Net besteld, eens kijken of het "op tijd" nog binnen komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
bij mij waren dit 9 dagen ( inclusief weekend.. )
mocht je ze willen zou ik ze wel vandaag !! bestellen, ze hebben namelijk groot feest
Dat is gunstig toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef jonasr het volgende:
De euro is voor het eerst sinds december 2011 boven 1,35 dollar gestegen. De Europese eenheidsmunt steeg om 8.22 uur naar 1,3505 dollar, het hoogste peil sinds 2 december 2011.
Ik zeg toch niet dat het niet gunstig is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is gunstig toch?
Ik reken altijd juist omgekeerd.
1 U.S. dollar = 0.739043677 Euro's
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.
Ik keek snel langs die foto's. Wist niet dat er 100 in zaten. Van de action nog steeds 20 stuks denk ik ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.
Dus 100 glowsticks was 2.50 euro toen.
Hebben ze er kokers van 100 nu?
Link van oplader?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef rene90 het volgende:
Weer een order bij bic gedaan, en weer binnen een dag verzonden met fototje erbij
Wat inmiddels weer onderweg is:
-Wat kettingen / sieraden dingen,
-PS3 houder voor 2 controllers die tegelijk kunnen opladen
-Een ontstopper, carbon fiber kabel voor afvoer putjes / zulke zooi, nog niet nodig maar handig om te hebben liggen voor die 1,5 dollar
-Een kleine thermometer om de koelkast goed af te stellen / vriezer
Dat was het wel even voorlopig.
graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
Dat was het wel even voorlopig.
Link van oplader?
Ik heb er ook een en die werkt niet echt goed..
daar zit het toch in kleine kokertjes? en zijn het er niet 100 voor 1 of 2 euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.
Graag wat?quote:
ooh okequote:
http://lightake.com/detai(...)roller___Black-59148quote:
Taobao.comquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!
hou je even in de gaten dat we hier niet over nepspullen gaan praten, dus ook niet over nepkledingquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!
Ze hebben je pakketje open gemaakt om te checken of er geen accu's ofzo inzitten? Door accu's is mijn zending ook weleens retour gegaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef Goddelijker het volgende:
Sinds wanneer is de status wel eens 'opening'?
[ afbeelding ]
Hij heeft de 23e China verlaten toch? Dat is wat ik eruit haal?
Kan wel kloppen, hij is vandaag al aangekomen in NL.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben je pakketje open gemaakt om te checken of er geen accu's ofzo inzitten? Door accu's is mijn zending ook weleens retour gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |