't is zo random als ik weet niet wat. Afgelopen week iets binnen dat er 6 dagen over heeft gedaan (CP) waar HK post een LED pig die 6 november was verzonden afleverde.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik kwam er per toeval op uit, ik heb ook de ervaring dat Hong Kong vaak wat sneller is.
Maar kan ook zijn dat ik gewoon geluk heb.. Maar heb wel eens vaker wat uit Thailand en HK besteld, is er meestal een heel stuk sneller als het Chinese vasteland.
Maar ik zeg ook al, kan ook allemaal geluk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nee, want dan staat morgen de AIVD voor de deur.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Buschetta1 het volgende:
Iemand nog een site waar ik sterke laser pointers kan kopen ? (5mw>)
Ja hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Buschetta1 het volgende:
Iemand nog een site waar ik sterke laser pointers kan kopen ? (5mw>)
Klopt, alleen ik ben niet ingelogd en toch verdwijnt de korting na het PayPal-scherm.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef RobertNL het volgende:
Je mag niet ingelogd zijn met een account wat het al eens heeft gebruikt anders werkt het niet.
Staat meestal wel aangegeven op de site zelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:20 schreef Yaros het volgende:
Hoe kun je trouwens Recommender worden bij Chinese webshops?
Kan btw. wel gewoon bij eBay.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen Taiwanse of Koreaanse shops verder? Als dat veel tijd scheelt is het het proberen waard en op eBay kan ik niet een land filteren.
http://www.ebay.nl/sch/ebayadvsearch/quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan alleen Europa, US en North Amrica filtere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat is lastig:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Guul het volgende:
Weet iemand nog wat coupons van PriceAngels?
Alvast bedankt!
Blijven zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Guul het volgende:
[..]
Zover was ik ook al...
Werkende codes?
wanneer komt de nokia lumia 820 van vf?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Blijven zoekenDenk niet dat iemand hier nog een code heeft (als hij in de laatste topics niet genoemd is).
10 februari is dat pas volgens google. Maar leveren is vertraagd ja, iedereen heeft dan gewoon vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:51 schreef secondant het volgende:
MisterTao levert tijdelijk niet vanwege Chinees nieuwjaar. Ebay bestelling gaat wel goed. Hoe zit het met de webshops en de post?
hoe weet je dat chinese ebay shops blijven leveren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:51 schreef secondant het volgende:
MisterTao levert tijdelijk niet vanwege Chinees nieuwjaar. Ebay bestelling gaat wel goed. Hoe zit het met de webshops en de post?
Op basis van mijn eigen ervaring (n=1)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Majinster het volgende:
[..]
hoe weet je dat chinese ebay shops blijven leveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autotje kostte 8 USD, zal ik gewoon door vragen naar de full refund?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
De enige werkende coupons die ik kon vinden zijn deze:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Guul het volgende:
[..]
Zover was ik ook al...
Werkende codes?
volgens mij 2de week feb tot 3de week...?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is het nog verstandig nu nog wat te bestellen of moet ik wachten toch het nieuwjaar is geweest.
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef neo2000 het volgende:
Weer ens wat besteld in China. Ebay en zo lijkt allemaal vrij vlotjes te gaan, maar sommige webshops nemen weer es ouderwetsch hun tijd. Bij banggood besteld:
http://www.banggood.com/W(...)d-2-Gen-p-20468.html
Bij Lightake:
http://lightake.com/detai(...)ashlight_Black-31499
De laatste is voor bij m'n vriendin in de auto. Setje Sanyo Eneloops erin en gaan..Als het ooit aan komt dan, want Lightake heeft weer een vreemde status, eerst status shipped en vervolgens 2 keer status Cancelled (via Registered Air Mail).
Overigens moet ik bij Banggood toch altijd aan een XXX shop denken. Heel vreemd.![]()
Haal je het op als t kanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Nieuwe mailIkzelf had t wel geaccepteerd, maar goed dat is aan jezelf natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autotje kostte 8 USD, zal ik gewoon door vragen naar de full refund?
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Euroknaller glowsticks van BIC zijn binnen
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaar
Kun je die niet opladen als je ze een tijdje onder een lamp zet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.
Otto is betrouwbaar, alleen verwacht geen topsnelheid met die laptopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is het nog verstandig nu nog wat te bestellen of moet ik wachten toch het nieuwjaar is geweest.
En wanneer begint en eindigt het chinees nieuwjaar trouwens?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij 2de week feb tot 3de week...?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef RobertNL het volgende:
De post/winkels werken niet vanaf +-4 tm de 17e, dus ook eBay shops hebben daar last van.
Kan ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef UncleSam het volgende:
Euroknaller glowsticks van BIC zijn binnen
Snap niet dat ze dat voor 1 euro kunnen verkopen en versturen, was nog best zwaar
Ze zijn naar mijn idee niks minder dan de dingen die ik bij de action heb gekocht (goed genoeg in het schemer/donker). Echt helder zijn ze een uurte daarna zakt het wel af (vooral blauw is overdag slecht te zien na een uurtje oid).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier ook, zijn wel wat snel opgebrand, na een paar uurtjes zijn ze al heel dim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |