Wat mij altijd opviel aan Vlamingen is dat ze echt de simpelste grappen niet begrijpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een halve dag de slappe lach gehad, was toen ze het bericht lazen onsite in Gent. Die gezichten waren echt priceless.
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen. Toen las ik ze al een hele poos niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg Suske & Wiskes.
Ik had er ooit wat gekocht op de zwarte markt in beverwijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen. Toen las ik ze al een hele poos niet meer.
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg Suske & Wiskes.
Ik had niet gezegd voor 'n bom. Het had ook een stinkbom kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn vanwaar die doodsbedreiging? Ik begin de nominaties steeds beter te begrijpen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen. Toen las ik ze al een hele poos niet meer.
Lange, de edit knop is niet hetzelfde als de quote knopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen.
Toen las ik ze al een hele poos niet meer. Hele ontboezeming hier van mij. Valt iig een last van me af nu mijn geheim bekend is.
Ik verdenk de man met de baard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Dit was de laatste die ik nog heb gekocht:
[ afbeelding ]
Waar is mijn eerste post inderdaad? Iemand heeft het niet hoog op met me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er ooit wat gekocht op de zwarte markt in beverwijk.
een zure bomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had niet gezegd voor 'n bom. Het had ook een stinkbom kunnen zijn.
Hmmm, vaak doen ze alsof ze iets niet begrijpen hoor. De eeuwige underdogpositie vinden ze prima. (Behalve bij wielrennen en blijkbaar tegenwoordig ook voetbal)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat mij altijd opviel aan Vlamingen is dat ze echt de simpelste grappen niet begrijpen.
Die eerste post staat bij mij nergens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lange, de edit knop is niet hetzelfde als de quote knop
Ik denk m'n favoriete Suske en Wiskequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Dit was de laatste die ik nog heb gekocht:
[ afbeelding ]
Dat is niet een man, dat is Wiskequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik verdenk de man met de baard.
Niet gelezen? Is het wel een man....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik verdenk de man met de baard.
Spoiler aub.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet een man, dat is Wiske
Hmm als ik de lichaamsbouw en loopwijze analyseer zou dit heel goed Wiske kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet gelezen? Is het wel een man....
Subtiel...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet een man, dat is Wiske
Ik ken het hele album niet, dus het is geen spoiler maar een speculatie.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond deze veel stoerder
[ afbeelding ]
Jij bent stom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het hele album niet, dus het is geen spoiler maar een speculatie.
Maar ik kan de plots wel voorspellen: Suske wordt te populair met voetballen, Wiske wordt jaolers en gaat vermomd Suske saboteren. Lambik doet raar.
En dat is deze Suske en Wiske in een notendop.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik kan de plots wel voorspellen: Suske wordt te populair met voetballen, Wiske wordt jaolers en gaat vermomd Suske saboteren. Lambik doet raar.
Ik begin tante Sidonia langzaam uit te sluiten inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm als ik de lichaamsbouw en loopwijze analyseer zou dit heel goed Wiske kunnen zijn.
Sidonia, daar erger ik me aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin tante Sidonia langzaam uit te sluiten inderdaad.
Je hebt hem wel gelezen, maar probeert hier nu heel stoer net te doen of jij hem niet hebt gelezen om je image hoog te houden. Dat is een beetje triest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wordt net gepasseerd door Suskequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin tante Sidonia langzaam uit te sluiten inderdaad.
Er zijn eigenlijk alleen maar bazendelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was nog zo'n bazendeel met Piston en al die vage autotjes.
Ook daar heb ik een album over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben Suske en Wiske seks denken jullie?
Het is gewoon niet waar maar als ik me nu heel fel verdedig kom ik als een downie uit de hoek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt hem wel gelezen, maar probeert hier nu heel stoer net te doen of jij hem niet hebt gelezen om je image hoog te houden. Dat is een beetje triest.
Pak die condoom suske! pak die condoom!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook daar heb ik een album over.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn Sidonia en Lambik in een open relatie? wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bam. Internetdiscussie gewonnen. Kun je iets tofs over me zeggen? Kan ik dat in mijn ondertitel zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar maar als ik me nu heel fel verdedig kom ik als een downie uit de hoek.
Dus je hebt gelijk chapeau
Dit is de echte naam van het album.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!So confused when you're lost in the groove
Jullie waren arm thuis?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Was wel grappig
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt versleten. Elke week naar de bibliotheek om een nieuwe te halen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de echte naam van het album.
[ afbeelding ]
Lange_lans, dat is me d'r eentje sjongejonge als ik homo was dan wist ik het wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bam. Internetdiscussie gewonnen. Kun je iets tofs over me zeggen? Kan ik dat in mijn ondertitel zetten.
Nee, totaal niet.quote:
Thanks. Die gaat in het archief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lange_lans, dat is me d'r eentje sjongejonge als ik homo was dan wist ik het wel.
no problemo man, whatever floats your boatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Die gaat in het archief.
Heel simpel juist. Ik heb die plaatjes verwijderd, nu gaat er een hele stroom aan plaatjes komen. Maar ik ben weg en GGMM gaat het oplossen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje nutteloos. Je ziet helemaal niks en is extreem slecht getekend... Het leven van een moderator is gecompliceerd
Je puberdepressie zit wel diep hé Stijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik wel een nummer posten met een ''scheldwoord'' er in?
Ik ging naar m'n opa en oma, want die hadden een boekenwinkel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar ik kom uit de tijd dat het nog normaal is dat je naar de bibliotheek ging voor stripboeken.
M'n ma blijft bezig elke week een Sjakie voor me kopen zeg.
(Buiten het feit dat die dingen slecht verkrijgbaar waren)
Waarschijnlijk krijgen we karma.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver nu verdwijnen hier ook posts Stijn
Dat ben ik niet in elk geval...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver nu verdwijnen hier ook posts Stijn
nee joh. die had ik ooit van iemand gekregen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je puberdepressie zit wel diep hé Stijn?
Wil je erover praten?
Gaat niet over dat linkje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee joh. die had ik ooit van iemand gekregen.
Bekijk het positief Stijn. Jij leeft waarschijnlijk nog het langst van deze SC.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik wel een nummer posten met een ''scheldwoord'' er in?
Ik heb de laatste tijd last van irritante users.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gaat niet over dat linkje.
Gaat over de toon van je posts de laatste paar weken.
No spang man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar ik kom uit de tijd dat het nog normaal is dat je naar de bibliotheek ging voor stripboeken.
M'n ma blijft bezig elke week een Sjakie voor me kopen zeg.
(Buiten het feit dat die dingen slecht verkrijgbaar waren)
Raja's kinderen gaan misschien later aan de FOK! hé.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekijk het positief Stijn. Jij leeft waarschijnlijk het langst van deze SC.
Wanneer is die gevleugelde uitspraak eigenlijk geboren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb ik zin in een lekker glaasje zuurkool on the rocks.
Gaat dit over het eerste sneeuwvlokje van het jaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zo een plaatje bijvoorbeeld wel?
Jeroom mag altijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zo een plaatje bijvoorbeeld wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
Een gozer zei net tegen me dat hij me zou neuken als hij een wijf was
Serieusik werd niet goed
Ekstereieren zoeken denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat dit over het eerste sneeuwvlokje van het jaar?
Gewoon een muur tussen de Randstad en Brabant bouwen. Dat zal die Belgen leren.quote:
quote:
Goed idee. Mag PSV dan in de Belgische competitie meedoen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een muur tussen de Randstad en Brabant bouwen. Dat zal die Belgen leren.
Om daar dan onder Hent te eindigen. Nee, dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goed idee. Mag PSV dan in de Belgische competitie meedoen?
Zo slecht dat het niet eens meer leuk is.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo, wel een penis in je strip maar de vrouwen hebben een bikini aan.
Die laatste is zo herkenbaar hè.quote:
Ahh wat een moppiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helse winter voor de huiskatten in Nederland.
[ afbeelding ]
Deze danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is zo herkenbaar hè.
Ik denk dat dit onder Family Guy humor valt. Een grap hoeft van mij niet ergens op te slaan, maar dit is ook niet creatief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze dan
[ afbeelding ]
Iedere kerst weer
Je bent wel kritisch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dit onder Family Guy humor valt. Een grap hoeft van mij niet ergens op te slaan, maar dit is ook niet creatief.
Die laatste was wel ok ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ridder is wel leuk daarentegen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ridder is wel leuk daarentegen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze dan
[ afbeelding ]
Iedere kerst weer
gvd tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral niet zeggen als ik moet stoppen jongens. Wat jullie leuk vinden boeit me niet
Oké. Dan begin ik nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Jongen ik zeg toch dat ik klaar ben.
Hij is dus toch in een boot ontsnapt naar Argentinië. Ik wist het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dan begin ik nu.
[ afbeelding ]
Vandaar Pino(chet). It's a conspiracy.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is dus toch in een boot ontsnapt naar Argentinië. Ik wist het.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vandaar Pino(chet). It's a conspiracy.
Laat Stylo anders wat voor je photoshoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat ik m'n eigen voetbalawards ga maken, dat Yvonne gezeik gaat nergens over. De winnaar krijgt een kratje bavaria. Ben nu bezig om een toffe banner in paint te knutselen.
Bavaria? Daarmee hebben de pisveeërs een voordeel dat zijn de enigen die dat lustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat ik m'n eigen voetbalawards ga maken, dat Yvonne gezeik gaat nergens over. De winnaar krijgt een kratje bavaria. Ben nu bezig om een toffe banner in paint te knutselen.
Dat kratje Bavaria sponsor ik anders wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon kappen nu ja ok?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Jongen ik zeg toch dat ik klaar ben.
Soms wou ik dat Jehova een betere advocaat had gehad. Dan had hij nu niet zoveel getuigen nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we nu moppen gaan tappen.
Nog eentje?quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Stylo anders wat voor je photoshoppen.
Vanwege deze gulle daad ben je gelijk genomineerd voor een ijsbeeraward.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kratje Bavaria sponsor ik anders wel.
Wat een hoop tekst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Saind het volgende:
Bob en Sheila, en oudere joodse echtpaar op weg waren naar de Bahama's op vakantie, wanneer, terwijl op 36.000 ft horen ze een grote knal, toen het vliegtuig verliest een paar honderd meter. "Wat was dat?" Sheila vraagt Bob. "Ik weet dont, voelt als we iets geraakt hebben ', antwoordt hij.
Dan, een minuut later, de kapitein komt op de monitor. "Aandacht iedereen, ik weet zeker dat je voelde de bult een minuut geleden. We hadden een motorstoring, waardoor schade aan de vleugel en zijn nu te verliezen brandstof. We zijn de andere motor te wijten aan brandstof verlies verliezen. We zijn buiten het bereik van een luchthavens om te landen. PLEASE DONT paniek. We gaan je nodig hebt om rustig te blijven en zitten als we uw hulp nodig hebben, terwijl we ons voorbereiden op een noodsituatie aanlegsteiger. We gaan het vliegtuig neer voor de kust van een nabijgelegen eiland blijven . Tot overmaat van ramp, het uitvallen van de motor veroorzaakt een elektrisch probleem en onze radio en transponder arent werken zo ATC heeft geen idee waar we zijn. Ik zal terug te komen op voordat we het land. Dank voor je kalm blijven. We zullen ons best doen om krijg je naar beneden veilig. "
Bob en Sheila keken elkaar aan, betrokken en hield de handen als ze op het ergste voorbereid. Een paar minuten gingen voorbij, toen de kapitein kwam terug op slechts meter van het water, de aankondiging voor iedereen om "Brace! BRACE! BRACE!"
Een paar seconden later waren ze in het water. Dan heeft iedereen snel geactiveerd nooddeuren, dia's, enz. en verlaten het vliegtuig. Bob en Sheila aan boord van een reddingsboot met een stel anderen en peddelde naar de wal. Toen ze daar aankwamen, iedereen bereid om te schuilen maken, ze hebben allemaal gecontroleerd mobiele telefoons. De meeste werden verwoest niet nat wordt, en zelfs degenen die werkte had geen dienst. Ze waren verloren.
"Wat moeten we doen?" Sheila vroeg Bob. "Ik weet niet, kunnen we hier een lange tijd." Dan een blik van absolute zorg kwam over het gezicht van Bob. "Bob, wat is het?" Sheila vroeg. Bob vroeg toen: "Sheila, voordat we vertrokken, heb je onze betaling te sturen naar Stars of David?" Sheila - "Nee". Bob - "Hoe zit het met de Joodse Raad voor Publieke Zaken?" Sheila - "Nee". Bob-"Hoe zit het met de Vrienden van Israël handicap Veterans Association?" Sheila - "Nee".
Bob glimlachte toen, omhelsde Sheila en gaf haar een grote slordig kus. Sheila - "Wat was dat voor?" Bob - "We zijn gered Er is geen manier waarop ze gewoon ons vinden!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Saind het volgende:
Geen zin om hem te vertalen
Bob and Sheila, and elderly Jewish couple were on their way to the Bahamas on vacation when, while at 36,000 ft they hear a large bang, then the plane loses a couple hundred feet. "What the hell was that?!" Sheila asks Bob. "I dont know, feels like we hit something", he replies.
Then, a minute later, the captain comes on the monitor. "Attention everyone, I am sure you felt the bump a minute ago. We had an engine failure, causing damage to the wing and are now losing fuel. We are losing the other engine due to fuel loss. We are out of range of any airports to land. Please dont panic. We are going to need you to stay calm and remain seated as we may need your help while we prepare for an emergency water landing. We are going to put the plane down off the shore of a nearby island. To make matters worse, the engine failure caused an electrical problem and our radio and transponder arent working so ATC has no idea where we are. I will come back on shortly before we land. Thankyou for staying calm. We will do our best to get you down safely."
Bob and Sheila looked at each other, concerned and held hands as they prepared for the worst. A few minutes went by, when the captain came back on just feet from the water, announcing for everyone to "BRACE! BRACE! BRACE!"
A few seconds later, they were in the water. Then, everyone quickly activated emergency doors, slides, etc and exited the plane. Bob and Sheila boarded a life raft with a bunch of others and paddled to shore. When they got there, everyone prepared to make shelter, they all checked cell phones. Most were destroyed from getting wet, and even the ones that worked had no service. They were lost.
"What do we do?" Sheila asked Bob. "I dont know, we may be here a long time." Then a look of absolute concern came over Bob's face. "Bob, what is it?" Sheila asked. Bob then asked, "Sheila, before we left, did you send our payment to Stars of David?" Sheila - "No". Bob - "How about the Jewish Council for Public Affairs?" Sheila - "No". Bob- "How about the Friends of Israel Disabled Veterans Association?" Sheila - "No".
Bob then smiled, hugged Sheila and gave her a big sloppy kiss. Sheila - "What was that for?!" Bob - "We're saved! There's no way they wont find us!"
Dit ga ik niet lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Saind het volgende:
Bob and Sheila, and elderly Jewish couple were on their way to the Bahamas on vacation when, while at 36,000 ft they hear a large bang, then the plane loses a couple hundred feet. "What the hell was that?!" Sheila asks Bob. "I dont know, feels like we hit something", he replies.
Then, a minute later, the captain comes on the monitor. "Attention everyone, I am sure you felt the bump a minute ago. We had an engine failure, causing damage to the wing and are now losing fuel. We are losing the other engine due to fuel loss. We are out of range of any airports to land. Please dont panic. We are going to need you to stay calm and remain seated as we may need your help while we prepare for an emergency water landing. We are going to put the plane down off the shore of a nearby island. To make matters worse, the engine failure caused an electrical problem and our radio and transponder arent working so ATC has no idea where we are. I will come back on shortly before we land. Thankyou for staying calm. We will do our best to get you down safely."
Bob and Sheila looked at each other, concerned and held hands as they prepared for the worst. A few minutes went by, when the captain came back on just feet from the water, announcing for everyone to "BRACE! BRACE! BRACE!"
A few seconds later, they were in the water. Then, everyone quickly activated emergency doors, slides, etc and exited the plane. Bob and Sheila boarded a life raft with a bunch of others and paddled to shore. When they got there, everyone prepared to make shelter, they all checked cell phones. Most were destroyed from getting wet, and even the ones that worked had no service. They were lost.
"What do we do?" Sheila asked Bob. "I dont know, we may be here a long time." Then a look of absolute concern came over Bob's face. "Bob, what is it?" Sheila asked. Bob then asked, "Sheila, before we left, did you send our payment to Stars of David?" Sheila - "No". Bob - "How about the Jewish Council for Public Affairs?" Sheila - "No". Bob- "How about the Friends of Israel Disabled Veterans Association?" Sheila - "No".
Bob then smiled, hugged Sheila and gave her a big sloppy kiss. Sheila - "What was that for?!" Bob - "We're saved! There's no way they wont find us!"
Raar verhaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Saind het volgende:
Ik vind hem echt totaal niet grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Saind het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha die moet ik hebben zonder tekst.
Waar heb je op gezocht toen je deze vond?quote:
De fukquote:
Google image search.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht toen je deze vond?
Wat ben je toch ook een huilie he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag start proces tegen Fuentes. Zouden ook voetballers van Barca, Real en Valencia onder z'n clientèle zijn maar ze gaan hem, uiteraard, alleen vervolgen voor zijn aandeel in de wielrennerij
Superleuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag start proces tegen Fuentes. Zouden ook voetballers van Barca, Real en Valencia onder z'n clientèle zijn maar ze gaan hem, uiteraard, alleen vervolgen voor zijn aandeel in de wielrennerij
Derde wereldsproblemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een huilie he.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een huilie he.
quote:However in December 2010, he is quoted saying: "If I would talk, the Spanish football team would be stripped of the 2010 World Cup".[4]
Zo intelligent ziet de man in kwestie er ook niet uit. Flauw om zijn gevoel voor de Nederlandse taal erbij te halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtiel dat je ''de'' er nog voor laat staan.
En Ajax zou ook de CL van 1996 nog krijgen.quote:
Triest ja, heel Spanje zit aan de doping maar ze pakken alleen de wielrennerij aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, ze zouden die van 95 verliezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo intelligent ziet de man in kwestie er ook niet uit. Flauw om zijn gevoel voor de Nederlandse taal erbij te halen.
[..]
En Ajax zou ook de CL van 1996 nog krijgen.
Als het ergens op sloeg was je post best leuk geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ze zouden die van 95 verliezen.
Behoorlijk wat voetballers in dat team met een dopingluchtje anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het ergens op sloeg was je post best leuk geweest.
Wat ik zei speelde echt evenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Behoorlijk wat voetballers in dat team met een dopingluchtje anders.
watquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Peter wel in de OP mag hoor boys.![]()
Toch niet Peter R he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Peter wel in de OP mag hoor boys.![]()
Nee jongen, Peter Anguila.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Abedayor vergeet even te scoren tegen IvoorkustWat een faalhaas is het toch.
[..]
Toch niet Peter R he?
The guck..quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R is anders een heel grappig type lol
Die heb ik echt zovaak bekeken en ook nu is het weer leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R is anders een heel grappig type lol
Die kop die hij er ook bij trektquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik echt zovaak bekeken en ook nu is het weer leuk
Hey ik dacht dat je gister zei dat je hier niet meer wilde komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
Waarvoor heeft Tyron een yvonne award? Als meest blinde en geile deense homo lover award?
Dat was een grap.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat je gister zei dat je hier niet meer wilde komen?
Vond ik wel een positieve ontwikkeling eigenlijk
quote:Gechoqueerde ouders zijn op zoek naar de dader die gisteren hun tweejarige dochter van haar sleetje heeft getrapt.
Omstreeks 17.45 uur was hun dochter samen met oma in de sneeuw aan het spelen op het Moeselplein. Totaal onverwacht wordt hun dochter door een onbekende op een fiets van haar sleetje getrapt. Het kindje kwam met het hoofdje op het asfalt terecht en raakte lichtgewond. De oma werd vervolgens uitgelachen.
Door de schrik heeft men het signalement niet goed kunnen onthouden. De ouders zijn dus dringend op zoek naar getuigen die meer kunnen vertellen over het zinloze geweldsincident. Met meer informatie kan men verdere stappen ondernemen.
Heb je meer informatie? Laat het weten. Het mailadres van de ouders is bekend bij de redactie van Weertdegekste.nl. Je kunt je ook wenden tot de politie via 0800-8844 of meldt misdaad anoniem via Stichting M. (0800 7000).
Ik kijk de Africa cupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Saind het volgende:
Wel duidelik dat het tentamenperiode is, m'n kamer is fucking netjes
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in Sydney was het 45.8 graden. Niet zeiken.
Waar kun je dat vinden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.
Wth..quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in Sydney was het 45.8 graden. Niet zeiken.
Ik kijk het tweede half jaar van 2013 wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.
Dat is Sidney, ik heb het over Sydney.quote:
Ik geloof er geen zak van. Dat dementerende mens heeft dat kind gewoon laten flikkeren en uit angst verbannen te worden naar zorgcentrum zomerrust heeft ze er een mooi verhaal van gemaakt. Was zeker een Marokkaan ook. Gadverdamme hangbejaarden ik word er kotsmisselijk vanquote:
M'n oren! wtf doe je mij aan!quote:
Ik heb ook moeite om zoiets te geloven en hoop dat het niet waar is. Zou toch wel erg schokkend zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Dat dementerende mens heeft dat kind gewoon laten flikkeren en uit angst verbannen te worden naar zorgcentrum zomerrust heeft ze er een mooi verhaal van gemaakt. Was zeker een Marokkaan ook. Gadverdamme hangbejaarden ik word er kotsmisselijk van
Ik ben afgehaakt bij "our generation has got it so crap"quote:
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij "our generation has got it so crap"
Nog steeds wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?
vandaar ook zat/zit patriots.quote:
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme kutspel, lopen ze als poesjes mee met die gotze kutspel
Mijn plasma is maar 50':(quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?
Zelfs als je arm bent heb je nog een 60 inch plasma TV tegenwoordig.
-.-quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vandaar ook zat/zit patriots.
Niet happenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?
Zelfs als je arm bent heb je nog een 60 inch plasma TV tegenwoordig.
Ik heb geen plasmaquote:
Nu wel lekker twee broers tegen elkaar man.quote:
Laat ravens maar winnen, kut 49'ers. aids team.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu wel lekker twee broers tegen elkaar man.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je er inmiddels opzitten Stinho?
Vriend van mij woont in SF, gun het hem niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ravens maar winnen, kut 49'ers. aids team.
Napo:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vandaar ook zat/zit patriots.
Heeft vast met grote namen te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, waarom blijft Drogba de vrijetrappen nemen bij ivoorkust?
Ik heb het zo ver geschopt met FM12 dat er dit stond "I should have Football Manager on my CV."quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vriend van mij woont in SF, gun het hem niet.
Waarom staat Drogba in het veld en niet opperbaas Bony?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, waarom blijft Drogba de vrijetrappen nemen bij ivoorkust?
Is die bovenste nou een token?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Napo:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
Ik heb nog een andere game waarbij ik echt te lang heb gespeeld, maar die staat nie op deze pc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb het zo ver geschopt met FM12 dat er dit stond "I should have Football Manager on my CV."
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is die bovenste nou een token?
Najah ik heb Campa wielen, voor de rest zou ik voor de onderste gaan.quote:
quote:
wat is je opstelling?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
krijg toch aids man, is het weer 2-2 ná het verstrijken van de blessuretijd
Het is ook niet zo moeilijk als je FM windowed speelt en eigenlijk gewoon de hele dag aan hebt staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere game waarbij ik echt te lang heb gespeeld, maar die staat nie op deze pc.
Ospina - Van Rhijn - Oliverio - Natan - Boilesen - Van den Boomen - Henriksen (die gozer van AZ) - Andersen - Eriksen - De Jong - Fischerquote:
Die vind ik ook mooier maar zijn ook stuk duurderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah ik heb Campa wielen, voor de rest zou ik voor de onderste gaan.
Is echt een tering wedstrijd. Ze zijn tactisch veelte sterk waardoor er vrijwel geen gare dingen gebeuren. Ja 30 afstandsschoten van de middellijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
Bony erin bij Ivoorkust nu. Zit het te kijken, wat een bazen voetbal.Gewoon rennen met de bal al die gasten.
word manager van Ivoorkust, ik zie wel potentie in je als trainer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is echt een tering wedstrijd. Ze zijn tactisch veelte sterk waardoor er vrijwel geen gare dingen gebeuren. Ja 30 afstandsschoten van de middellijn
Heerlijk toch man, van die snelle gasten die dan gewoon gaan rennen ipv een steekballetje geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is echt een tering wedstrijd. Ze zijn tactisch veelte sterk waardoor er vrijwel geen gare dingen gebeuren. Ja 30 afstandsschoten van de middellijn
Ik kijk voor de cornervlagdansjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk toch man, van die snelle gasten die dan gewoon gaan rennen ipv een steekballetje geven.![]()
En dat gewoon 9/10 keer.
275 valt mee man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooier maar zijn ook stuk duurder
Ik kijk uit naar Tunesië - Algerije straks, daar verwacht ik tenminste wat doodsschoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk toch man, van die snelle gasten die dan gewoon gaan rennen ipv een steekballetje geven.![]()
En dat gewoon 9/10 keer.
Breek wat benen boys, de overwinning komt later wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
word manager van Ivoorkust, ik zie wel potentie in je als trainer.
Jup, kon ze tweedehands krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Campa's van jou? Zonda's zeker?
Ik had het over onderste wielen van die 2 plaatjes.
De Franse straaljagers richting Mali ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
toch klinken die vuvuzela's nog altijd beter dan klappertjes
maar om die nou elke wedstrijd mee te gaan nemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Franse straaljagers richting Mali ook.
schijnt warm te zijn in Afrika zo midden in de zomer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
ik snap dat niet. Het EK is tenminste nog in een rustperiode van het voetbal, maar al die voetballertjes laten hun land 2 maanden in de steek om vervolgens met tegenzin hier te gaan ballen.
zit wat in, rust nemen voor het vaderlandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt warm te zijn in Afrika zo midden in de zomer.
Wat Napoleon zegt. In de eerste helft waren er zelfs meerdere drinkpauzes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
ik snap dat niet. Het EK is tenminste nog in een rustperiode van het voetbal, maar al die voetballertjes laten hun land 2 maanden in de steek om vervolgens met tegenzin hier te gaan ballen.
Dat is alleen in zuidelijk Afrikaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt warm te zijn in Afrika zo midden in de zomer.
De samenvattingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Waar zijn echt goeie samenvattingen van doodschoppartijen wedstrijden van de Africa cup te vinden?
Gefreshed.. je woont in tilburgquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, deze boy is weer terug van de kapper. Haartjes heerlijk gefreshed, hoofdmassage en wasbeurtje gehad.
Thomas het pestventje vind het enkel een blunder. Helemaal een Twitteraccount aangemaakt negeert hij al mijn vragen.quote:
Bij mij is die game counterstrike. Denk dat ik daar zo'n 1000 uurtjes oid op gespeeld heb.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere game waarbij ik echt te lang heb gespeeld, maar die staat nie op deze pc.
Wie is deze boeler?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gefreshed.. je woont in tilburgdoe eens gewoon blank.
Gewoon alle andere vragenstellers opzoeken, liquideren, dan kan hij niet langer om je heen. Het NOS journaal ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thomas het pestventje vind het enkel een blunder. Helemaal een Twitteraccount aangemaakt negeert hij al mijn vragen.
Gast, ik voel me gewoon heerlijk fresh en m'n haartjes zijn weer heerlijk geknipt. Ik ga ook naar een kwaliteitskapper, we krijgen er tegenwoordig een hoofdmassage en wasbeurt bij. Heerlijk van die kleine genietmomentjes zijn dat altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gefreshed.. je woont in tilburgdoe eens gewoon blank.
Klinkt als mijn kapper, bij welke zit je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik voel me gewoon heerlijk fresh en m'n haartjes zijn weer heerlijk geknipt. Ik ga ook naar een kwaliteitskapper, we krijgen er tegenwoordig een hoofdmassage en wasbeurt bij. Heerlijk van die kleine genietmomentjes zijn dat altijd.
En dan wel mensen benoemen die het over dansjes hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon alle andere vragenstellers opzoeken, liquideren, dan kan hij niet langer om je heen. Het NOS journaal ook niet.
Hier op de Westermarkt ga ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klinkt als mijn kapper, bij welke zit je?
wie is thomas?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wel mensen benoemen die het over dansjes hebbenIk ben er klaar mee.
Ik ben het liefst zo snel mogelijk weer buiten.. overpricede tering zooi. Hele tijd aan je zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik voel me gewoon heerlijk fresh en m'n haartjes zijn weer heerlijk geknipt. Ik ga ook naar een kwaliteitskapper, we krijgen er tegenwoordig een hoofdmassage en wasbeurt bij. Heerlijk van die kleine genietmomentjes zijn dat altijd.
die slijterij daar heeft echt elke smaak Absolut wodkaquote:
Lekker de moeite ook. Welke studies?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef Adames het volgende:
Lekker dan, vanavond een hospiteeravond. Met maar liefst 2 mensen.
Vind dat niet echt veel, in hoeveel jaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij is die game counterstrike. Denk dat ik daar zo'n 1000 uurtjes oid op gespeeld heb.
Jij knipt je nagels ook niet zeker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het liefst zo snel mogelijk weer buiten.. overpricede tering zooi. Hele tijd aan je zitten
is nog maar afwachten. Enige wat ik weet is dat er een 23 Albert bij zit die bij de Albert Heijn werkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker de moeite ook. Welke studies?
Is gewoon een Gall&Gall geloof ik? Echt een enorm kleine zelfs.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die slijterij daar heeft echt elke smaak Absolut wodka
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
is nog maar afwachten. Enige wat ik weet is dat er een 23 Albert bij zit die bij de Albert Heijn werkt.
Jawel, waarom zou ik me nagels niet knippen? Dat is ranzig maar wat is dit voor vraag..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij knipt je nagels ook niet zeker?
Ja ik weet niet man, miss is 't ook wel 't dubbele ik lul maar wat. Heb dat 4 jaar lang praktisch elke dag van 6 tot 10 gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind dat niet echt veel, in hoeveel jaar?
welke hits heeft hij gemaakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de interactieve eurosport commentator
Gast, je wilt er toch nice uitzien of hoe zit 't? Jij hebt zeker ook nog stekeltjes die je maakt met van die groene potten AH Huismerk gel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het liefst zo snel mogelijk weer buiten.. overpricede tering zooi. Hele tijd aan je zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |