjes branden, uiteinden zijn minder, kern nog wel goed ( belichting-2):
Stickje doet het nu naar z'n 3-3,5 uur nog wel goed maar is minder aan het worden..
vind zeker voor de prijs gezien dat hij het prima doet, feller dan die action dingen in mijn beleving..
en die branden ook z'n 2-3 uur goed, en daarna worden ze snel zwakker..![]()
die dingen zijn toch voor eenmalig gebruik of zijn ze er ook voor vaker gebruik?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Downstar het volgende:
Glowstick na breken ( 0 ):
[ afbeelding ]
Glowstick gefotografeerd met onderbelichting(-2):
[ afbeelding ]
glowstick na 2 uurtjes branden, uiteinden zijn minder, kern nog wel goed ( belichting-2):
[ afbeelding ]
Stickje doet het nu naar z'n 3-3,5 uur nog wel goed maar is minder aan het worden..
vind zeker voor de prijs gezien dat hij het prima doet, feller dan die action dingen in mijn beleving..
en die branden ook z'n 2-3 uur goed, en daarna worden ze snel zwakker..![]()
1 malig gebruik inderdaad, het is geen glow in de dark dat door licht weer word 'opgeladen'quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die dingen zijn toch voor eenmalig gebruik of zijn ze er ook voor vaker gebruik?![]()
Ff een update. Heb het nu zo'n beetje gestructureerd en designed zoals ik het zou willen zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:21 schreef shiznuts het volgende:
Wilde ik al enige tijd verShizzen inderdaad.Had al een klein beginnetje gemaakt, maar toen kwamen ook de feestdagen en deze maand toch nog best veel werken en veel van huis.
Maar ik ben net uitgewerkt en heb de komende twee dagen ook nog vrij. Ik zal behalve m'n sociale verplichting op woensdag eens kijken wat ik gedaan kan krijgen.Insteek is inderdaad revampen, kort, helder en overzichtelijk maken (en idiotproof + sjonnie-afwerend). Tijd om anno 2013 te geraken!
Nu moet ik nog rigoureus door de content/vulling.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
je kan ze toch in de vriezer doen en dan doen ze het weer toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
1 malig gebruik inderdaad, het is geen glow in de dark dat door licht weer word 'opgeladen'BAM dit is 3KB![]()
Ik krijg een full refund
Ziet er netjes uit Shizquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff een update. Heb het nu zo'n beetje gestructureerd en designed zoals ik het zou willen zien.
Nu moet ik nog rigoureus door de content/vulling.![]()
Net een Jiayu G3 op het forum gekocht en betaaldjjjjjj, krijg ik oppeens een mailtje dat ik geen refund krijg omdat ze hem perongeluk weer opgestuurd hebben. Check ik DHL is hij al in Duitsland. Dus, wie o wie wil een Jiayu G3 kopen voor de prijs die ik er voor betaald heb. (¤160 tot ¤200). Hangt af of ik belastingen moet betalen.![]()
hoe lang duurde het voordat die glowsticks bij jullie binnen waren?
eens ff kijken of ik ze voor de carnaval nog binnen kan krijgen![]()
![]()
Iemand een tip waar ik het best een laser pen kan kopen? Hoe feller hoe beter
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.![]()
probeer de c1000 eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef Alan_Bastard het volgende:
Iemand een tip waar ik het best een laser pen kan kopen? Hoe feller hoe beter
En nee, wij mogen niet praten over illegale felle meuk lasers.
Lul. Met je lichtje.![]()
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:09 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
probeer de c1000 eens.
En nee, wij mogen niet praten over illegale felle meuk lasers.
Lul. Met je lichtje.Grootverdiener die ook de kleintjes Est.![]()
bij mij waren dit 9 dagen ( inclusief weekend.. )quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef dj_ko het volgende:
hoe lang duurde het voordat die glowsticks bij jullie binnen waren?
eens ff kijken of ik ze voor de carnaval nog binnen kan krijgen
mocht je ze willen zou ik ze wel vandaag !! bestellen, ze hebben namelijk groot feest![]()
genoeg variatie? hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.
oh, je hebt t al gevonden.. zoek dan zelf t best uit waar je het 'best' kan kopen![]()
Denk dat niemand m gaat kopen van je voor het bedrag inclusief belasting. Dan wagen (zou ik doen) ze liever de gok dat ze m zelf bestellen en dan geen belasting betalen..... Voor de normale verkoopprijs moet je m zo kwijt zijn lijkt mij.:)quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:49 schreef CnMaster_ het volgende:
Net een Jiayu G3 op het forum gekocht en betaaldjjjjjj, krijg ik oppeens een mailtje dat ik geen refund krijg omdat ze hem perongeluk weer opgestuurd hebben. Check ik DHL is hij al in Duitsland. Dus, wie o wie wil een Jiayu G3 kopen voor de prijs die ik er voor betaald heb. (¤160 tot ¤200). Hangt af of ik belastingen moet betalen.![]()
Ik wil nu ook dingen in China gaan bestellen, en zoek sites waar alle sites uit de OP doorzocht worden naar een product wat ik zoek.
Wat ik al gevonden had is:
* http://www.xdcenter.com erg handig op tablet vanwege horizontale swiping en de mogelijkheid tot invullen wat je NIET wilt zien (bijv. ik wil tablet zien maar GEEN cases, dat kun je dan invullen).
* http://www.chinapricefinder.com vindt op vrij veel sites dingen maar weinig filtermogelijkheden, je kunt niet op prijs van hoog naar laag sorteren. Vinkjes veranderen ververst meteen de hele pagina terwijl je liever meerdere dingen uit wil vinken en dan submitten.
* http://www.chinaprices.ru doorzoekt erg veel sites maar weer een but-filtermogelijkheid.
Misschien een ideetje in de OP dergelijke zoek-sites op te nemen? En eigenlijk zoek ik 1 die dubbele producteren net als bij beslist.nl in 1 item toont met de verschillende shops die ze hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, want dan staat morgen de AIVD voor de deur.
(lees de OP en topicpointer, vooral de woorden wapens en illegale artikelen).
In Nederland mag je alleen lasers van klasse 1 en 2 bezitten:
Lasers die worden verkocht moeten voorzien zijn van een classificatie-aanduiding die aangeeft hoe gevaarlijk de laser is, in een getal van 1 (ongevaarlijk) tot 4 (zeer gevaarlijk), die gedefinieerd zijn in officiële richtlijnen. De klasses zijn:
Legaal:
• Class 1 - de laser is ongevaarlijk, hetzij door een laag vermogen, dan wel door een afscherming die ervoor zorgt dat het licht de ogen niet kan bereiken. De lasers in cd-branders hebben een vrij hoog vermogen, maar zijn klasse 1 om laatstgenoemde reden. Lasers in streepjescodelezers vallen ook onder deze klasse omdat de laserbundel zo snel beweegt dat er nooit een gevaarlijke hoeveelheid licht in het oog kan komen.
• Class 2 - de laser is ongevaarlijk bij normaal gebruik, omdat de reflex om het oog te sluiten voorkomt dat er een oogschade optreedt. Dit zijn zichtbaar-licht-lasers met vermogens tot 1 mW, zoals de meeste laserpointers. Enkele seconden in een dergelijke laser staren kan wel tot (kleine) oogbeschadigingen leiden.
• Class 2M - vergelijkbaar met Class 2, onder de voorwaarde dat er geen instrumenten als lenzen gebruikt worden die het licht zouden kunnen concentreren.
Illigaal:
• Class 3M (ook wel Class IIIa) - de laser kan in principe tot oogschade leiden, zelfs als de ogen direct worden gesloten, maar het risico op ernstige oogschade is klein. Dit zijn lasers die zichtbaar licht uitstralen tot 5 mW. Sommige laserpointers hebben deze klasse, al zijn ze in Nederland wettelijk verboden.
Class 3B- de laser kan bij blootstelling direct ernstige oogschade veroorzaken. Vermogens van 5 tot 500 mW en lasers met onzichtbare golflengtes bij lagere vermogens. De interne lasers in cd- en dvd-branders vallen onder deze categorie wanneer de behuizing van de brander wordt geopend. Diffuus licht van dit type laser is niet schadelijk.
• Class 4 - Behalve de ogen kan de laser ook de huid beschadigen. Alle hogere vermogens. Ook diffuus licht afkomstig van de laser kan de ogen beschadigen.
Hou er daarnaast rekening mee dat je ook bij class 1/2 lasers deze niet in het verkeer e.d. mag gebruiken. Mocht er letsel/schade ontstaan dan ben je nog verantwoordelijk.
Mocht je dan toch onverstandig willen zijn en één van de 3e klasse in bezit krijgen zorg er dan voor dat je dit op je zolderkamer doet zonder andere mensen/huisdieren er bij. Vooral de lasers van 100mw+ kunnen zelfs bij reflectie en door niet zichtbaar licht schade veroorzaken.
Wat je met je eigen ogen doet moet je zelf weten, maar tref er niet een ander mee!
Bronnen:
http://webstore.iec.ch/we(...)60825-1?openDocument
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?p=388819Staan nog in de huidige OP en komen vast ook terug in de volgendequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:48 schreef wytdyk het volgende:
Ik wil nu ook dingen in China gaan bestellen, en zoek sites waar alle sites uit de OP doorzocht worden naar een product wat ik zoek.
Wat ik al gevonden had is:
* http://www.xdcenter.com erg handig op tablet vanwege horizontale swiping en de mogelijkheid tot invullen wat je NIET wilt zien (bijv. ik wil tablet zien maar GEEN cases, dat kun je dan invullen).
* http://www.chinapricefinder.com vindt op vrij veel sites dingen maar weinig filtermogelijkheden, je kunt niet op prijs van hoog naar laag sorteren. Vinkjes veranderen ververst meteen de hele pagina terwijl je liever meerdere dingen uit wil vinken en dan submitten.
* http://www.chinaprices.ru doorzoekt erg veel sites maar weer een but-filtermogelijkheid.
Misschien een ideetje in de OP dergelijke zoek-sites op te nemen? En eigenlijk zoek ik 1 die dubbele producteren net als bij beslist.nl in 1 item toont met de verschillende shops die ze hebben! Op Chinaprices.us kan je overigens prima dingen uitsluiten gebruikt voor tablets (maar geen cases) bijvoorbeeld:
Tablet -case -cover -protection
Dan zoekt hij alleen op tablet zoals XDcentre
Net besteld, eens kijken of het "op tijd" nog binnen komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
bij mij waren dit 9 dagen ( inclusief weekend.. )
mocht je ze willen zou ik ze wel vandaag !! bestellen, ze hebben namelijk groot feest
en anders bewaar ik ze wel voor een ander feest![]()
![]()
De euro is voor het eerst sinds december 2011 boven 1,35 dollar gestegen. De Europese eenheidsmunt steeg om 8.22 uur naar 1,3505 dollar, het hoogste peil sinds 2 december 2011.![]()
Dat is gunstig toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef jonasr het volgende:
De euro is voor het eerst sinds december 2011 boven 1,35 dollar gestegen. De Europese eenheidsmunt steeg om 8.22 uur naar 1,3505 dollar, het hoogste peil sinds 2 december 2011.
Ik reken altijd juist omgekeerd.
1 U.S. dollar = 0.739043677 Euro's![]()
Ik zeg toch niet dat het niet gunstig is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is gunstig toch?
Ik reken altijd juist omgekeerd.
1 U.S. dollar = 0.739043677 Euro's.
Is uiteraard zeer positief, nu hopen dat paypal zijn koers een beetje deftig aanpast![]()
![]()
Weer een order bij bic gedaan, en weer binnen een dag verzonden met fototje erbij
Wat inmiddels weer onderweg is:
-Wat kettingen / sieraden dingen,
-PS3 houder voor 2 controllers die tegelijk kunnen opladen
-Een ontstopper, carbon fiber kabel voor afvoer putjes / zulke zooi, nog niet nodig maar handig om te hebben liggen voor die 1,5 dollar
-Een kleine thermometer om de koelkast goed af te stellen / vriezer
Dat was het wel even voorlopig.
[ Bericht 53% gewijzigd door rene90 op 30-01-2013 13:59:18 ]![]()
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.Lange benen koud hoofd.![]()
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.
Dus 100 glowsticks was 2.50 euro toen. Weet de prijs niet zeker, zie post van Downstar
Hebben ze er kokers van 100 nu?
[ Bericht 6% gewijzigd door AnimeFan op 30-01-2013 14:41:35 ]![]()
Ik keek snel langs die foto's. Wist niet dat er 100 in zaten. Van de action nog steeds 20 stuks denk ik ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.
Dus 100 glowsticks was 2.50 euro toen.
Hebben ze er kokers van 100 nu?Lange benen koud hoofd.![]()
bij action zijn die glowstick; 15 in een kokertje voor ¤0.89
nu dus 100 voor ongeveer de zelfde prijs
je zou die sticks alleen al voor de beschrijving kopen:
PARTY TIME
Easn to ACTIVATC
CLOWS FOY HOURS
For fun & SAFCTN![]()
Link van oplader?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef rene90 het volgende:
Weer een order bij bic gedaan, en weer binnen een dag verzonden met fototje erbij
Wat inmiddels weer onderweg is:
-Wat kettingen / sieraden dingen,
-PS3 houder voor 2 controllers die tegelijk kunnen opladen
-Een ontstopper, carbon fiber kabel voor afvoer putjes / zulke zooi, nog niet nodig maar handig om te hebben liggen voor die 1,5 dollar
-Een kleine thermometer om de koelkast goed af te stellen / vriezer
Ik heb er ook een en die werkt niet echt goed..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
Link van oplader?
Ik heb er ook een en die werkt niet echt goed..![]()
daar zit het toch in kleine kokertjes? en zijn het er niet 100 voor 1 of 2 euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.![]()
![]()
nvm sorryOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Graag wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ooh okequote:
Sinds wanneer is de status wel eens 'opening'?
Hij heeft de 23e China verlaten toch? Dat is wat ik eruit haal?![]()
![]()
http://lightake.com/detai(...)roller___Black-59148quote:
Buyincoins had hem niet op voorraad, en qua bedrag scheelt het vrijwel niks. Dus nu bij lightake besteld. Ziet er erg netjes uit als beide controllers erop zitten.![]()
![]()
Taobao.comquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!![]()
hou je even in de gaten dat we hier niet over nepspullen gaan praten, dus ook niet over nepkledingquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ze hebben je pakketje open gemaakt om te checken of er geen accu's ofzo inzitten? Door accu's is mijn zending ook weleens retour gegaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef Goddelijker het volgende:
Sinds wanneer is de status wel eens 'opening'?
[ afbeelding ]
Hij heeft de 23e China verlaten toch? Dat is wat ik eruit haal?![]()
Kan wel kloppen, hij is vandaag al aangekomen in NL.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben je pakketje open gemaakt om te checken of er geen accu's ofzo inzitten? Door accu's is mijn zending ook weleens retour gegaan.![]()
![]()
Komen ze nu mee, nu ik net al mijn DX shoptegoed stukgeslagen heb aan merkloze "pouches" voor zulk spul allemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef monkeybrain het volgende:
Mofi tas bij mp4nation, mooi voor de mp3 speler + oordoppen. 4XL maat voor een kleine 5 euro.
[ afbeelding ]
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Psycho!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:56 schreef Miniem het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Tr(...)&hash=item2c6b560802
GeinigMusic was my first love, and it will be my last.![]()
Ah, Mofi, te vinden als 'Mo Fan' op MisterTao (toen de search nog normaal deed).quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef monkeybrain het volgende:
Mofi tas bij mp4nation, mooi voor de mp3 speler + oordoppen. 4XL maat voor een kleine 5 euro.
[..]
Had ik begin november vorig jaar voor m'n zusje d'r N02-M smartphone erbij gekocht (tegoed opmaken).
De kangaroo-versie met een voorvakje:
Kan helaas niet linken naar de listing.
MisterTao is weer eens in een nazi-bui en blokkeert alles dat merknamen in de naam heeft, zelfs al zijn het geen namaakproducten of wat dan ook, maar originele third party accessoires die ergens mee compatible zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ben ik achterlijk? ik ken die hele mofi dingen niet?
wat is er specialer aan dan van die willekeurige merkloze zakjes?
die voor een eurotje ofzo te koop zijn op ebay?
![]()
Sammydress vond ik wel chill.. niet op yesstyle kijken, die is extreem overpriced.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!![]()
Ik zocht thermo kleding, ik ben in shock na het zien van de eerste foto.
http://www.buyincoins.com(...)0-product-25841.html![]()
Ik wil er niet eens op klikkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:29 schreef NextTVH het volgende:
vesst.com !quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!sexyquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:29 schreef NextTVH het volgende:
![]()
Lol, probeer je nu je recommender aan de man te brengen?!
Nee? Dat is een kortingscode die ik kreeg bij een eBay-bestelling van ze.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Lol, probeer je nu je recommender aan de man te brengen?!
Maar omdat je er blijkbaar moeite mee hebt:![]()
![]()
Mateloos irritant die veranderingen op Ebay! Nu kan je ineens niet meer zien welke datum de verkoper het object op verzonden heeft gezet..
Postbode vond het wel mooi al die pakketjes hier te laatste dagen, hij had vandaag ook nog eens het geluk dat ze bij het invoeren/scannen een fout hadden gemaakt bij PostNL waardoor het huisnummer een toevoeging had gekregen
(kreeg hij 3 stops + 3 pakketjes betaald ipv 1 stop + 3 pakketjes
)
Binnenkort dus maar bij elke bestelling als toevoeging A, B, C etc achter het adres zetten dan wordt de postbode helemaal je vriend
Bedankt voor de tips, PostNL kwam net langs en het klopte allemaal netjes![]()
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Haha, nee, ik dacht al dat je trots op retailmenot of tjoos ofzo een kortingscoupon had gevonden, maar dat dat gewoon iemand z'n recommender was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee? Dat is een kortingscode die ik kreeg bij een eBay-bestelling van ze.
Maar omdat je er blijkbaar moeite mee hebt:
[ afbeelding ]Dat je dan net zo goed een recommender van FOK! kon nemen, want dat is ook gewoon 5% eraf, snapzevous.
Anyhoezels. M'n Teclast X30 flac-speler ding is er!
Bijna dan. Moet 'em morgen afhalen, was werken.
Nog best rap. Singapore post. 23e de deur uit bij MisterTao was 'ie.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ach so.
Ik heb er al tijden eigenlijk niet besteld.Of een webshop sowieso.
Meest recente misschien bij Banggood.
Tegenwoordig veel van Aliexpress/Taobao en eBay aan het plukken.
De standaard webshopmeuk heb ik allemaal al, gaat tegenwoordig om de exotischere items.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bic is weer heerlijk snel, laatste pakketjes:
21e besteld, vandaag binnen (met tracking) - deel dispatch rest 3 dagen later verzonden
18e besteld, dinsdag binnen (zonder tracking) - 2 pakketjes kwamen 1 en 2 dagen later, ander 5 gelijktijdig).Meer en deel van mijn orders komen daar nu ook wegquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Ach so.
Ik heb er al tijden eigenlijk niet besteld.Of een webshop sowieso.
Meest recente misschien bij Banggood.
Tegenwoordig veel van Aliexpress/Taobao en eBay aan het plukken.
De standaard webshopmeuk heb ik allemaal al, gaat tegenwoordig om de exotischere items.Al blijf ik een zwak hebben voor bic
PostNL weet het ook niet meer geloof ik...
Ander pakketje is nog niet te tracken bij Track-en-Trace met de 3S-code, maar wel vandaag ontvangen.![]()
![]()
hoezo niet, volgens mij staat er bij die 'niet bekend' tussen welke tijd je het pakketje kunt verwachten, bijv 13.00 - 15.00.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Goddelijker het volgende:
PostNL weet het ook niet meer geloof ik...
[ afbeelding ]
Ander pakketje is nog niet te tracken bij Track-en-Trace met de 3S-code, maar wel vandaag ontvangen.
oftwel.. je zending is onderweg, maar ze weten niet wanneer ( dus tussen welke tijden) hij word bezorgd
problem solved?
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 31-01-2013 16:42:21 ]![]()
Ze zijn net al langsgeweest en dat pakketje kwam ie niet brengen. Die andere waar ik het over had wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoezo niet, volgens mij staat er bij die 'niet bekend' tussen welke tijd je het pakketje kunt verwachten, bijv 13.00 - 15.00.
oftwel.. je zending is onderweg, maar ze weten niet wanneer ( dus tussen welke tijden) hij word bezorgd
problem solved?
![]()
![]()
Shirt van aliexpress lijkt nergens op.
Zit zo'n neplogo van Lacoste op, daar heb ik al een hekel aan, stond ook nergens in de advertentie of op de foto's. Daarnaast sturen ze me zwart ipv. donkerblauw, en zijn de knoopjes ook nog eens een andere kleur.
100% katoen stond er bij, is dus gewoon van de synthetische crap.
Tijd voor een refund.Geen referral hier.![]()
en je zal maar voor dit nepshit gepakt worden op de douane..quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Shirt van aliexpress lijkt nergens op.
Zit zo'n neplogo van Lacoste op, daar heb ik al een hekel aan, stond ook nergens in de advertentie of op de foto's. Daarnaast sturen ze me zwart ipv. donkerblauw, en zijn de knoopjes ook nog eens een andere kleur.
100% katoen stond er bij, is dus gewoon van de synthetische crap.
Tijd voor een refund.![]()
![]()
Precies.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
en je zal maar voor dit nepshit gepakt worden op de douane..
Echt slecht dit.Geen referral hier.![]()
http://www.aliexpress.com(...)ual-t/696500530.htmlquote:
Niet bestellen dus, het is echt van die slechte glanzende polysterstof met een overduidelijk nep logo erop. En dan ook nog in de verkeerde kleur.
Geen referral hier.![]()
Haha dat is inderdaad zuur. Maar als je een beetje naar de foto's kijkt zie je een paar keer wel t logo zitten, en aan de prijs te zien weet je dan vaak wel genoegquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)ual-t/696500530.html
Niet bestellen dus, het is echt van die slechte glanzende polysterstof met een overduidelijk nep logo erop. En dan ook nog in de verkeerde kleur.
. Ik heb ook het een en ander in de bestelling staan, dus ben zeer benieuwd (niet bij deze seller).
Ben ook benieuwd hoe het Refund-systeem daar werkt, maar dat ga jij dus uitvinden?
![]()
Als je een doodnormale polo wilt, waarom niet langs de C&A, Vögele of whatever?
Kun je nog passen ook en is vast net zo duur.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad zuur. Maar als je een beetje naar de foto's kijkt zie je een paar keer wel t logo zitten, en aan de prijs te zien weet je dan vaak wel genoeg. Ik heb ook het een en ander in de bestelling staan, dus ben zeer benieuwd (niet bij deze seller).
Ben ook benieuwd hoe het Refund-systeem daar werkt, maar dat ga jij dus uitvinden?
Snap niet dat ze overal zonodig zo'n overduidelijk nep logo op moeten plakken.Geen referral hier.![]()
Eerder ook al eens besteld, betere kwaliteit voor minder geld uit China.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Als je een doodnormale polo wilt, waarom niet langs de C&A, Vögele of whatever?
Kun je nog passen ook en is vast net zo duur.Geen referral hier.![]()
En toch 4,5 sterquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)ual-t/696500530.html
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Snap ik ook niets van. Nu ik wat verder terug heb gekeken bij de feedback, zie ik er wel een aantal tussen staan die klagen.quote:Geen referral hier.![]()
Zijn die SYMA vliegtuigen op chinese webshops orgineel ofwat?
Ze verkopen die ook op marktplaats hoe zit dat?![]()
Die mensen die ze op marktplaats verkopen halen ze uit Chinaquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef tikkietakka het volgende:
Zijn die SYMA vliegtuigen op chinese webshops orgineel ofwat?
Ze verkopen die ook op marktplaats hoe zit dat?![]()
![]()
Lees even de OP, al die vragen zijn beantwoord in de OP. (PostNL twitteren)quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe kun je die chinese tracking number in een nederlandse track & trace nummer omzetten?![]()
Begrijp ik maar zijn ze nep dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die mensen die ze op marktplaats verkopen halen ze uit China![]()
Nee (er zullen vast wel neppe tussen zitten ergens). Heel veel users hier hebben van die helicopters, prima dingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Begrijp ik maar zijn ze nep dan?![]()
![]()
Ja als je ergens tegen aan vliegt wel, maar alle onderdelen zijn weer te kopen dus dat kan je best maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:39 schreef tikkietakka het volgende:
Maar ze gaan wel makkelijk stuk volgens mij![]()
Dames houden we ff de huisregels in de gaten mbt tot illegale en nepmeuk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Voor de gein besteld met accept giro. Maar zoals verwacht wordt alles (op een vrij slechte manier van Otto) geannuleerd. Ik hou het topic op Tweakers in de gaten en ik had al een belletje verwacht. Ik werd net gebeld en verwachtte geen telefoon, nummer was anoniem dus ik heb 'm over laten gaan; mijn bestelling staat er nog. Maar dat wordt 'm dus niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
Vind het niet erg, maar wel erg slechte manier waarop zij dit oplossen. Maar ga d'r verder niet moeilijk om doen; die azijnzeikers op Tweakers wel...
Nog wat onderweg hier,
Links: adaptertje, hopelijk werkt deze wel op m'n Canon (andere adapters werken niet meer op de nieuwe Canon DSLR's. Zo niet; claim.
Midden: adapter maar wordt niet gebruikt als adapter. Wat wel; wordt nog wel duidelijk.
En niet Chinees (US of A), maar wel in combinatie met adapter rechts.
![]()
![]()
http://www.buyincoins.com(...)8-product-16007.html
Wacht wat, 168cm en 45 kg? Weet iemand of normale mensen hier ook in passen?![]()
Wel als je een L neemtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Sowieso. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)8-product-16007.html
Wacht wat, 168cm en 45 kg? Weet iemand of normale mensen hier ook in passen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat kopen jullie zoal via Taobao?Wat heb je aan die adapters?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor de gein besteld met accept giro. Maar zoals verwacht wordt alles (op een vrij slechte manier van Otto) geannuleerd. Ik hou het topic op Tweakers in de gaten en ik had al een belletje verwacht. Ik werd net gebeld en verwachtte geen telefoon, nummer was anoniem dus ik heb 'm over laten gaan; mijn bestelling staat er nog. Maar dat wordt 'm dus niet.
Vind het niet erg, maar wel erg slechte manier waarop zij dit oplossen. Maar ga d'r verder niet moeilijk om doen; die azijnzeikers op Tweakers wel...
Nog wat onderweg hier,
Links: adaptertje, hopelijk werkt deze wel op m'n Canon (andere adapters werken niet meer op de nieuwe Canon DSLR's. Zo niet; claim.
Midden: adapter maar wordt niet gebruikt als adapter. Wat wel; wordt nog wel duidelijk.
En niet Chinees (US of A), maar wel in combinatie met adapter rechts.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ik heb mn g3 via taobao gekocht, en ben momenteel aan het kijken voor een andere kleur achterkant voor mn g3.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hmm tja, als ik nu op Ebay kijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:13 schreef Downstar het volgende:
ben ik achterlijk? ik ken die hele mofi dingen niet?
wat is er specialer aan dan van die willekeurige merkloze zakjes?
die voor een eurotje ofzo te koop zijn op ebay?
![]()
Me laten verleiden door spam van mp4nation![]()
![]()
ik had beter van je verwacht monkeyquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hmm tja, als ik nu op Ebay kijk![]()
Me laten verleiden door spam van mp4nation![]()
![]()
Ik ook.
Zeg jongelui, help eens mee...SPOILER: Overige webshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bovenste 4x4 heb ik weleens een bestelling bij gedaan. Weet niet of die andere in de huidige OP nog een beetje populair zijn en gebruikt worden, of misschien wil je wel een andere site aandragen voor de nieuwe? Ik zag de vraag voor kledingsites telkens wel weer terugkomen dus daar heb ik er ff 4 van gevonden en neergeplempt. Monkey, als je wilt dat je 18+ sites mee verhuizen, dat zijn er nu maar drie, beter is dan een hele rij stoute webshops. Of gewoon weglaten, de normale webshops zie je soms ook zaken voorbijkomen in de new arrivals dat je denkt....
En had iemand het eind vorig jaar nou over dat er toch een 0800 of lokaal nummer was voor PostNL?
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 01-02-2013 01:03:05 (spoiler erbij) ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.fasttech.com ?
http://www.tomtop.com? (geeft tenslotte 10%, zegt OP)
http://www.budgetgadgets.com? (geeft 5% fok korting)
Voor PostNL gebruik ik nog steeds 058-2333333.
Ik luister braaf naar het bandje dat dit nummer gewijzigd is en ga dan verder met het keuzemenu dat volgt.![]()
![]()
Sommige coupons zijn volgens mij al eeuwenlang expired is mijn gok.
Dat zegt dan ook weinig over de geliefdheid. Sometimes the old gotta make room for the new.
Vandaar mijn peiling of die andere stores nog altijd gebruikt worden eigenlijk.
Zal de coupons morgen ofzo eens af gaan of die het nog doen.
En thanks voor het nummer. Scheelt mensen weer.
Kun je lenzen objectieven op je spiegelreflex doen die er eigenlijk niet ophoren.quote:
(oude goedkope objectieven bijvoorbeeld)Ik bel nooit want heb ook nagenoeg nooit een tracking maar ik heb toen 0900-0570 genoemd. Deze heb ik toen ook veranderd in de OP:quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
En had iemand het eind vorig jaar nou over dat er toch een 0800 of lokaal nummer was voor PostNL?Ik neem aan dat het tegenwoordig nog steeds hetzelfde is dus dan met je 1 keuze direct met een medewerker en hoef je niet allerlei keuzemenu's door.quote:Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is. Vermoed je dat je pakket al in Nederland aangekomen is, het handigst is dan dit nummer 0900-0570 te bellen, waarbij je een keer kiest voor optie #2. Dan krijg je direct een medewerker aan de lijn en hoe je niet door talloze (onlogische) keuzemenu's heen wat wel moet bij de andere nummers... Dan vraag je of je zending al in NL is en of ze hem om kunnen zetten naar een Nederlands trackingnummer.
En die kledingsite is wel een goeie ja, heb zelf nog nooit wat aan gehad maar de vraag is er wel naar idd.
Misschien is het handigst als je in die tiles* de populairste 20/24 doet en de andere onder een spoiler, want als je er meer doet is de OP direct weer zo vol (afhankelijk hoe jij het aanpast/maakt natuurlijk)
* handig met Windows 8 en touchscreen, maar ook tablets e.d.![]()
![]()
Ah, een spoiler met nog meer sites. Da's een mooie oplossing om toch alles te noemen, maar niet een te uitbundige chaos van linkblocks te creëren inderdaad. Nice goink.
Misschien een t-shirt met een grappig print, maar zou ik inderdaad niet echt kleding gaan halen uit zo'n webshop inderdaad. Maar ik dacht ik gooi ze erbij, ben je gelijk van die vragen af.
Waarom Asos eigenlijk? Dat is een Engelse site en niet echt vergelijkbaar met de Chinese shopjesqua kleding heb je ook nog wholesale7.net, wholesale-dress.net en die worden over het algemeen positiever gereviewed dan Sammydress. Ze zijn ook een stuk populairder.
[ Bericht 30% gewijzigd door Nezhi op 01-02-2013 01:50:59 ]![]()
Was via: http://www.taringa.net/co(...)-tan-segura-es_.html (Ropa y accesorios sites)
Zoals gezegd, geen ervaring met kledingshops (Asos kwam weleens voorbij hier meen ik).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Korting bij Suntekstore: EDMNEWYEAR12 (12% korting site-wide maar niet op "specials", expires 15 februari) en bij E***buying: Jan28a (8% korting, expires 4 februari)![]()
Suntekstore is bepaald geen goedkope webshop imhoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:39 schreef groninge01 het volgende:
Korting bij Suntekstore: EDMNEWYEAR12 (12% korting site-wide maar niet op "specials", expires 15 februari) en bij E***buying: Jan28a (8% korting, expires 4 februari)![]()
Met welke post kregen jullie de glowsticks binnen? Dhl?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Lightake is wel nogal vaag, mijn pakket is inmiddels geshipped maar 0 communicatie vanuit hun kant. Via een order nummer dat in mijn paypal bericht stond kon ik zien dat er geshipped was. Geen mailtjes van lightake met uitzondering van gelijk weer alle aanbiedingen![]()
![]()
TNT Post gewoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef mabo11 het volgende:
Met welke post kregen jullie de glowsticks binnen? Dhl?![]()
-WEG-
Lees de OP en dat veld boven de invoerveld eens door.
[ Bericht 84% gewijzigd door kanovinnie op 01-02-2013 11:18:09 ]![]()
Ja, gewoon niet doen.quote:
Als je even de Openingspost en de Topic pointer gelezen had wist je dat handeltjes (Groot/Klein maakt niets uit) hier not-done zijn.
[ Bericht 14% gewijzigd door kanovinnie op 01-02-2013 11:18:38 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Op Lightake even inloggen met je mailadres dat aan je paypal account is gekoppeld. Dan blijk je automatisch een account bij LT te hebben met (iets meer) gedetailleerde info en updates.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef rene90 het volgende:
Lightake is wel nogal vaag, mijn pakket is inmiddels geshipped maar 0 communicatie vanuit hun kant. Via een order nummer dat in mijn paypal bericht stond kon ik zien dat er geshipped was. Geen mailtjes van lightake met uitzondering van gelijk weer alle aanbiedingen
Probeer maar![]()
![]()
Dit dus. Luister naar ome Tokko.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet doen.
Als je even de Openingspost en de Topic pointer gelezen had wist je dat handeltjes (Groot/Klein maakt niets uit) hier not-done zijn.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Kan zo anderhalve dag durenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe lang duurt het maximaal voordat Postnlwebcare een reactie geeft wacht al 16 uren?Voor die 1 euro ga je ook nog een premium verzender verwachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef mabo11 het volgende:
Met welke post kregen jullie de glowsticks binnen? Dhl??
Ziet er meer dan prima uit zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik ook.
Zeg jongelui, help eens mee...
[snip]
Die bovenste 4x4 heb ik weleens een bestelling bij gedaan. Weet niet of die andere in de huidige OP nog een beetje populair zijn en gebruikt worden, of misschien wil je wel een andere site aandragen voor de nieuwe? Ik zag de vraag voor kledingsites telkens wel weer terugkomen dus daar heb ik er ff 4 van gevonden en neergeplempt. Monkey, als je wilt dat je 18+ sites mee verhuizen, dat zijn er nu maar drie, beter is dan een hele rij stoute webshops. Of gewoon weglaten, de normale webshops zie je soms ook zaken voorbijkomen in de new arrivals dat je denkt....
En had iemand het eind vorig jaar nou over dat er toch een 0800 of lokaal nummer was voor PostNL?!
Zo lang duurt dat kun je net zo goed even opbellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan zo anderhalve dag duren
[..]
Voor die 1 euro ga je ook nog een premium verzender verwachten?
[..]
Ziet er meer dan prima uit zo!
![]()
Mijn pakket ligt al meer dan 10 dagen in Frankfurt
The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Jan 19, 2013 to be forwarded to Netherlands.
helpt het om naar Deutsche post te bellen voor de status? of moet ik gewoon meer geduld hebben?![]()
Ik was erg onder de indruk van DHL. Het kost wat, maar dan is het er ook snel !
Friday, February 01, 2013 Location Time
17 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:46
16 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:27
15 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:15
14 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:59
13 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:21
12 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:17
11 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:37
Thursday, January 31, 2013 Location Time
10 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:25
9 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:38
8 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:20
7 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:16
6 Clearance processing complete at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:48
5 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:39
Wednesday, January 30, 2013 Location Time
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:22
3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:09
2 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 21:51
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:35
[ Bericht 0% gewijzigd door 2ReMARKable4U op 01-02-2013 14:20:21 (foutje) ]![]()
Ik shop overigens zelf regelmatig bij DHGate.com. Een soort wholesale marktplaats annex webshop. Groot assortiment, maar wel even opletten want niet alles is free shipping en veel artikelen zijn niet per stuk te koop.
Het verbaasd me dat deze site niet als plaatje bovenaan dit forumtopic staat.![]()
Bovenstaand prentje is dan ook enkel webshops. zie de link die erbij staat en dan zie het volledige plaatje. Dhgate valt onder trading marketsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef 2ReMARKable4U het volgende:
Ik shop overigens zelf regelmatig bij DHGate.com. Een soort wholesale marktplaats annex webshop. Groot assortiment, maar wel even opletten want niet alles is free shipping en veel artikelen zijn niet per stuk te koop.
Het verbaasd me dat deze site niet als plaatje bovenaan dit forumtopic staat.![]()
Bel postNL eens (vraag om een omnummering).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:49 schreef Majinster het volgende:
Mijn pakket ligt al meer dan 10 dagen in Frankfurt
The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Jan 19, 2013 to be forwarded to Netherlands.
helpt het om naar Deutsche post te bellen voor de status? of moet ik gewoon meer geduld hebben?BUG / [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TTquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef 2ReMARKable4U het volgende:
Het verbaasd me dat deze site niet als plaatje bovenaan dit forumtopic staat.
Zie hier!
Ik had een pakketje besteld van priceangels.
Ik begrijp de status niet zo goed : The total export packages Mutual sealed be opened
Wat bedoelen ze hiermee?![]()
Ze openen je pakketje om te checken of er geen batterijen etc in zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef tikkietakka het volgende:
Ik had een pakketje besteld van priceangels.
Ik begrijp de status niet zo goed : The total export packages Mutual sealed be opened
Wat bedoelen ze hiermee?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Alles of verpakking er om heen alleen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze openen je pakketje om te checken of er geen batterijen etc in zitten.![]()
Geen idee, was er niet bij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Alles of verpakking er om heen alleen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vandaag zag ik in een folder een ketting die rechtstreeks uit China kwam, die had ik vorige week voor mijn vriendin besteld. Kosten 1 euro, kosten in de winkel: 13 euro![]()
![]()
Kijk een meevallerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef rene90 het volgende:
Vandaag zag ik in een folder een ketting die rechtstreeks uit China kwam, die had ik vorige week voor mijn vriendin besteld. Kosten 1 euro, kosten in de winkel: 13 eurozo wordt (een deel van) je valentijnskado alweer iets duurder
Postbode kwam hier vandaag alweer 6 pakketjes brengenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
Vandaag weer een pakketje geleverd met nieuwe AWEI's en 'nog wat ander spul' voor de zomer.Verwacht er nu nog:
5 van BIC
8 van Ebay
En dan ga ik dit weekend vast nog wat spul bestellen van Ebay of een webshop.
Nog steeds dingen onderweg en op de wishlist voor mijn nieuwe camera en nog het e.e.a voor mijn tablet nodig.
Met een beetje geluk is het de 4e nog niet uit China weg en moet ik twee weken extra wachten!
Netjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk een meevallerzo wordt (een deel van) je valentijnskado alweer iets duurder
[..]
Postbode kwam hier vandaag alweer 6 pakketjes brengenVerwacht er nu nog:
5 van BIC
8 van Ebay
En dan ga ik dit weekend vast nog wat spul bestellen van Ebay of een webshop.
Nog steeds dingen onderweg en op de wishlist voor mijn nieuwe camera en nog het e.e.a voor mijn tablet nodig.
Met een beetje geluk is het de 4e nog niet uit China weg en moet ik twee weken extra wachten!
Als er nog leuke dingen in zitten verwacht ik natuurlijk wel een kleine review![]()
![]()
In die 6 van vandaag zat echt niks spannendsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjes
Als er nog leuke dingen in zitten verwacht ik natuurlijk wel een kleine reviewMaar die a.s week binnen komt zet ik wel even een keer op de foto
Serieus? Kun je me een link gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef rene90 het volgende:
Vandaag zag ik in een folder een ketting die rechtstreeks uit China kwam, die had ik vorige week voor mijn vriendin besteld. Kosten 1 euro, kosten in de winkel: 13 euro![]()
Zoek even op necklace bij BIC, dan vind je al die meuk (een uil aan een ketting, een bril, een wereldbolletje etc).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:52 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Serieus? Kun je me een link geven![]()
Was van de week bij Flying Tigre in Utrecht, exact hetzelfde solar powered bootje/molen/hond/.. voor ¤7,-. Was geloof ik iets van 2-3 dollar bij BIC.![]()
Verdomme, knalt de magneet van mijn fisheye er opeens afWeer vragen voor een refund/resend
Mijn vriendin had ook lightinthebox ontdekt. 5 jurkjes gekocht, totaal 125 euro.
Krijgt ze ineens een naheffingsbrief of ze even 50 euro wil overmaken. (13 euro import, 37 btw).
Kutzooi.
Tot hoever mag je kopen dan bij lightinthebox bv voordat je dit soort issues krijgt?![]()
Hoe wisten ze bij de douane hoeveel het kostte dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn vriendin had ook lightinthebox ontdekt. 5 jurkjes gekocht, totaal 125 euro.
Krijgt ze ineens een naheffingsbrief of ze even 50 euro wil overmaken. (13 euro import, 37 btw).
Kutzooi.
Tot hoever mag je kopen dan bij lightinthebox bv voordat je dit soort issues krijgt?
Waar is die naheffing op gebaseerd?
Normaal krijg je toch eerst een brief, moet je de factuur opsturen, en dan pas betalen als je het pakket ontvangt?![]()
22 euro. Inclusief verzending. San heb je sowieso geen problemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Kutzooi.
Tot hoever mag je kopen dan bij lightinthebox bv voordat je dit soort issues krijgt?
Staat volgens mij ook een stukje over in de OP.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Als je spullen gaat bestellen in china dan altijd LOS bestellen. Alles heeft free shipping dus meer gaat het niet kosten.![]()
Krijg je een bericht van de douane als ze je pakje hebben ingenomen als je shipping zonder tracking hebt?![]()
Nee, als je zonder tracking illegale zooi en spullen waar je eigenlijk heffing over moet betalen laat opsturen zien ze het consequent door de vingers.
Wie zegt dat het illegaal is? Iedereen heeft hier toch wel eens de welbekende gasbrander van BIC besteld ? Zei ook niet dat het tegengehouden is, maar ik wacht al 5 weken vandaar. En met een tracking number staat wat de status is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef neo2000 het volgende:
Nee, als je zonder tracking illegale zooi en spullen waar je eigenlijk heffing over moet betalen laat opsturen zien ze het consequent door de vingers.
Misschien dat de pepperspray niet legaal was. Zo'n sleutelhangertje van 3USD :/![]()
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met een dure tablet binnenkrijgen via FedEx/DHL/etc met een factuur erbij waarop staat dat die $0,00 is? Feitelijk is die echt gratis dus hoor ik geen belasting te hoeven betalen, maar doordat iedereen dat als smoesje gebruikt gelooft de douane dat vast niet![]()
![]()
Neuj dat geloven ze inderdaad niet netzo als het aanmerken van gift op een pakketje, misschien dat het 10 jaar geleden werktequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met een dure tablet binnenkrijgen via FedEx/DHL/etc met een factuur erbij waarop staat dat die $0,00 is? Feitelijk is die echt gratis dus hoor ik geen belasting te hoeven betalen, maar doordat iedereen dat als smoesje gebruikt gelooft de douane dat vast niet![]()
![]()
Lekker kut dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Neuj dat geloven ze inderdaad niet netzo als het aanmerken van gift op een pakketje, misschien dat het 10 jaar geleden werkte
Ik krijg van iemand een $500 tablet cadeau, op de officiele factuur van een groot bedrijf staat $0,00, maar ik denk ook dat de douane dat niet gaat geloven![]()
![]()
En nu even serieus, cadeau?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lekker kut dus
Ik krijg van iemand een $500 tablet cadeau, op de officiele factuur van een groot bedrijf staat $0,00, maar ik denk ook dat de douane dat niet gaat geloven
Ik geloof der geen snars van![]()
![]()
Net een bestelling gedaan bij BIC.
Vul ik een recommender in, gaat er netjes 5% af.
Maar nadat ik betaald heb blijkt dat hij de recommender niet gepakt heeft.![]()
Ging maar om ¤0.33 maar toch.
Was wel met mijn account ingelogd. Maakt dat uit?Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Ja, je kan alleen recommender gebruiken als je niet ingelogd bent.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef jeroendh het volgende:
Was wel met mijn account ingelogd. Maakt dat uit?
Eventueel kan je ook een coupon opzoeken, geeft soms nog wat meer korting ook (weet niet of er lopende zijn atm maar meestal wel 1 van 5%, zelfde als recommender dus)![]()
Tjah, de douane vast ook nietmaar het is wel zo.
Ik twijfel echt wat ik wil, ik kan het via USPS heel traag laten sturen, maar minder douanerisico, of 2-
day-FedEx en dan hopen dat ze de factuur gewoon geloven. Het stomme is dat het echt officieel is
Lijkt me ook zo lam als ik straks 100 euro moet betalen voor een cadeau![]()
![]()
Hmmm, ik zou toch gaan voor het versturen via de lange weg, is financieel voordeliger: Minder kans op doaune en minder verzendkostenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik twijfel echt wat ik wil, ik kan het via USPS heel traag laten sturen, maar minder douanerisico, of 2-
day-FedEx en dan hopen dat ze de factuur gewoon geloven. Het stomme is dat het echt officieel is
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef jeroendh het volgende:
Was wel met mijn account ingelogd. Maakt dat uit?Is bij mij ook vaker voorgekomen. Dat maakt niet uit of je ingelogd bent of niet. Als je ingelogd bent kun je weliswaar geen Recommender-code invoeren als je geen recommender bent, maar als je er eenmaal door bent en het Paypal scherm door bent gekomen, dan kom je weer op BIC en dan staat er de normale prijs weer bij "confirm order", hij pakt de korting dus wel bij Paypal, maar niet meer bij BIC, waar je uiteindelijk op "conform order" moet drukken... Echt faal van BICquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja, je kan alleen recommender gebruiken als je niet ingelogd bent.
Eventueel kan je ook een coupon opzoeken, geeft soms nog wat meer korting ook (weet niet of er lopende zijn atm maar meestal wel 1 van 5%, zelfde als recommender dus)Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
En voor 71 eurocent kon ik deze lichtgevende batminton shuttle niet laten liggen, komt vast van pas komende zomer!
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-2611.html![]()
Ook besteldquote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
En voor 71 eurocent kon ik deze lichtgevende batminton shuttle niet laten liggen, komt vast van pas komende zomer!
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-2611.html![]()
![]()
Hopelijk komt deze bij jullie wel heel aan, hier kwamen de shuttles altijd geplet aan (en nee BIC had geen mogelijkheid om ze eerst in een doosje o.i.d. te stoppen)quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-2611.htmlVoor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
Ga maar uit van ¤40 / ¤50, geen 100.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe wisten ze bij de douane hoeveel het kostte dan?
Normaal krijg je toch eerst een brief, moet je de factuur opsturen, en dan pas betalen als je het pakket ontvangt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
22 euro. Inclusief verzending. San heb je sowieso geen problemen.
Staat volgens mij ook een stukje over in de OP.ik zal straks de correspondentie eens aan haar vragenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe wisten ze bij de douane hoeveel het kostte dan?
Normaal krijg je toch eerst een brief, moet je de factuur opsturen, en dan pas betalen als je het pakket ontvangt?![]()
Niemand. Maar aangezien common sense niet je sterkste punt blijkt, laat ik het anders stellen.. Waarom zou de douane je geen bericht sturen? Of waarom zou het de douane uberhaubt uitmaken of je shipping met of zonder tracking hebt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wie zegt dat het illegaal is? Iedereen heeft hier toch wel eens de welbekende gasbrander van BIC besteld ? Zei ook niet dat het tegengehouden is, maar ik wacht al 5 weken vandaar. En met een tracking number staat wat de status is.
Misschien dat de pepperspray niet legaal was. Zo'n sleutelhangertje van 3USD :/
Oh, en pepperspray is niet misschien illegaal. Dat is zeker illegaal.
Het is idd wel zo dat grotere pakketjes eerder door de douane eruit gepikt zullen worden. Heeft alleen niets met tracking te maken.Common sense is my super power. What's yours?
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, normaal als je een tracking nummer hebt staat er op de tracking site dat het bij de douane is, nu wacht ik al 5 weken op een pakje zonder enkel bericht.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Het is idd wel zo dat grotere pakketjes eerder door de douane eruit gepikt zullen worden. Heeft alleen niets met tracking te maken.![]()
Nou ja, als de douane je pakketje onderschept en je mag betalen, wordt je echt wel ingelicht hoor..
Het wil nog eens helpen als je de webshop gewoon es contact, mogelijk weten zij iets te vertellen ondanks dat het zonder tracking verzonden is. Worth a try, no?
kent iemand een site met onderdelen voor je mobiel?
ik heb een digitizer nodig voor me s3.
ik heb alibabba,alieexpress,ebay,dhgate al doorzocht![]()
We zullen zien maar volgens mij krijgen die Chinezen nu vakantie dus zou zo weleens 1,5 maand kunnen durenquote:Op zondag 3 februari 2013 08:18 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Hopelijk komt deze bij jullie wel heel aan, hier kwamen de shuttles altijd geplet aan (en nee BIC had geen mogelijkheid om ze eerst in een doosje o.i.d. te stoppen)Moet je een s3 scherm niet in 1x vervangen met lcd en al?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef pazara het volgende:
ik heb alibabba,alieexpress,ebay,dhgate al doorzocht
Probeer: Replacement screen
?![]()
Vakantie inderdaad. Volgens mij iets van 2-3 weken vakantie.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
We zullen zien maar volgens mij krijgen die Chinezen nu vakantie dus zou zo weleens 1,5 maand kunnen duren
[..]
Moet je een s3 scherm niet in 1x vervangen met lcd en al?
?![]()
een scherm met kapje heb ik nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
We zullen zien maar volgens mij krijgen die Chinezen nu vakantie dus zou zo weleens 1,5 maand kunnen duren
[..]
Moet je een s3 scherm niet in 1x vervangen met lcd en al?
?![]()
Parts4repair.comquote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef pazara het volgende:
ik heb alibabba,alieexpress,ebay,dhgate al doorzochtDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik zag dit op DX is dit nou daadwerkelijk een orginele of wat? Link : http://dx.com/p/genuine-r(...)=1&s=137043&u=129910![]()
Als ze het neerzetten en zo specifiek ook zou dat wel moeten, ook gezien de reviews.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef tikkietakka het volgende:
Ik zag dit op DX is dit nou daadwerkelijk een orginele of wat? Link : http://dx.com/p/genuine-r(...)=1&s=137043&u=129910![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef tikkietakka het volgende:
Ik zag dit op DX is dit nou daadwerkelijk een orginele of wat? Link : http://dx.com/p/genuine-r(...)=1&s=137043&u=129910Kans is groot dat ze maar deels orgineel zijn. Refurbisched bij een 3e partij en niet door sony. Als DX het nu zo neer zet kunnen ze dit vast bewijzen tegen paypal (want die zit er echt strak op tegenwoordig).quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ze het neerzetten en zo specifiek ook zou dat wel moeten, ook gezien de reviews.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ze moeten er zeker vanaf met de komst van de PS4 met nieuwe controller en de oude handel dus nog even snel ''dumpen''quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef tikkietakka het volgende:
Ja, want de markt wordt al overspoeld met ps4 controllers. _quote:Op zondag 3 februari 2013 15:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze moeten er zeker vanaf met de komst van de PS4 met nieuwe controller en de oude handel dus nog even snel ''dumpen''![]()
Refurbished lijkt mij idd meest plausibel, zo heeft DX ook een tijdje refusbished xbox 360 controllers verkocht. Waren prima, tot op een zeker moment toen mensen smerig uitziende controllers ontvingen..
Of t'is gewoon goeie namaak waarbij nog niemand het ontdekt heeft.Common sense is my super power. What's yours?
20 Februari heeft Sony een groot PlayStation evenement aangekondigd waar waarschijnlijk de PS4 geintroduceerd gaat worden. Ook is er gelekt dat er een nieuwe controller voor komt. Misschien zitten ze daardoor nog met een hele voorraad aan ps3 controller(onderdelen) die ze snel kwijt willen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, want de markt wordt al overspoeld met ps4 controllers. _![]()
Refurbished lijkt mij idd meest plausibel, zo heeft DX ook een tijdje refusbished xbox 360 controllers verkocht. Waren prima, tot op een zeker moment toen mensen smerig uitziende controllers ontvingen..
Of t'is gewoon goeie namaak waarbij nog niemand het ontdekt heeft.![]()
En hoeveel ps3 controllers zullen ze wereldwijd in de tussentijd verkopen tot dat event en het spul daadwerkelijk overal in de winkels ligt denk je? En je zegt al; "waarschijnlijk".. Misschien kondigen ze wel een nieuwe PSP variant aan, zal niet de eerste keer zijn dat Sony zoiets doet namelijk. Lijkt mij niet dat DX haar leveranciers inside info hebben en alvast -nog niet eens oude- voorraden gaan dumpen.
mijn jiayuG3 is binnen, 14 dagen exact en geen douane kosten,Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Ja, want de PS3's zijn na de PS4-aankondiging plotseling van de aardbodem verdwenen...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
[..]
20 Februari heeft Sony een groot PlayStation evenement aangekondigd waar waarschijnlijk de PS4 geintroduceerd gaat worden. Ook is er gelekt dat er een nieuwe controller voor komt. Misschien zitten ze daardoor nog met een hele voorraad aan ps3 controller(onderdelen) die ze snel kwijt willen.
Het heeft echt niks met geruchten of voorraad te maken, gewoon puur dat er een leverancier is die refurbished PS3-controllers voor een laag prijsje verkoopt. Enige andere speculatie, en dan vooral "ja, want de PS4 komt eraan dus moet al het PS3 spul snel weg" is echt niet logisch.![]()
Misschien hebben ze magazijnen nodig voor een nieuwe voorraadquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, want de PS3's zijn na de PS4-aankondiging plotseling van de aardbodem verdwenen...
Het heeft echt niks met geruchten of voorraad te maken, gewoon puur dat er een leverancier is die refurbished PS3-controllers voor een laag prijsje verkoopt. Enige andere speculatie, en dan vooral "ja, want de PS4 komt eraan dus moet al het PS3 spul snel weg" is echt niet logisch.![]()
![]()
Deze is wel toepasselijk in dit topic vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Heeft iemand ervaring met eforchina? Google levert niet veel op maar de prijzen voor dingen als Nexus 7 hoesjes zijn scherp en ze hebben een groot aanbod. (weet iemand anders misschien nog een goede flipcase voor dit apparaat?)![]()
Heeft iemand van jullie de laatste tijd een tablet over laten komen?
Zoja, nog goeie tips?
Eisen:
9" of groter
Android ,4.0 of hoger
HD
WiFi
Kan je met die tablets gewoon op de Playstore? (meende mij te herinneren dat het niet met iedere tablet kon.)
Bedankt vast..[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]![]()
heb er net 2 dingen besteld, ben benieuwdquote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef tornado61 het volgende:
Heeft iemand ervaring met eforchina? Google levert niet veel op maar de prijzen voor dingen als Nexus 7 hoesjes zijn scherp en ze hebben een groot aanbod. (weet iemand anders misschien nog een goede flipcase voor dit apparaat?)
Wie dit leest is hek.![]()
Hij is niet origineel als het om de controller waar ze het hier over hebben gaat: http://goo.gl/xBth2quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef tikkietakka het volgende:
Eerder (door betaalde shipping) nooit heel interresant geweestquote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef tornado61 het volgende:
Heeft iemand ervaring met eforchina? Google levert niet veel op maar de prijzen voor dingen als Nexus 7 hoesjes zijn scherp en ze hebben een groot aanbod. (weet iemand anders misschien nog een goede flipcase voor dit apparaat?)maar wellicht is dat nu veranderd. Dacht dat het verder wel een prima winkel was.
Als ik dit zo zie moet je denken in de richting van de Momo 12quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef MOON76 het volgende:
Heeft iemand van jullie de laatste tijd een tablet over laten komen?
Zoja, nog goeie tips?
Eisen:
9" of groter
Android ,4.0 of hoger
HD
WiFi
Kan je met die tablets gewoon op de Playstore? (meende mij te herinneren dat het niet met iedere tablet kon.)
Bedankt vast..
Zie ook: DIG / Android tablet discussie topic #34 - Met 3D 4K Quadcore tablets
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 03-02-2013 22:55:12 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee dat is met P3 in het midden in plaats van Sony logo dat is logisch namaak.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Hij is niet origineel als het om de controller waar ze het hier over hebben gaat: http://goo.gl/xBth2
Playstation 4 komt er inderdaad aan Xbox 720 is volgens mij nog niet aangekondigd?![]()
Playstation 4 is ook nog niet officieel aangekondigd hoor er is alleen een PlayStation evenement aangekondigd waar mensen de PS4 verwachten. Maar daar is niks zeker over.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Nee dat is met P3 in het midden in plaats van Sony logo dat is logisch namaak.
Playstation 4 komt er inderdaad aan Xbox 720 is volgens mij nog niet aangekondigd?
Volgende generatie Xbox gaan we dit jaar ook nog wel zienAls 1 van beide gaat komt de ander er zsm achteraan.
![]()
Ja precies maar ik kan niet wachtenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Playstation 4 is ook nog niet officieel aangekondigd hoor er is alleen een PlayStation evenement aangekondigd waar mensen de PS4 verwachten. Maar daar is niks zeker over.
Volgende generatie Xbox gaan we dit jaar ook nog wel zienAls 1 van beide gaat komt de ander er zsm achteraan.
![]()
![]()
Leuk voor door de douane.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:11 schreef Loll het volgende:
http://dx.com/p/multi-fun(...)le-burly-wood-182417
![]()
![]()
![]()
Geniaal. Als het nou een gewone wekker was geweest, dan had ik hem besteld.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:11 schreef Loll het volgende:
http://dx.com/p/multi-fun(...)le-burly-wood-182417
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Mijn eerste gedachten dus ook, maar hij is al eerder voorbij gekomen en ook gezien op een andere site en daar waren best wat positieve reviews. Dus het zal denk ik wel los lopen. Toch vind ik het risico wat te groot, al zou ik hem maar wat graag bestellen!quote:![]()
Ook maar weer eens iets leuks besteld:
http://www.tinydeal.com/x(...)s-w-mic-p-66925.html
http://www.tinydeal.com/x(...)rphones-p-55029.html
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
en ook deze nog maar even besteld voor mijn kistradio
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649![]()
Leuk horloge wessel
Ik krijg zomaar een nieuwe helicopter van ever buying. Pookje was gebroken van 1 van de stuur instrumenten. Ik gestuurd dat ik het niet fijn vond, en misschien een deelse refund zou willen ontvangen. Want ja ik betaal voor spullen die niet kapot zijn. Daarna pookje gelijmd en werkt als de beste.
Krijg net bericht dat ze een resend doentoch aardig van ze
![]()
Niet helemaal ChinaMaar heeft iemand ervaring met MEElectronics?
https://www.meelec.com/Pr(...)e-M6-BK-MEE&CartID=1
Nu voor 12.04 dollar inclusief shipping![]()
![]()
Is onze Bobber clipjes niet gewend, of moet onze Bobber nog wennen aan het idee dat vrouwen borsten hebben?quote:
Link dan wel ff naar de actiepagina, anders begrijpen mensen er ruk van.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:37 schreef FreaZ het volgende:
Niet helemaal ChinaMaar heeft iemand ervaring met MEElectronics?
https://www.meelec.com/Pr(...)e-M6-BK-MEE&CartID=1
Nu voor 12.04 dollar inclusief shipping
https://www.meelec.com/Articles.asp?ID=140
Ze hadden eens een random-sale. Waarbij je niet weet wat je krijgt. Hoewel, ik had gevraagd om de HT-21 headphone waarnaar ik benieuwd was en kreeg deze dan ook.Meelec is best een aardige brand hoor. Zie ook head-fi e.d. . Of die sportdopjes wat zijn, durf ik niet te zeggen, moet je ff reviews zoeken.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is onze Bobber clipjes niet gewend, of moet onze Bobber nog wennen aan het idee dat vrouwen borsten hebben?Haha, idd.
@ AnimeFan (hieronder): Ik heb deze al: http://nl.etsy.com/listing/85228426/ows-bandana-presale
http://www.buyincoins.com(...)y-product-19255.html
Dit is ook goedkoop in vergelijking tot Europese webwinkels voor zover ik weet.
Voor de anons onder ons
Recommender 'AnimeFan' voor 5% korting
[ Bericht 17% gewijzigd door AnimeFan op 04-02-2013 21:53:15 ]![]()
Ja, excuusquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Link dan wel ff naar de actiepagina, anders begrijpen mensen er ruk van.
https://www.meelec.com/Articles.asp?ID=140
Ze hadden eens een random-sale. Waarbij je niet weet wat je krijgt. Hoewel, ik had gevraagd om de HT-21 headphone waarnaar ik benieuwd was en kreeg deze dan ook.Meelec is best een aardige brand hoor. Zie ook head-fi e.d. . Of die sportdopjes wat zijn, durf ik niet te zeggen, moet je ff reviews zoeken.
![]()
Reviews zijn best goed. Daar gaan ze uit van een prijs tussen de 30 en 50 dollar. Dus 12 lijkt me dan helemaal mooi![]()
![]()
Dat is dan wel zonder shipping, die moet je nog kiezen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:22 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ja, excuus![]()
Reviews zijn best goed. Daar gaan ze uit van een prijs tussen de 30 en 50 dollar. Dus 12 lijkt me dan helemaal mooiUSPS First Class is de goedkoopste mogelijkheid.
De deal is:Dus daarom kom je op die 12.04 USD uit terwijl die dopjes 15 USD zijn.quote:Valentine's day promo [Earphone-M6-BK-MEE]: -$15.00
Valentine promo - Shipping credit: -$2.95
Je krijgt wel korting op shipping, maar die is nog niet inclusief.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als ik Nederland kies en op calculate druk komt er niks bij?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is dan wel zonder shipping, die moet je nog kiezen.USPS First Class is de goedkoopste mogelijkheid.
De deal is:
[..]
Dus daarom kom je op die 12.04 USD uit terwijl die dopjes 15 USD zijn.
Je krijgt wel korting op shipping, maar die is nog niet inclusief.
Ah, nu ineens wel8,95 dollar erbij... hmm
![]()
Nee geen van beide, maar dat ze het zo laten doorschijnenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is onze Bobber clipjes niet gewend, of moet onze Bobber nog wennen aan het idee dat vrouwen borsten hebben?
doorschijnen? ik zal wel iets missen maar ik ben ook geen puber meerquote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee geen van beide, maar dat ze het zo laten doorschijnen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Ik zoek een gigabit switch.
http://www.banggood.com/W(...)-Switch-p-38866.html
Denken jullie dat dit ook echt een gigabit switch is? Misschien kan ik de gok wagen en anders klagen bij banggood?
Er staat in de titel 10 or 100mbps, maar in de beschrijving ook 1000 :/![]()
Voor dat geld kun je beter een TP Link halen hier in NL.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zoek een gigabit switch.
http://www.banggood.com/W(...)-Switch-p-38866.html
Denken jullie dat dit ook echt een gigabit switch is? Misschien kan ik de gok wagen en anders klagen bij banggood?
Er staat in de titel 10 or 100mbps, maar in de beschrijving ook 1000 :/![]()
Thanks, ik dacht dat gigabit switches in NL 30 euro of duurder waren.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je beter een TP Link halen hier in NL.
http://tweakers.net/pricewatch/263449/tp-link-tl-sg1005d.html Deze valt wel mee![]()
![]()
Poepoe, ze heeft er iig wel een tshirt onderquote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee geen van beide, maar dat ze het zo laten doorschijnen![]()
![]()
Zoals?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef pazara het volgende:
wie weet waar ik handige dingen voor me horeca zaak kan halen?![]()
Bij een horeca-specialist/groothandel? Makro ofzo?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef pazara het volgende:
wie weet waar ik handige dingen voor me horeca zaak kan halen?
Uit China gewoon via Aliexpress/eBay of Chinaprices.us of whatever.
Dúh.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Had ik nou maar m'n kortingscode er bij gezet...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef 0wen het volgende:
Net m'n eerste bestelling bij BIC gedaan,
2 van die anonymous masks, ben benieuwd hoelang het duurt!![]()
![]()
Waar in China haal je zelfhulpboeken en kun je aan relatie-adviezen komen?
En of kroepoek en sateh goedkoper zijn als ik het daar bestel?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weer eens even iets anders dan de v911...
We kunnen bijna weer vliegen met de AXN clouds fly floater jet van..... Hobbyking!
De nummer 1 china RC webshop
(Mag ook wel in het lijstje als het aan mij ligt)![]()
Wie ben jij en waar is shiz?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef shiznuts het volgende:
Waar in China haal je zelfhulpboeken en kun je aan relatie-adviezen komen?
En of kroepoek en sateh goedkoper zijn als ik het daar bestel?
Sorry ze verkopen nog geen kroepek
http://chinaprices.us/?q=kroepoek
Misschien dat Lightake het wel wil verkopen?http://www.drankgigant.nl/ deze Nederlandse webshop schijnt vrij goedkoop te zijn bij grotere bestellingen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef pazara het volgende:
[ Bericht 16% gewijzigd door AnimeFan op 04-02-2013 22:09:26 ]![]()
Ben benieuwd naar je review: zit zelf ook wel eens te twijfelen om 1 te bestellen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef wesselbraaksma het volgende:
Weer eens even iets anders dan de v911...[ afbeelding ]
We kunnen bijna weer vliegen met de AXN clouds fly floater jet van..... Hobbyking!
De nummer 1 china RC webshop
(Mag ook wel in het lijstje als het aan mij ligt)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
'k Heb zelf deze Nine Eagles:
Had ik een medeFOK!ker afhandig gemaakt.
Vliegt goed rap. Te rap haast.
Na een fatale crash dikke scheur in de wing en gear was pleite.
Scheur is gefix'd met lijm. Gear moet ik nog ff een spare kopen.
Staat in NL (hier in de stad geen ruimte sowieso), dus gebruik 'em zo goed als nooit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En je wilt m kwijt?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb zelf deze Nine Eagles:
[ afbeelding ]
Had ik een medeFOK!ker afhandig gemaakt.
Vliegt goed rap. Te rap haast.
Na een fatale crash dikke scheur in de wing en gear was pleite.
Scheur is gefix'd met lijm. Gear moet ik nog ff een spare kopen.
Staat in NL (hier in de stad geen ruimte sowieso), dus gebruik 'em zo goed als nooit.![]()
http://gathering.tweakers(...)ge/39708292#39708292quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef pazara het volgende:
Hallo chocomel12
Heb je iets aan mijn tip gehad?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:06 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/39708292#39708292
Hallo chocomel12Neuh, vallen en opstaan.quote:In de lente/zomer als ik weer in NL ben maar nog eens proberen.
Die van jou was ook uit de running voor een pitstopje (vanwege de 'bijna weer vliegen')?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Makro is de groothandel die je zoektquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef pazara het volgende:
wie weet waar ik handige dingen voor me horeca zaak kan halen?![]()
![]()
Gelukkig zit het vaak niet heel lastig in elkaarquote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Neuh, vallen en opstaan.In de lente/zomer als ik weer in NL ben maar nog eens proberen.
Die van jou was ook uit de running voor een pitstopje (vanwege de 'bijna weer vliegen')?Meeste is makkelijk te fixen even wat Ebayen en klaar
Maar dat is niet Chinees...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Makro is de groothandel die je zoektMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: