Haal je het op als t kanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Nieuwe mailIkzelf had t wel geaccepteerd, maar goed dat is aan jezelf natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autotje kostte 8 USD, zal ik gewoon door vragen naar de full refund?
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Euroknaller glowsticks van BIC zijn binnen
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaar
Kun je die niet opladen als je ze een tijdje onder een lamp zet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.
Otto is betrouwbaar, alleen verwacht geen topsnelheid met die laptopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is het nog verstandig nu nog wat te bestellen of moet ik wachten toch het nieuwjaar is geweest.
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij 2de week feb tot 3de week...?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef RobertNL het volgende:
De post/winkels werken niet vanaf +-4 tm de 17e, dus ook eBay shops hebben daar last van.
Kan ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Euroknaller glowsticks van BIC zijn binnen
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaar
Ze zijn naar mijn idee niks minder dan de dingen die ik bij de action heb gekocht (goed genoeg in het schemer/donker). Echt helder zijn ze een uurte daarna zakt het wel af (vooral blauw is overdag slecht te zien na een uurtje oid).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.
die dingen zijn toch voor eenmalig gebruik of zijn ze er ook voor vaker gebruik?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Downstar het volgende:
Glowstick na breken ( 0 ):
[ afbeelding ]
Glowstick gefotografeerd met onderbelichting(-2):
[ afbeelding ]
glowstick na 2 uurtjes branden, uiteinden zijn minder, kern nog wel goed ( belichting-2):
[ afbeelding ]
Stickje doet het nu naar z'n 3-3,5 uur nog wel goed maar is minder aan het worden..
vind zeker voor de prijs gezien dat hij het prima doet, feller dan die action dingen in mijn beleving..
en die branden ook z'n 2-3 uur goed, en daarna worden ze snel zwakker..
1 malig gebruik inderdaad, het is geen glow in de dark dat door licht weer word 'opgeladen'quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die dingen zijn toch voor eenmalig gebruik of zijn ze er ook voor vaker gebruik?
Ff een update. Heb het nu zo'n beetje gestructureerd en designed zoals ik het zou willen zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:21 schreef shiznuts het volgende:
Wilde ik al enige tijd verShizzen inderdaad.Had al een klein beginnetje gemaakt, maar toen kwamen ook de feestdagen en deze maand toch nog best veel werken en veel van huis.
Maar ik ben net uitgewerkt en heb de komende twee dagen ook nog vrij. Ik zal behalve m'n sociale verplichting op woensdag eens kijken wat ik gedaan kan krijgen.Insteek is inderdaad revampen, kort, helder en overzichtelijk maken (en idiotproof + sjonnie-afwerend). Tijd om anno 2013 te geraken!
je kan ze toch in de vriezer doen en dan doen ze het weer toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
1 malig gebruik inderdaad, het is geen glow in de dark dat door licht weer word 'opgeladen'
Ziet er netjes uit Shizquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff een update. Heb het nu zo'n beetje gestructureerd en designed zoals ik het zou willen zien.
Nu moet ik nog rigoureus door de content/vulling.
probeer de c1000 eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef Alan_Bastard het volgende:
Iemand een tip waar ik het best een laser pen kan kopen? Hoe feller hoe beter
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:09 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
probeer de c1000 eens.
En nee, wij mogen niet praten over illegale felle meuk lasers.
Lul. Met je lichtje.
bij mij waren dit 9 dagen ( inclusief weekend.. )quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef dj_ko het volgende:
hoe lang duurde het voordat die glowsticks bij jullie binnen waren?
eens ff kijken of ik ze voor de carnaval nog binnen kan krijgen
genoeg variatie? hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.
Denk dat niemand m gaat kopen van je voor het bedrag inclusief belasting. Dan wagen (zou ik doen) ze liever de gok dat ze m zelf bestellen en dan geen belasting betalen..... Voor de normale verkoopprijs moet je m zo kwijt zijn lijkt mij.:)quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:49 schreef CnMaster_ het volgende:
Net een Jiayu G3 op het forum gekocht en betaaldjjjjjj, krijg ik oppeens een mailtje dat ik geen refund krijg omdat ze hem perongeluk weer opgestuurd hebben. Check ik DHL is hij al in Duitsland. Dus, wie o wie wil een Jiayu G3 kopen voor de prijs die ik er voor betaald heb. (¤160 tot ¤200). Hangt af of ik belastingen moet betalen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, want dan staat morgen de AIVD voor de deur.
(lees de OP en topicpointer, vooral de woorden wapens en illegale artikelen).
In Nederland mag je alleen lasers van klasse 1 en 2 bezitten:
Lasers die worden verkocht moeten voorzien zijn van een classificatie-aanduiding die aangeeft hoe gevaarlijk de laser is, in een getal van 1 (ongevaarlijk) tot 4 (zeer gevaarlijk), die gedefinieerd zijn in officiële richtlijnen. De klasses zijn:
Legaal:
• Class 1 - de laser is ongevaarlijk, hetzij door een laag vermogen, dan wel door een afscherming die ervoor zorgt dat het licht de ogen niet kan bereiken. De lasers in cd-branders hebben een vrij hoog vermogen, maar zijn klasse 1 om laatstgenoemde reden. Lasers in streepjescodelezers vallen ook onder deze klasse omdat de laserbundel zo snel beweegt dat er nooit een gevaarlijke hoeveelheid licht in het oog kan komen.
• Class 2 - de laser is ongevaarlijk bij normaal gebruik, omdat de reflex om het oog te sluiten voorkomt dat er een oogschade optreedt. Dit zijn zichtbaar-licht-lasers met vermogens tot 1 mW, zoals de meeste laserpointers. Enkele seconden in een dergelijke laser staren kan wel tot (kleine) oogbeschadigingen leiden.
• Class 2M - vergelijkbaar met Class 2, onder de voorwaarde dat er geen instrumenten als lenzen gebruikt worden die het licht zouden kunnen concentreren.
Illigaal:
• Class 3M (ook wel Class IIIa) - de laser kan in principe tot oogschade leiden, zelfs als de ogen direct worden gesloten, maar het risico op ernstige oogschade is klein. Dit zijn lasers die zichtbaar licht uitstralen tot 5 mW. Sommige laserpointers hebben deze klasse, al zijn ze in Nederland wettelijk verboden.
Class 3B- de laser kan bij blootstelling direct ernstige oogschade veroorzaken. Vermogens van 5 tot 500 mW en lasers met onzichtbare golflengtes bij lagere vermogens. De interne lasers in cd- en dvd-branders vallen onder deze categorie wanneer de behuizing van de brander wordt geopend. Diffuus licht van dit type laser is niet schadelijk.
• Class 4 - Behalve de ogen kan de laser ook de huid beschadigen. Alle hogere vermogens. Ook diffuus licht afkomstig van de laser kan de ogen beschadigen.
Hou er daarnaast rekening mee dat je ook bij class 1/2 lasers deze niet in het verkeer e.d. mag gebruiken. Mocht er letsel/schade ontstaan dan ben je nog verantwoordelijk.
Mocht je dan toch onverstandig willen zijn en één van de 3e klasse in bezit krijgen zorg er dan voor dat je dit op je zolderkamer doet zonder andere mensen/huisdieren er bij. Vooral de lasers van 100mw+ kunnen zelfs bij reflectie en door niet zichtbaar licht schade veroorzaken.
Wat je met je eigen ogen doet moet je zelf weten, maar tref er niet een ander mee!
Bronnen:
http://webstore.iec.ch/we(...)60825-1?openDocument
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?p=388819
Staan nog in de huidige OP en komen vast ook terug in de volgendequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:48 schreef wytdyk het volgende:
Ik wil nu ook dingen in China gaan bestellen, en zoek sites waar alle sites uit de OP doorzocht worden naar een product wat ik zoek.
Wat ik al gevonden had is:
* http://www.xdcenter.com erg handig op tablet vanwege horizontale swiping en de mogelijkheid tot invullen wat je NIET wilt zien (bijv. ik wil tablet zien maar GEEN cases, dat kun je dan invullen).
* http://www.chinapricefinder.com vindt op vrij veel sites dingen maar weinig filtermogelijkheden, je kunt niet op prijs van hoog naar laag sorteren. Vinkjes veranderen ververst meteen de hele pagina terwijl je liever meerdere dingen uit wil vinken en dan submitten.
* http://www.chinaprices.ru doorzoekt erg veel sites maar weer een but-filtermogelijkheid.
Misschien een ideetje in de OP dergelijke zoek-sites op te nemen? En eigenlijk zoek ik 1 die dubbele producteren net als bij beslist.nl in 1 item toont met de verschillende shops die ze hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |