Toeval. Ik heb 5 van die boeken liggen en dit is er één van. (De overige hangen ingelijst in mijn Suske & Wiske museum)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb ik hier te maken met een kenner of is het een lucky guess omdat dit procentueel gezien vaker voorkomt in een Suske en Wiske strip?
Ik wil ook gelijk bestellen. Doe maar gelijk een kratje. Kan ik wel gebruiken want ik heb vaak ongelijk.quote:
Allemaal van die silliconen ballonnen met daaronder zo'n vormeloos blokjesbuikje, nooit begrepen hoe je daar geil van kunt worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Ben ook meteen afgeknapt op Jessie Andrews.
In welk topic heeft zij gepost?quote:
Talbotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik wil ook gelijk bestellen. Doe maar gelijk een kratje. Kan ik wel gebruiken want ik heb vaak ongelijk.
Hier niet, gekkie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In welk topic heeft zij gepost?
Deze had geen siliconen maar kapotte knieën.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal van die silliconen ballonnen met daaronder zo'n vormeloos blokjesbuikje, nooit begrepen hoe je daar geil van kunt worden.
We hadden in een touchscreen de uitlog knop te dicht langs de rand geplaatst, daardoor konden de werknemers maar moeilijk uitloggen. In het incidentlog hadden ze geplaatst: We hebben moeite met de button uitloggen. Het antwoord van onze ontwikkelaar in het log: Zou het verbeteren indien we er uitlohhen van maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Hent. Hentse waterzooi. Hoe haat het met u?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb ik hier te maken met een kenner of is het een lucky guess omdat dit procentueel gezien vaker voorkomt in een Suske en Wiske strip?
quote:
Ik heb ook nog genoeg Suske & Wiskes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
L_L, zoals je ziet is er lichte schade aan het boek. En neem ik genoegen met 50 euro.
Verkocht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
L_L, zoals je ziet is er lichte schade aan het boek. En neem ik genoegen met 50 euro.
Matihe hrap ditquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden in een touchscreen de uitlog knop te dicht langs de rand geplaatst, daardoor konden de werknemers maar moeilijk uitloggen. In het incidentlog hadden ze geplaatst: We hebben moeite met de button uitloggen. Het antwoord van onze ontwikkelaar in het log: Zou het verbeteren indien we er uitlohhen van maken?
Deze heb ik thuis ook nog liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden in een touchscreen de uitlog knop te dicht langs de rand geplaatst, daardoor konden de werknemers maar moeilijk uitloggen. In het incidentlog hadden ze geplaatst: We hebben moeite met de button uitloggen. Het antwoord van onze ontwikkelaar in het log: Zou het verbeteren indien we er uitlohhen van maken?
Doe er een bom bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur je adres even door. Dan beloof ik dat het boek morgen op de post zit.
Kratje Bavaria?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |