Bel postNL eens (vraag om een omnummering).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:49 schreef Majinster het volgende:
Mijn pakket ligt al meer dan 10 dagen in Frankfurt
The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Jan 19, 2013 to be forwarded to Netherlands.
helpt het om naar Deutsche post te bellen voor de status? of moet ik gewoon meer geduld hebben?
BUG / [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TTquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef 2ReMARKable4U het volgende:
Ik shop overigens zelf regelmatig bij DHGate.com. Een soort wholesale marktplaats annex webshop. Groot assortiment, maar wel even opletten want niet alles is free shipping en veel artikelen zijn niet per stuk te koop.
Het verbaasd me dat deze site niet als plaatje bovenaan dit forumtopic staat.
Ze openen je pakketje om te checken of er geen batterijen etc in zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef tikkietakka het volgende:
Ik had een pakketje besteld van priceangels.
Ik begrijp de status niet zo goed : The total export packages Mutual sealed be opened
Wat bedoelen ze hiermee?
Alles of verpakking er om heen alleen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze openen je pakketje om te checken of er geen batterijen etc in zitten.
Geen idee, was er niet bij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Alles of verpakking er om heen alleen?
Kijk een meevallerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef rene90 het volgende:
Vandaag zag ik in een folder een ketting die rechtstreeks uit China kwam, die had ik vorige week voor mijn vriendin besteld. Kosten 1 euro, kosten in de winkel: 13 euro
Postbode kwam hier vandaag alweer 6 pakketjes brengenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
Vandaag weer een pakketje geleverd met nieuwe AWEI's en 'nog wat ander spul' voor de zomer.
Netjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk een meevallerzo wordt (een deel van) je valentijnskado alweer iets duurder
[..]
Postbode kwam hier vandaag alweer 6 pakketjes brengenVerwacht er nu nog:
5 van BIC
8 van Ebay
En dan ga ik dit weekend vast nog wat spul bestellen van Ebay of een webshop.
Nog steeds dingen onderweg en op de wishlist voor mijn nieuwe camera en nog het e.e.a voor mijn tablet nodig.
Met een beetje geluk is het de 4e nog niet uit China weg en moet ik twee weken extra wachten!
In die 6 van vandaag zat echt niks spannendsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjes
Als er nog leuke dingen in zitten verwacht ik natuurlijk wel een kleine review
Serieus? Kun je me een link gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef rene90 het volgende:
Vandaag zag ik in een folder een ketting die rechtstreeks uit China kwam, die had ik vorige week voor mijn vriendin besteld. Kosten 1 euro, kosten in de winkel: 13 euro
Zoek even op necklace bij BIC, dan vind je al die meuk (een uil aan een ketting, een bril, een wereldbolletje etc).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:52 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Serieus? Kun je me een link geven
Hoe wisten ze bij de douane hoeveel het kostte dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn vriendin had ook lightinthebox ontdekt. 5 jurkjes gekocht, totaal 125 euro.
Krijgt ze ineens een naheffingsbrief of ze even 50 euro wil overmaken. (13 euro import, 37 btw).
Kutzooi.
Tot hoever mag je kopen dan bij lightinthebox bv voordat je dit soort issues krijgt?
22 euro. Inclusief verzending. San heb je sowieso geen problemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn vriendin had ook lightinthebox ontdekt. 5 jurkjes gekocht, totaal 125 euro.
Krijgt ze ineens een naheffingsbrief of ze even 50 euro wil overmaken. (13 euro import, 37 btw).
Kutzooi.
Tot hoever mag je kopen dan bij lightinthebox bv voordat je dit soort issues krijgt?
Wie zegt dat het illegaal is? Iedereen heeft hier toch wel eens de welbekende gasbrander van BIC besteld ? Zei ook niet dat het tegengehouden is, maar ik wacht al 5 weken vandaar. En met een tracking number staat wat de status is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef neo2000 het volgende:
Nee, als je zonder tracking illegale zooi en spullen waar je eigenlijk heffing over moet betalen laat opsturen zien ze het consequent door de vingers.
Neuj dat geloven ze inderdaad niet netzo als het aanmerken van gift op een pakketje, misschien dat het 10 jaar geleden werktequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met een dure tablet binnenkrijgen via FedEx/DHL/etc met een factuur erbij waarop staat dat die $0,00 is? Feitelijk is die echt gratis dus hoor ik geen belasting te hoeven betalen, maar doordat iedereen dat als smoesje gebruikt gelooft de douane dat vast niet
Lekker kut dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Neuj dat geloven ze inderdaad niet netzo als het aanmerken van gift op een pakketje, misschien dat het 10 jaar geleden werkte
En nu even serieus, cadeau?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lekker kut dus
Ik krijg van iemand een $500 tablet cadeau, op de officiele factuur van een groot bedrijf staat $0,00, maar ik denk ook dat de douane dat niet gaat geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |