10 februari is dat pas volgens google. Maar leveren is vertraagd ja, iedereen heeft dan gewoon vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:51 schreef secondant het volgende:
MisterTao levert tijdelijk niet vanwege Chinees nieuwjaar. Ebay bestelling gaat wel goed. Hoe zit het met de webshops en de post?
hoe weet je dat chinese ebay shops blijven leveren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:51 schreef secondant het volgende:
MisterTao levert tijdelijk niet vanwege Chinees nieuwjaar. Ebay bestelling gaat wel goed. Hoe zit het met de webshops en de post?
Op basis van mijn eigen ervaring (n=1)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Majinster het volgende:
[..]
hoe weet je dat chinese ebay shops blijven leveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autotje kostte 8 USD, zal ik gewoon door vragen naar de full refund?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
De enige werkende coupons die ik kon vinden zijn deze:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Guul het volgende:
[..]
Zover was ik ook al...
Werkende codes?
volgens mij 2de week feb tot 3de week...?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is het nog verstandig nu nog wat te bestellen of moet ik wachten toch het nieuwjaar is geweest.
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef neo2000 het volgende:
Weer ens wat besteld in China. Ebay en zo lijkt allemaal vrij vlotjes te gaan, maar sommige webshops nemen weer es ouderwetsch hun tijd. Bij banggood besteld:
http://www.banggood.com/W(...)d-2-Gen-p-20468.html
Bij Lightake:
http://lightake.com/detai(...)ashlight_Black-31499
De laatste is voor bij m'n vriendin in de auto. Setje Sanyo Eneloops erin en gaan..Als het ooit aan komt dan, want Lightake heeft weer een vreemde status, eerst status shipped en vervolgens 2 keer status Cancelled (via Registered Air Mail).
Overigens moet ik bij Banggood toch altijd aan een XXX shop denken. Heel vreemd.![]()
Haal je het op als t kanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Nieuwe mailIkzelf had t wel geaccepteerd, maar goed dat is aan jezelf natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autotje kostte 8 USD, zal ik gewoon door vragen naar de full refund?
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Euroknaller glowsticks van BIC zijn binnen
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaar
Kun je die niet opladen als je ze een tijdje onder een lamp zet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.
Otto is betrouwbaar, alleen verwacht geen topsnelheid met die laptopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is het nog verstandig nu nog wat te bestellen of moet ik wachten toch het nieuwjaar is geweest.
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij 2de week feb tot 3de week...?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef RobertNL het volgende:
De post/winkels werken niet vanaf +-4 tm de 17e, dus ook eBay shops hebben daar last van.
Kan ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Euroknaller glowsticks van BIC zijn binnen
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaar
Ze zijn naar mijn idee niks minder dan de dingen die ik bij de action heb gekocht (goed genoeg in het schemer/donker). Echt helder zijn ze een uurte daarna zakt het wel af (vooral blauw is overdag slecht te zien na een uurtje oid).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.
die dingen zijn toch voor eenmalig gebruik of zijn ze er ook voor vaker gebruik?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Downstar het volgende:
Glowstick na breken ( 0 ):
[ afbeelding ]
Glowstick gefotografeerd met onderbelichting(-2):
[ afbeelding ]
glowstick na 2 uurtjes branden, uiteinden zijn minder, kern nog wel goed ( belichting-2):
[ afbeelding ]
Stickje doet het nu naar z'n 3-3,5 uur nog wel goed maar is minder aan het worden..
vind zeker voor de prijs gezien dat hij het prima doet, feller dan die action dingen in mijn beleving..
en die branden ook z'n 2-3 uur goed, en daarna worden ze snel zwakker..
1 malig gebruik inderdaad, het is geen glow in de dark dat door licht weer word 'opgeladen'quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die dingen zijn toch voor eenmalig gebruik of zijn ze er ook voor vaker gebruik?
Ff een update. Heb het nu zo'n beetje gestructureerd en designed zoals ik het zou willen zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:21 schreef shiznuts het volgende:
Wilde ik al enige tijd verShizzen inderdaad.Had al een klein beginnetje gemaakt, maar toen kwamen ook de feestdagen en deze maand toch nog best veel werken en veel van huis.
Maar ik ben net uitgewerkt en heb de komende twee dagen ook nog vrij. Ik zal behalve m'n sociale verplichting op woensdag eens kijken wat ik gedaan kan krijgen.Insteek is inderdaad revampen, kort, helder en overzichtelijk maken (en idiotproof + sjonnie-afwerend). Tijd om anno 2013 te geraken!
je kan ze toch in de vriezer doen en dan doen ze het weer toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
1 malig gebruik inderdaad, het is geen glow in de dark dat door licht weer word 'opgeladen'
Ziet er netjes uit Shizquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff een update. Heb het nu zo'n beetje gestructureerd en designed zoals ik het zou willen zien.
Nu moet ik nog rigoureus door de content/vulling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |