Lange_lans, dat is me d'r eentje sjongejonge als ik homo was dan wist ik het wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bam. Internetdiscussie gewonnen. Kun je iets tofs over me zeggen? Kan ik dat in mijn ondertitel zetten.
Nee, totaal niet.quote:
Thanks. Die gaat in het archief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lange_lans, dat is me d'r eentje sjongejonge als ik homo was dan wist ik het wel.
no problemo man, whatever floats your boatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Die gaat in het archief.
Heel simpel juist. Ik heb die plaatjes verwijderd, nu gaat er een hele stroom aan plaatjes komen. Maar ik ben weg en GGMM gaat het oplossen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje nutteloos. Je ziet helemaal niks en is extreem slecht getekend... Het leven van een moderator is gecompliceerd
Je puberdepressie zit wel diep hé Stijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik wel een nummer posten met een ''scheldwoord'' er in?
Ik ging naar m'n opa en oma, want die hadden een boekenwinkel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar ik kom uit de tijd dat het nog normaal is dat je naar de bibliotheek ging voor stripboeken.
M'n ma blijft bezig elke week een Sjakie voor me kopen zeg.
(Buiten het feit dat die dingen slecht verkrijgbaar waren)
Waarschijnlijk krijgen we karma.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver nu verdwijnen hier ook posts Stijn
Dat ben ik niet in elk geval...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver nu verdwijnen hier ook posts Stijn
nee joh. die had ik ooit van iemand gekregen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je puberdepressie zit wel diep hé Stijn?
Wil je erover praten?
Gaat niet over dat linkje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee joh. die had ik ooit van iemand gekregen.
Bekijk het positief Stijn. Jij leeft waarschijnlijk nog het langst van deze SC.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik wel een nummer posten met een ''scheldwoord'' er in?
Ik heb de laatste tijd last van irritante users.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gaat niet over dat linkje.
Gaat over de toon van je posts de laatste paar weken.
No spang man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar ik kom uit de tijd dat het nog normaal is dat je naar de bibliotheek ging voor stripboeken.
M'n ma blijft bezig elke week een Sjakie voor me kopen zeg.
(Buiten het feit dat die dingen slecht verkrijgbaar waren)
Raja's kinderen gaan misschien later aan de FOK! hé.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekijk het positief Stijn. Jij leeft waarschijnlijk het langst van deze SC.
Wanneer is die gevleugelde uitspraak eigenlijk geboren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb ik zin in een lekker glaasje zuurkool on the rocks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |