probeer de c1000 eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef Alan_Bastard het volgende:
Iemand een tip waar ik het best een laser pen kan kopen? Hoe feller hoe beter
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:09 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
probeer de c1000 eens.
En nee, wij mogen niet praten over illegale felle meuk lasers.
Lul. Met je lichtje.
bij mij waren dit 9 dagen ( inclusief weekend.. )quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef dj_ko het volgende:
hoe lang duurde het voordat die glowsticks bij jullie binnen waren?
eens ff kijken of ik ze voor de carnaval nog binnen kan krijgen
genoeg variatie? hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.
Denk dat niemand m gaat kopen van je voor het bedrag inclusief belasting. Dan wagen (zou ik doen) ze liever de gok dat ze m zelf bestellen en dan geen belasting betalen..... Voor de normale verkoopprijs moet je m zo kwijt zijn lijkt mij.:)quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:49 schreef CnMaster_ het volgende:
Net een Jiayu G3 op het forum gekocht en betaaldjjjjjj, krijg ik oppeens een mailtje dat ik geen refund krijg omdat ze hem perongeluk weer opgestuurd hebben. Check ik DHL is hij al in Duitsland. Dus, wie o wie wil een Jiayu G3 kopen voor de prijs die ik er voor betaald heb. (¤160 tot ¤200). Hangt af of ik belastingen moet betalen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam illegaal aan een laser pen, als je ze maar niet te sterk koopt... 5mW is de max en binnen die sterkte is er genoeg variatie.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, want dan staat morgen de AIVD voor de deur.
(lees de OP en topicpointer, vooral de woorden wapens en illegale artikelen).
In Nederland mag je alleen lasers van klasse 1 en 2 bezitten:
Lasers die worden verkocht moeten voorzien zijn van een classificatie-aanduiding die aangeeft hoe gevaarlijk de laser is, in een getal van 1 (ongevaarlijk) tot 4 (zeer gevaarlijk), die gedefinieerd zijn in officiële richtlijnen. De klasses zijn:
Legaal:
• Class 1 - de laser is ongevaarlijk, hetzij door een laag vermogen, dan wel door een afscherming die ervoor zorgt dat het licht de ogen niet kan bereiken. De lasers in cd-branders hebben een vrij hoog vermogen, maar zijn klasse 1 om laatstgenoemde reden. Lasers in streepjescodelezers vallen ook onder deze klasse omdat de laserbundel zo snel beweegt dat er nooit een gevaarlijke hoeveelheid licht in het oog kan komen.
• Class 2 - de laser is ongevaarlijk bij normaal gebruik, omdat de reflex om het oog te sluiten voorkomt dat er een oogschade optreedt. Dit zijn zichtbaar-licht-lasers met vermogens tot 1 mW, zoals de meeste laserpointers. Enkele seconden in een dergelijke laser staren kan wel tot (kleine) oogbeschadigingen leiden.
• Class 2M - vergelijkbaar met Class 2, onder de voorwaarde dat er geen instrumenten als lenzen gebruikt worden die het licht zouden kunnen concentreren.
Illigaal:
• Class 3M (ook wel Class IIIa) - de laser kan in principe tot oogschade leiden, zelfs als de ogen direct worden gesloten, maar het risico op ernstige oogschade is klein. Dit zijn lasers die zichtbaar licht uitstralen tot 5 mW. Sommige laserpointers hebben deze klasse, al zijn ze in Nederland wettelijk verboden.
Class 3B- de laser kan bij blootstelling direct ernstige oogschade veroorzaken. Vermogens van 5 tot 500 mW en lasers met onzichtbare golflengtes bij lagere vermogens. De interne lasers in cd- en dvd-branders vallen onder deze categorie wanneer de behuizing van de brander wordt geopend. Diffuus licht van dit type laser is niet schadelijk.
• Class 4 - Behalve de ogen kan de laser ook de huid beschadigen. Alle hogere vermogens. Ook diffuus licht afkomstig van de laser kan de ogen beschadigen.
Hou er daarnaast rekening mee dat je ook bij class 1/2 lasers deze niet in het verkeer e.d. mag gebruiken. Mocht er letsel/schade ontstaan dan ben je nog verantwoordelijk.
Mocht je dan toch onverstandig willen zijn en één van de 3e klasse in bezit krijgen zorg er dan voor dat je dit op je zolderkamer doet zonder andere mensen/huisdieren er bij. Vooral de lasers van 100mw+ kunnen zelfs bij reflectie en door niet zichtbaar licht schade veroorzaken.
Wat je met je eigen ogen doet moet je zelf weten, maar tref er niet een ander mee!
Bronnen:
http://webstore.iec.ch/we(...)60825-1?openDocument
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?p=388819
Staan nog in de huidige OP en komen vast ook terug in de volgendequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:48 schreef wytdyk het volgende:
Ik wil nu ook dingen in China gaan bestellen, en zoek sites waar alle sites uit de OP doorzocht worden naar een product wat ik zoek.
Wat ik al gevonden had is:
* http://www.xdcenter.com erg handig op tablet vanwege horizontale swiping en de mogelijkheid tot invullen wat je NIET wilt zien (bijv. ik wil tablet zien maar GEEN cases, dat kun je dan invullen).
* http://www.chinapricefinder.com vindt op vrij veel sites dingen maar weinig filtermogelijkheden, je kunt niet op prijs van hoog naar laag sorteren. Vinkjes veranderen ververst meteen de hele pagina terwijl je liever meerdere dingen uit wil vinken en dan submitten.
* http://www.chinaprices.ru doorzoekt erg veel sites maar weer een but-filtermogelijkheid.
Misschien een ideetje in de OP dergelijke zoek-sites op te nemen? En eigenlijk zoek ik 1 die dubbele producteren net als bij beslist.nl in 1 item toont met de verschillende shops die ze hebben
Net besteld, eens kijken of het "op tijd" nog binnen komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
bij mij waren dit 9 dagen ( inclusief weekend.. )
mocht je ze willen zou ik ze wel vandaag !! bestellen, ze hebben namelijk groot feest
Dat is gunstig toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef jonasr het volgende:
De euro is voor het eerst sinds december 2011 boven 1,35 dollar gestegen. De Europese eenheidsmunt steeg om 8.22 uur naar 1,3505 dollar, het hoogste peil sinds 2 december 2011.
Ik zeg toch niet dat het niet gunstig is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is gunstig toch?
Ik reken altijd juist omgekeerd.
1 U.S. dollar = 0.739043677 Euro's
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.
Ik keek snel langs die foto's. Wist niet dat er 100 in zaten. Van de action nog steeds 20 stuks denk ik ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.
Dus 100 glowsticks was 2.50 euro toen.
Hebben ze er kokers van 100 nu?
Link van oplader?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef rene90 het volgende:
Weer een order bij bic gedaan, en weer binnen een dag verzonden met fototje erbij
Wat inmiddels weer onderweg is:
-Wat kettingen / sieraden dingen,
-PS3 houder voor 2 controllers die tegelijk kunnen opladen
-Een ontstopper, carbon fiber kabel voor afvoer putjes / zulke zooi, nog niet nodig maar handig om te hebben liggen voor die 1,5 dollar
-Een kleine thermometer om de koelkast goed af te stellen / vriezer
Dat was het wel even voorlopig.
graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
Dat was het wel even voorlopig.
Link van oplader?
Ik heb er ook een en die werkt niet echt goed..
daar zit het toch in kleine kokertjes? en zijn het er niet 100 voor 1 of 2 euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.
Graag wat?quote:
ooh okequote:
http://lightake.com/detai(...)roller___Black-59148quote:
Taobao.comquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |