Wat mij altijd opviel aan Vlamingen is dat ze echt de simpelste grappen niet begrijpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een halve dag de slappe lach gehad, was toen ze het bericht lazen onsite in Gent. Die gezichten waren echt priceless.
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen. Toen las ik ze al een hele poos niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg Suske & Wiskes.
Ik had er ooit wat gekocht op de zwarte markt in beverwijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen. Toen las ik ze al een hele poos niet meer.
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg Suske & Wiskes.
Ik had niet gezegd voor 'n bom. Het had ook een stinkbom kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn vanwaar die doodsbedreiging? Ik begin de nominaties steeds beter te begrijpen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen. Toen las ik ze al een hele poos niet meer.
Lange, de edit knop is niet hetzelfde als de quote knopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verzameling van mijn vader overgenomen. Daar zaten eerste drukken en die hele shit bij. Paar jaar geleden eigenlijk pas gestopt met verzamelen.
Toen las ik ze al een hele poos niet meer. Hele ontboezeming hier van mij. Valt iig een last van me af nu mijn geheim bekend is.
Ik verdenk de man met de baard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Dit was de laatste die ik nog heb gekocht:
[ afbeelding ]
Waar is mijn eerste post inderdaad? Iemand heeft het niet hoog op met me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er ooit wat gekocht op de zwarte markt in beverwijk.
een zure bomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had niet gezegd voor 'n bom. Het had ook een stinkbom kunnen zijn.
Hmmm, vaak doen ze alsof ze iets niet begrijpen hoor. De eeuwige underdogpositie vinden ze prima. (Behalve bij wielrennen en blijkbaar tegenwoordig ook voetbal)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat mij altijd opviel aan Vlamingen is dat ze echt de simpelste grappen niet begrijpen.
Die eerste post staat bij mij nergens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lange, de edit knop is niet hetzelfde als de quote knop
Ik denk m'n favoriete Suske en Wiskequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Dit was de laatste die ik nog heb gekocht:
[ afbeelding ]
Dat is niet een man, dat is Wiskequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik verdenk de man met de baard.
Niet gelezen? Is het wel een man....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik verdenk de man met de baard.
Spoiler aub.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet een man, dat is Wiske
Hmm als ik de lichaamsbouw en loopwijze analyseer zou dit heel goed Wiske kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet gelezen? Is het wel een man....
Subtiel...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet een man, dat is Wiske
Ik ken het hele album niet, dus het is geen spoiler maar een speculatie.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond deze veel stoerder
[ afbeelding ]
Jij bent stom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het hele album niet, dus het is geen spoiler maar een speculatie.
Maar ik kan de plots wel voorspellen: Suske wordt te populair met voetballen, Wiske wordt jaolers en gaat vermomd Suske saboteren. Lambik doet raar.
En dat is deze Suske en Wiske in een notendop.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik kan de plots wel voorspellen: Suske wordt te populair met voetballen, Wiske wordt jaolers en gaat vermomd Suske saboteren. Lambik doet raar.
Ik begin tante Sidonia langzaam uit te sluiten inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm als ik de lichaamsbouw en loopwijze analyseer zou dit heel goed Wiske kunnen zijn.
Sidonia, daar erger ik me aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin tante Sidonia langzaam uit te sluiten inderdaad.
Je hebt hem wel gelezen, maar probeert hier nu heel stoer net te doen of jij hem niet hebt gelezen om je image hoog te houden. Dat is een beetje triest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wordt net gepasseerd door Suskequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin tante Sidonia langzaam uit te sluiten inderdaad.
Er zijn eigenlijk alleen maar bazendelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was nog zo'n bazendeel met Piston en al die vage autotjes.
Ook daar heb ik een album over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben Suske en Wiske seks denken jullie?
Het is gewoon niet waar maar als ik me nu heel fel verdedig kom ik als een downie uit de hoek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt hem wel gelezen, maar probeert hier nu heel stoer net te doen of jij hem niet hebt gelezen om je image hoog te houden. Dat is een beetje triest.
Pak die condoom suske! pak die condoom!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook daar heb ik een album over.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn Sidonia en Lambik in een open relatie? wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bam. Internetdiscussie gewonnen. Kun je iets tofs over me zeggen? Kan ik dat in mijn ondertitel zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar maar als ik me nu heel fel verdedig kom ik als een downie uit de hoek.
Dus je hebt gelijk chapeau
Dit is de echte naam van het album.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!So confused when you're lost in the groove
Jullie waren arm thuis?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Was wel grappig
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt versleten. Elke week naar de bibliotheek om een nieuwe te halen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de echte naam van het album.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |