Geen idee, meestal is alles uit Engeland, US en Korea bij mij ook rond de twee weken onderweg (evenals de spullen uit China).quote:Op maandag 28 januari 2013 17:01 schreef Zwappel het volgende:
Heb na 6 dagen al iets binnen vanuit Taiwan.
Waarom is alles uit bijna alle landen bij mij meestal na een week al binnen, en duurt het vanuit het Chinese vaste land vaak 2-5 weken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Hmm die zijn wel wat moeilijker, dan bij mij. Ik krijg ook vaak een deelse refund aangeboden als het product wel werkt, maar schade heeft of niet 100% klopt met omschrijving.
De keren dat een product echt niet werkte heb ik tot nog toe een resend gehad. (Afwachten of het ook echt gebeurd natuurlijk.
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de refund op te bieden. Dus ipv dat je nu met die 4 usd akkoord gaat zeg je bv: If you refund 6 USD I will leave positive feedback. Echter jou product werkt helemaal niet dan zou ik zeggen, vraag om een Resend.
Nee man, gewoon zeggen. Refund, resend (met tracking) of negatieve raiting.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Misschien helpt het mee dat ik een eBay feedback heb van 14 sterretjes?
Je mag niet ingelogd zijn met een account wat het al eens heeft gebruikt anders werkt het niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Yaros het volgende:
Elke keer als ik bij BIC bestel en een recommender code invul, past BIC de prijs in het laatste venster weer aan naar de websiteprijs en betaal ik zonder die korting. Iemand enig idee hoe dit kan?
Werkte bij mij ook niet. Zodra je inlogt met een spik splinter nieuw account of een oude, altijd recommender optie gelijk verdwenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef RobertNL het volgende:
Je mag niet ingelogd zijn met een account wat het al eens heeft gebruikt anders werkt het niet.
Waar kun je dingen uit Taiwan en Korea kopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:01 schreef Zwappel het volgende:
Heb na 6 dagen al iets binnen vanuit Taiwan.
Waarom is alles uit bijna alle landen bij mij meestal na een week al binnen, en duurt het vanuit het Chinese vaste land vaak 2-5 weken?
eBay!!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar kun je dingen uit Taiwan en Korea kopen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef pazara het volgende:
waar moet je eigenlijk opletten als je een laptop van china bestelt?
laptops uit china..quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef pazara het volgende:
[..]
weet ik, maar de prijs is te goedkoop daar
Geen Taiwanse of Koreaanse shops verder? Als dat veel tijd scheelt is het het proberen waard en op eBay kan ik niet een land filteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Zwappel het volgende:
[..]
eBay!!
Had sneaker veters gehaald voor 1 euro ofzo
Na 6 dagen al binnen.
Dat blijf ik het mooie vinden aan eBay, er is concurrentie, dat heb je op DealExtreme etc niet dus de prijzen liggen daar hoger.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef pazara het volgende:
[..]
ik bedoel een wiilekeurige laptop van 10 inch ofzo van AE
Ik kwam er per toeval op uit, ik heb ook de ervaring dat Hong Kong vaak wat sneller is.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen Taiwanse of Koreaanse shops verder? Als dat veel tijd scheelt is het het proberen waard en op eBay kan ik niet een land filteren.
't is zo random als ik weet niet wat. Afgelopen week iets binnen dat er 6 dagen over heeft gedaan (CP) waar HK post een LED pig die 6 november was verzonden afleverde.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik kwam er per toeval op uit, ik heb ook de ervaring dat Hong Kong vaak wat sneller is.
Maar kan ook zijn dat ik gewoon geluk heb.. Maar heb wel eens vaker wat uit Thailand en HK besteld, is er meestal een heel stuk sneller als het Chinese vasteland.
Maar ik zeg ook al, kan ook allemaal geluk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nee, want dan staat morgen de AIVD voor de deur.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Buschetta1 het volgende:
Iemand nog een site waar ik sterke laser pointers kan kopen ? (5mw>)
Ja hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Buschetta1 het volgende:
Iemand nog een site waar ik sterke laser pointers kan kopen ? (5mw>)
Klopt, alleen ik ben niet ingelogd en toch verdwijnt de korting na het PayPal-scherm.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef RobertNL het volgende:
Je mag niet ingelogd zijn met een account wat het al eens heeft gebruikt anders werkt het niet.
Staat meestal wel aangegeven op de site zelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:20 schreef Yaros het volgende:
Hoe kun je trouwens Recommender worden bij Chinese webshops?
Kan btw. wel gewoon bij eBay.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen Taiwanse of Koreaanse shops verder? Als dat veel tijd scheelt is het het proberen waard en op eBay kan ik niet een land filteren.
http://www.ebay.nl/sch/ebayadvsearch/quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan alleen Europa, US en North Amrica filtere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat is lastig:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Guul het volgende:
Weet iemand nog wat coupons van PriceAngels?
Alvast bedankt!
Blijven zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Guul het volgende:
[..]
Zover was ik ook al...
Werkende codes?
wanneer komt de nokia lumia 820 van vf?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Blijven zoekenDenk niet dat iemand hier nog een code heeft (als hij in de laatste topics niet genoemd is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |