Bel postNL eens (vraag om een omnummering).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:49 schreef Majinster het volgende:
Mijn pakket ligt al meer dan 10 dagen in Frankfurt
The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Jan 19, 2013 to be forwarded to Netherlands.
helpt het om naar Deutsche post te bellen voor de status? of moet ik gewoon meer geduld hebben?
BUG / [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TTquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef 2ReMARKable4U het volgende:
Ik shop overigens zelf regelmatig bij DHGate.com. Een soort wholesale marktplaats annex webshop. Groot assortiment, maar wel even opletten want niet alles is free shipping en veel artikelen zijn niet per stuk te koop.
Het verbaasd me dat deze site niet als plaatje bovenaan dit forumtopic staat.
Ze openen je pakketje om te checken of er geen batterijen etc in zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef tikkietakka het volgende:
Ik had een pakketje besteld van priceangels.
Ik begrijp de status niet zo goed : The total export packages Mutual sealed be opened
Wat bedoelen ze hiermee?
Alles of verpakking er om heen alleen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze openen je pakketje om te checken of er geen batterijen etc in zitten.
Geen idee, was er niet bij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Alles of verpakking er om heen alleen?
Kijk een meevallerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef rene90 het volgende:
Vandaag zag ik in een folder een ketting die rechtstreeks uit China kwam, die had ik vorige week voor mijn vriendin besteld. Kosten 1 euro, kosten in de winkel: 13 euro
Postbode kwam hier vandaag alweer 6 pakketjes brengenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
Vandaag weer een pakketje geleverd met nieuwe AWEI's en 'nog wat ander spul' voor de zomer.
Netjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk een meevallerzo wordt (een deel van) je valentijnskado alweer iets duurder
[..]
Postbode kwam hier vandaag alweer 6 pakketjes brengenVerwacht er nu nog:
5 van BIC
8 van Ebay
En dan ga ik dit weekend vast nog wat spul bestellen van Ebay of een webshop.
Nog steeds dingen onderweg en op de wishlist voor mijn nieuwe camera en nog het e.e.a voor mijn tablet nodig.
Met een beetje geluk is het de 4e nog niet uit China weg en moet ik twee weken extra wachten!
In die 6 van vandaag zat echt niks spannendsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjes
Als er nog leuke dingen in zitten verwacht ik natuurlijk wel een kleine review
Serieus? Kun je me een link gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef rene90 het volgende:
Vandaag zag ik in een folder een ketting die rechtstreeks uit China kwam, die had ik vorige week voor mijn vriendin besteld. Kosten 1 euro, kosten in de winkel: 13 euro
Zoek even op necklace bij BIC, dan vind je al die meuk (een uil aan een ketting, een bril, een wereldbolletje etc).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:52 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Serieus? Kun je me een link geven
Hoe wisten ze bij de douane hoeveel het kostte dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn vriendin had ook lightinthebox ontdekt. 5 jurkjes gekocht, totaal 125 euro.
Krijgt ze ineens een naheffingsbrief of ze even 50 euro wil overmaken. (13 euro import, 37 btw).
Kutzooi.
Tot hoever mag je kopen dan bij lightinthebox bv voordat je dit soort issues krijgt?
22 euro. Inclusief verzending. San heb je sowieso geen problemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn vriendin had ook lightinthebox ontdekt. 5 jurkjes gekocht, totaal 125 euro.
Krijgt ze ineens een naheffingsbrief of ze even 50 euro wil overmaken. (13 euro import, 37 btw).
Kutzooi.
Tot hoever mag je kopen dan bij lightinthebox bv voordat je dit soort issues krijgt?
Wie zegt dat het illegaal is? Iedereen heeft hier toch wel eens de welbekende gasbrander van BIC besteld ? Zei ook niet dat het tegengehouden is, maar ik wacht al 5 weken vandaar. En met een tracking number staat wat de status is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef neo2000 het volgende:
Nee, als je zonder tracking illegale zooi en spullen waar je eigenlijk heffing over moet betalen laat opsturen zien ze het consequent door de vingers.
Neuj dat geloven ze inderdaad niet netzo als het aanmerken van gift op een pakketje, misschien dat het 10 jaar geleden werktequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met een dure tablet binnenkrijgen via FedEx/DHL/etc met een factuur erbij waarop staat dat die $0,00 is? Feitelijk is die echt gratis dus hoor ik geen belasting te hoeven betalen, maar doordat iedereen dat als smoesje gebruikt gelooft de douane dat vast niet
Lekker kut dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Neuj dat geloven ze inderdaad niet netzo als het aanmerken van gift op een pakketje, misschien dat het 10 jaar geleden werkte
En nu even serieus, cadeau?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lekker kut dus
Ik krijg van iemand een $500 tablet cadeau, op de officiele factuur van een groot bedrijf staat $0,00, maar ik denk ook dat de douane dat niet gaat geloven
Ja, je kan alleen recommender gebruiken als je niet ingelogd bent.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef jeroendh het volgende:
Net een bestelling gedaan bij BIC.
Vul ik een recommender in, gaat er netjes 5% af.
Maar nadat ik betaald heb blijkt dat hij de recommender niet gepakt heeft.![]()
Ging maar om ¤0.33 maar toch.
Was wel met mijn account ingelogd. Maakt dat uit?
Hmmm, ik zou toch gaan voor het versturen via de lange weg, is financieel voordeliger: Minder kans op doaune en minder verzendkostenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Tjah, de douane vast ook nietmaar het is wel zo.
Ik twijfel echt wat ik wil, ik kan het via USPS heel traag laten sturen, maar minder douanerisico, of 2-
day-FedEx en dan hopen dat ze de factuur gewoon geloven. Het stomme is dat het echt officieel is
Lijkt me ook zo lam als ik straks 100 euro moet betalen voor een cadeau
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef jeroendh het volgende:
Net een bestelling gedaan bij BIC.
Vul ik een recommender in, gaat er netjes 5% af.
Maar nadat ik betaald heb blijkt dat hij de recommender niet gepakt heeft.![]()
Ging maar om ¤0.33 maar toch.
Was wel met mijn account ingelogd. Maakt dat uit?
Is bij mij ook vaker voorgekomen. Dat maakt niet uit of je ingelogd bent of niet. Als je ingelogd bent kun je weliswaar geen Recommender-code invoeren als je geen recommender bent, maar als je er eenmaal door bent en het Paypal scherm door bent gekomen, dan kom je weer op BIC en dan staat er de normale prijs weer bij "confirm order", hij pakt de korting dus wel bij Paypal, maar niet meer bij BIC, waar je uiteindelijk op "conform order" moet drukken... Echt faal van BICquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja, je kan alleen recommender gebruiken als je niet ingelogd bent.
Eventueel kan je ook een coupon opzoeken, geeft soms nog wat meer korting ook (weet niet of er lopende zijn atm maar meestal wel 1 van 5%, zelfde als recommender dus)
Ook besteldquote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
En voor 71 eurocent kon ik deze lichtgevende batminton shuttle niet laten liggen, komt vast van pas komende zomer!
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-2611.html
Hopelijk komt deze bij jullie wel heel aan, hier kwamen de shuttles altijd geplet aan (en nee BIC had geen mogelijkheid om ze eerst in een doosje o.i.d. te stoppen)quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
En voor 71 eurocent kon ik deze lichtgevende batminton shuttle niet laten liggen, komt vast van pas komende zomer!
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-2611.html
Ga maar uit van ¤40 / ¤50, geen 100.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Tjah, de douane vast ook nietmaar het is wel zo.
Ik twijfel echt wat ik wil, ik kan het via USPS heel traag laten sturen, maar minder douanerisico, of 2-
day-FedEx en dan hopen dat ze de factuur gewoon geloven. Het stomme is dat het echt officieel is
Lijkt me ook zo lam als ik straks 100 euro moet betalen voor een cadeau
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe wisten ze bij de douane hoeveel het kostte dan?
Waar is die naheffing op gebaseerd?
Normaal krijg je toch eerst een brief, moet je de factuur opsturen, en dan pas betalen als je het pakket ontvangt?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
22 euro. Inclusief verzending. San heb je sowieso geen problemen.
Staat volgens mij ook een stukje over in de OP.
ik zal straks de correspondentie eens aan haar vragenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe wisten ze bij de douane hoeveel het kostte dan?
Waar is die naheffing op gebaseerd?
Normaal krijg je toch eerst een brief, moet je de factuur opsturen, en dan pas betalen als je het pakket ontvangt?
Niemand. Maar aangezien common sense niet je sterkste punt blijkt, laat ik het anders stellen.. Waarom zou de douane je geen bericht sturen? Of waarom zou het de douane uberhaubt uitmaken of je shipping met of zonder tracking hebt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wie zegt dat het illegaal is? Iedereen heeft hier toch wel eens de welbekende gasbrander van BIC besteld ? Zei ook niet dat het tegengehouden is, maar ik wacht al 5 weken vandaar. En met een tracking number staat wat de status is.
Misschien dat de pepperspray niet legaal was. Zo'n sleutelhangertje van 3USD :/
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, normaal als je een tracking nummer hebt staat er op de tracking site dat het bij de douane is, nu wacht ik al 5 weken op een pakje zonder enkel bericht.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Het is idd wel zo dat grotere pakketjes eerder door de douane eruit gepikt zullen worden. Heeft alleen niets met tracking te maken.
We zullen zien maar volgens mij krijgen die Chinezen nu vakantie dus zou zo weleens 1,5 maand kunnen durenquote:Op zondag 3 februari 2013 08:18 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Hopelijk komt deze bij jullie wel heel aan, hier kwamen de shuttles altijd geplet aan (en nee BIC had geen mogelijkheid om ze eerst in een doosje o.i.d. te stoppen)
Moet je een s3 scherm niet in 1x vervangen met lcd en al?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef pazara het volgende:
kent iemand een site met onderdelen voor je mobiel?
ik heb een digitizer nodig voor me s3.
ik heb alibabba,alieexpress,ebay,dhgate al doorzocht
Vakantie inderdaad. Volgens mij iets van 2-3 weken vakantie.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
We zullen zien maar volgens mij krijgen die Chinezen nu vakantie dus zou zo weleens 1,5 maand kunnen duren
[..]
Moet je een s3 scherm niet in 1x vervangen met lcd en al?
Probeer: Replacement screen
?
een scherm met kapje heb ik nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
We zullen zien maar volgens mij krijgen die Chinezen nu vakantie dus zou zo weleens 1,5 maand kunnen duren
[..]
Moet je een s3 scherm niet in 1x vervangen met lcd en al?
Probeer: Replacement screen
?
Parts4repair.comquote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef pazara het volgende:
kent iemand een site met onderdelen voor je mobiel?
ik heb een digitizer nodig voor me s3.
ik heb alibabba,alieexpress,ebay,dhgate al doorzocht
Als ze het neerzetten en zo specifiek ook zou dat wel moeten, ook gezien de reviews.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef tikkietakka het volgende:
Ik zag dit op DX is dit nou daadwerkelijk een orginele of wat? Link : http://dx.com/p/genuine-r(...)=1&s=137043&u=129910
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef tikkietakka het volgende:
Ik zag dit op DX is dit nou daadwerkelijk een orginele of wat? Link : http://dx.com/p/genuine-r(...)=1&s=137043&u=129910
Kans is groot dat ze maar deels orgineel zijn. Refurbisched bij een 3e partij en niet door sony. Als DX het nu zo neer zet kunnen ze dit vast bewijzen tegen paypal (want die zit er echt strak op tegenwoordig).quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ze het neerzetten en zo specifiek ook zou dat wel moeten, ook gezien de reviews.
Ze moeten er zeker vanaf met de komst van de PS4 met nieuwe controller en de oude handel dus nog even snel ''dumpen''quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef tikkietakka het volgende:
Ja, want de markt wordt al overspoeld met ps4 controllers. _quote:Op zondag 3 februari 2013 15:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze moeten er zeker vanaf met de komst van de PS4 met nieuwe controller en de oude handel dus nog even snel ''dumpen''
20 Februari heeft Sony een groot PlayStation evenement aangekondigd waar waarschijnlijk de PS4 geintroduceerd gaat worden. Ook is er gelekt dat er een nieuwe controller voor komt. Misschien zitten ze daardoor nog met een hele voorraad aan ps3 controller(onderdelen) die ze snel kwijt willen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, want de markt wordt al overspoeld met ps4 controllers. _![]()
Refurbished lijkt mij idd meest plausibel, zo heeft DX ook een tijdje refusbished xbox 360 controllers verkocht. Waren prima, tot op een zeker moment toen mensen smerig uitziende controllers ontvingen..
Of t'is gewoon goeie namaak waarbij nog niemand het ontdekt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |