Net besteld, eens kijken of het "op tijd" nog binnen komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
bij mij waren dit 9 dagen ( inclusief weekend.. )
mocht je ze willen zou ik ze wel vandaag !! bestellen, ze hebben namelijk groot feest
Dat is gunstig toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef jonasr het volgende:
De euro is voor het eerst sinds december 2011 boven 1,35 dollar gestegen. De Europese eenheidsmunt steeg om 8.22 uur naar 1,3505 dollar, het hoogste peil sinds 2 december 2011.
Ik zeg toch niet dat het niet gunstig is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is gunstig toch?
Ik reken altijd juist omgekeerd.
1 U.S. dollar = 0.739043677 Euro's
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.
Ik keek snel langs die foto's. Wist niet dat er 100 in zaten. Van de action nog steeds 20 stuks denk ik ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze daar kocht was het 50 cent voor 20 glowsticks.
Dus 100 glowsticks was 2.50 euro toen.
Hebben ze er kokers van 100 nu?
Link van oplader?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef rene90 het volgende:
Weer een order bij bic gedaan, en weer binnen een dag verzonden met fototje erbij
Wat inmiddels weer onderweg is:
-Wat kettingen / sieraden dingen,
-PS3 houder voor 2 controllers die tegelijk kunnen opladen
-Een ontstopper, carbon fiber kabel voor afvoer putjes / zulke zooi, nog niet nodig maar handig om te hebben liggen voor die 1,5 dollar
-Een kleine thermometer om de koelkast goed af te stellen / vriezer
Dat was het wel even voorlopig.
graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
Dat was het wel even voorlopig.
Link van oplader?
Ik heb er ook een en die werkt niet echt goed..
daar zit het toch in kleine kokertjes? en zijn het er niet 100 voor 1 of 2 euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Volvoman het volgende:
Die glowsticks zijn ook bij de Action te koop. Zelfde formaat kokertjes. Prijs ergens tussen de 1 en 2 euro.
Graag wat?quote:
ooh okequote:
http://lightake.com/detai(...)roller___Black-59148quote:
Taobao.comquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Website voor kleding wie o wie weet ereen uit azie?!
hou je even in de gaten dat we hier niet over nepspullen gaan praten, dus ook niet over nepkledingquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Ze hebben je pakketje open gemaakt om te checken of er geen accu's ofzo inzitten? Door accu's is mijn zending ook weleens retour gegaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef Goddelijker het volgende:
Sinds wanneer is de status wel eens 'opening'?
[ afbeelding ]
Hij heeft de 23e China verlaten toch? Dat is wat ik eruit haal?
Kan wel kloppen, hij is vandaag al aangekomen in NL.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben je pakketje open gemaakt om te checken of er geen accu's ofzo inzitten? Door accu's is mijn zending ook weleens retour gegaan.
Komen ze nu mee, nu ik net al mijn DX shoptegoed stukgeslagen heb aan merkloze "pouches" voor zulk spul allemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef monkeybrain het volgende:
Mofi tas bij mp4nation, mooi voor de mp3 speler + oordoppen. 4XL maat voor een kleine 5 euro.
[ afbeelding ]
Psycho!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:56 schreef Miniem het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Tr(...)&hash=item2c6b560802
Geinig
Ah, Mofi, te vinden als 'Mo Fan' op MisterTao (toen de search nog normaal deed).quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef monkeybrain het volgende:
Mofi tas bij mp4nation, mooi voor de mp3 speler + oordoppen. 4XL maat voor een kleine 5 euro.
[..]
Sammydress vond ik wel chill.. niet op yesstyle kijken, die is extreem overpriced.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
Ik wil er niet eens op klikkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:29 schreef NextTVH het volgende:
Ik zocht thermo kleding, ik ben in shock na het zien van de eerste foto.
http://www.buyincoins.com(...)0-product-25841.html
vesst.com !quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Prefixx het volgende:
sexyquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:29 schreef NextTVH het volgende:
Ik zocht thermo kleding, ik ben in shock na het zien van de eerste foto.
http://www.buyincoins.com(...)0-product-25841.html
Nee? Dat is een kortingscode die ik kreeg bij een eBay-bestelling van ze.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Lol, probeer je nu je recommender aan de man te brengen?!
Haha, nee, ik dacht al dat je trots op retailmenot of tjoos ofzo een kortingscoupon had gevonden, maar dat dat gewoon iemand z'n recommender was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee? Dat is een kortingscode die ik kreeg bij een eBay-bestelling van ze.
Maar omdat je er blijkbaar moeite mee hebt:
[ afbeelding ]
Meer en deel van mijn orders komen daar nu ook wegquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Ach so.
Ik heb er al tijden eigenlijk niet besteld.Of een webshop sowieso.
Meest recente misschien bij Banggood.
Tegenwoordig veel van Aliexpress/Taobao en eBay aan het plukken.
De standaard webshopmeuk heb ik allemaal al, gaat tegenwoordig om de exotischere items.
hoezo niet, volgens mij staat er bij die 'niet bekend' tussen welke tijd je het pakketje kunt verwachten, bijv 13.00 - 15.00.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Goddelijker het volgende:
PostNL weet het ook niet meer geloof ik...
[ afbeelding ]
Ander pakketje is nog niet te tracken bij Track-en-Trace met de 3S-code, maar wel vandaag ontvangen.
Ze zijn net al langsgeweest en dat pakketje kwam ie niet brengen. Die andere waar ik het over had wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoezo niet, volgens mij staat er bij die 'niet bekend' tussen welke tijd je het pakketje kunt verwachten, bijv 13.00 - 15.00.
oftwel.. je zending is onderweg, maar ze weten niet wanneer ( dus tussen welke tijden) hij word bezorgd
problem solved?
en je zal maar voor dit nepshit gepakt worden op de douane..quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Shirt van aliexpress lijkt nergens op.
Zit zo'n neplogo van Lacoste op, daar heb ik al een hekel aan, stond ook nergens in de advertentie of op de foto's. Daarnaast sturen ze me zwart ipv. donkerblauw, en zijn de knoopjes ook nog eens een andere kleur.
100% katoen stond er bij, is dus gewoon van de synthetische crap.
Tijd voor een refund.
Precies.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
en je zal maar voor dit nepshit gepakt worden op de douane..
http://www.aliexpress.com(...)ual-t/696500530.htmlquote:
Haha dat is inderdaad zuur. Maar als je een beetje naar de foto's kijkt zie je een paar keer wel t logo zitten, en aan de prijs te zien weet je dan vaak wel genoegquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)ual-t/696500530.html
Niet bestellen dus, het is echt van die slechte glanzende polysterstof met een overduidelijk nep logo erop. En dan ook nog in de verkeerde kleur.
Ja, ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad zuur. Maar als je een beetje naar de foto's kijkt zie je een paar keer wel t logo zitten, en aan de prijs te zien weet je dan vaak wel genoeg. Ik heb ook het een en ander in de bestelling staan, dus ben zeer benieuwd (niet bij deze seller).
Ben ook benieuwd hoe het Refund-systeem daar werkt, maar dat ga jij dus uitvinden?
Eerder ook al eens besteld, betere kwaliteit voor minder geld uit China.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Als je een doodnormale polo wilt, waarom niet langs de C&A, Vögele of whatever?
Kun je nog passen ook en is vast net zo duur.
En toch 4,5 sterquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)ual-t/696500530.html
Niet bestellen dus, het is echt van die slechte glanzende polysterstof met een overduidelijk nep logo erop. En dan ook nog in de verkeerde kleur.
Snap ik ook niets van. Nu ik wat verder terug heb gekeken bij de feedback, zie ik er wel een aantal tussen staan die klagen.quote:
Die mensen die ze op marktplaats verkopen halen ze uit Chinaquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef tikkietakka het volgende:
Zijn die SYMA vliegtuigen op chinese webshops orgineel ofwat?
Ze verkopen die ook op marktplaats hoe zit dat?
Lees even de OP, al die vragen zijn beantwoord in de OP. (PostNL twitteren)quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe kun je die chinese tracking number in een nederlandse track & trace nummer omzetten?
Begrijp ik maar zijn ze nep dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die mensen die ze op marktplaats verkopen halen ze uit China
Nee (er zullen vast wel neppe tussen zitten ergens). Heel veel users hier hebben van die helicopters, prima dingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Begrijp ik maar zijn ze nep dan?
Ja als je ergens tegen aan vliegt wel, maar alle onderdelen zijn weer te kopen dus dat kan je best maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:39 schreef tikkietakka het volgende:
Maar ze gaan wel makkelijk stuk volgens mij
Voor de gein besteld met accept giro. Maar zoals verwacht wordt alles (op een vrij slechte manier van Otto) geannuleerd. Ik hou het topic op Tweakers in de gaten en ik had al een belletje verwacht. Ik werd net gebeld en verwachtte geen telefoon, nummer was anoniem dus ik heb 'm over laten gaan; mijn bestelling staat er nog. Maar dat wordt 'm dus niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef pazara het volgende:
http://www.otto.nl/shop/product?articleId=73845686
170 euro ipv 400 euro. Een deal die te mooi is om waar te zijn
Stond op punt van bestellen toen ik toch maar besloot om wat shopreviews te lezen. Las vrijwel alleen maar negatieve ervaringen met Otto. Toch maar niet besteld omdat ik geen zin heb om met die mensen ruzie te maken voor mijn geld. Heb het netbookje toch niet nodig
Wellicht voor tweakers hier wel leuk.
Wel als je een L neemtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Sowieso. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)8-product-16007.html
Wacht wat, 168cm en 45 kg? Weet iemand of normale mensen hier ook in passen?
Wat heb je aan die adapters?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor de gein besteld met accept giro. Maar zoals verwacht wordt alles (op een vrij slechte manier van Otto) geannuleerd. Ik hou het topic op Tweakers in de gaten en ik had al een belletje verwacht. Ik werd net gebeld en verwachtte geen telefoon, nummer was anoniem dus ik heb 'm over laten gaan; mijn bestelling staat er nog. Maar dat wordt 'm dus niet.
Vind het niet erg, maar wel erg slechte manier waarop zij dit oplossen. Maar ga d'r verder niet moeilijk om doen; die azijnzeikers op Tweakers wel...
Nog wat onderweg hier,
Links: adaptertje, hopelijk werkt deze wel op m'n Canon (andere adapters werken niet meer op de nieuwe Canon DSLR's. Zo niet; claim.
Midden: adapter maar wordt niet gebruikt als adapter. Wat wel; wordt nog wel duidelijk.
En niet Chinees (US of A), maar wel in combinatie met adapter rechts.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb mn g3 via taobao gekocht, en ben momenteel aan het kijken voor een andere kleur achterkant voor mn g3.quote:
Hmm tja, als ik nu op Ebay kijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:13 schreef Downstar het volgende:
ben ik achterlijk? ik ken die hele mofi dingen niet?
wat is er specialer aan dan van die willekeurige merkloze zakjes?
die voor een eurotje ofzo te koop zijn op ebay?
ik had beter van je verwacht monkeyquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hmm tja, als ik nu op Ebay kijk![]()
Me laten verleiden door spam van mp4nation
SPOILER: Overige webshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bovenste 4x4 heb ik weleens een bestelling bij gedaan. Weet niet of die andere in de huidige OP nog een beetje populair zijn en gebruikt worden, of misschien wil je wel een andere site aandragen voor de nieuwe? Ik zag de vraag voor kledingsites telkens wel weer terugkomen dus daar heb ik er ff 4 van gevonden en neergeplempt. Monkey, als je wilt dat je 18+ sites mee verhuizen, dat zijn er nu maar drie, beter is dan een hele rij stoute webshops. Of gewoon weglaten, de normale webshops zie je soms ook zaken voorbijkomen in de new arrivals dat je denkt....
En had iemand het eind vorig jaar nou over dat er toch een 0800 of lokaal nummer was voor PostNL?
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 01-02-2013 01:03:05 (spoiler erbij) ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Kun je lenzen objectieven op je spiegelreflex doen die er eigenlijk niet ophoren.quote:
Ik bel nooit want heb ook nagenoeg nooit een tracking maar ik heb toen 0900-0570 genoemd. Deze heb ik toen ook veranderd in de OP:quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
En had iemand het eind vorig jaar nou over dat er toch een 0800 of lokaal nummer was voor PostNL?
Ik neem aan dat het tegenwoordig nog steeds hetzelfde is dus dan met je 1 keuze direct met een medewerker en hoef je niet allerlei keuzemenu's door.quote:Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is. Vermoed je dat je pakket al in Nederland aangekomen is, het handigst is dan dit nummer 0900-0570 te bellen, waarbij je een keer kiest voor optie #2. Dan krijg je direct een medewerker aan de lijn en hoe je niet door talloze (onlogische) keuzemenu's heen wat wel moet bij de andere nummers... Dan vraag je of je zending al in NL is en of ze hem om kunnen zetten naar een Nederlands trackingnummer.
Suntekstore is bepaald geen goedkope webshop imhoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:39 schreef groninge01 het volgende:
Korting bij Suntekstore: EDMNEWYEAR12 (12% korting site-wide maar niet op "specials", expires 15 februari) en bij E***buying: Jan28a (8% korting, expires 4 februari)
TNT Post gewoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef mabo11 het volgende:
Met welke post kregen jullie de glowsticks binnen? Dhl?
Ja, gewoon niet doen.quote:
Op Lightake even inloggen met je mailadres dat aan je paypal account is gekoppeld. Dan blijk je automatisch een account bij LT te hebben met (iets meer) gedetailleerde info en updates.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef rene90 het volgende:
Lightake is wel nogal vaag, mijn pakket is inmiddels geshipped maar 0 communicatie vanuit hun kant. Via een order nummer dat in mijn paypal bericht stond kon ik zien dat er geshipped was. Geen mailtjes van lightake met uitzondering van gelijk weer alle aanbiedingen
Dit dus. Luister naar ome Tokko.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet doen.
Als je even de Openingspost en de Topic pointer gelezen had wist je dat handeltjes (Groot/Klein maakt niets uit) hier not-done zijn.
Kan zo anderhalve dag durenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe lang duurt het maximaal voordat Postnlwebcare een reactie geeft wacht al 16 uren?
Voor die 1 euro ga je ook nog een premium verzender verwachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef mabo11 het volgende:
Met welke post kregen jullie de glowsticks binnen? Dhl?
Ziet er meer dan prima uit zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik ook.
Zeg jongelui, help eens mee...
[snip]
Die bovenste 4x4 heb ik weleens een bestelling bij gedaan. Weet niet of die andere in de huidige OP nog een beetje populair zijn en gebruikt worden, of misschien wil je wel een andere site aandragen voor de nieuwe? Ik zag de vraag voor kledingsites telkens wel weer terugkomen dus daar heb ik er ff 4 van gevonden en neergeplempt. Monkey, als je wilt dat je 18+ sites mee verhuizen, dat zijn er nu maar drie, beter is dan een hele rij stoute webshops. Of gewoon weglaten, de normale webshops zie je soms ook zaken voorbijkomen in de new arrivals dat je denkt....
Zo lang duurt dat kun je net zo goed even opbellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan zo anderhalve dag duren
[..]
Voor die 1 euro ga je ook nog een premium verzender verwachten?
[..]
Ziet er meer dan prima uit zo!
Bovenstaand prentje is dan ook enkel webshops. zie de link die erbij staat en dan zie het volledige plaatje. Dhgate valt onder trading marketsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef 2ReMARKable4U het volgende:
Ik shop overigens zelf regelmatig bij DHGate.com. Een soort wholesale marktplaats annex webshop. Groot assortiment, maar wel even opletten want niet alles is free shipping en veel artikelen zijn niet per stuk te koop.
Het verbaasd me dat deze site niet als plaatje bovenaan dit forumtopic staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |