De fukquote:
Google image search.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht toen je deze vond?
Wat ben je toch ook een huilie he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag start proces tegen Fuentes. Zouden ook voetballers van Barca, Real en Valencia onder z'n clientèle zijn maar ze gaan hem, uiteraard, alleen vervolgen voor zijn aandeel in de wielrennerij
Superleuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag start proces tegen Fuentes. Zouden ook voetballers van Barca, Real en Valencia onder z'n clientèle zijn maar ze gaan hem, uiteraard, alleen vervolgen voor zijn aandeel in de wielrennerij
Derde wereldsproblemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een huilie he.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een huilie he.
quote:However in December 2010, he is quoted saying: "If I would talk, the Spanish football team would be stripped of the 2010 World Cup".[4]
Zo intelligent ziet de man in kwestie er ook niet uit. Flauw om zijn gevoel voor de Nederlandse taal erbij te halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtiel dat je ''de'' er nog voor laat staan.
En Ajax zou ook de CL van 1996 nog krijgen.quote:
Triest ja, heel Spanje zit aan de doping maar ze pakken alleen de wielrennerij aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, ze zouden die van 95 verliezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo intelligent ziet de man in kwestie er ook niet uit. Flauw om zijn gevoel voor de Nederlandse taal erbij te halen.
[..]
En Ajax zou ook de CL van 1996 nog krijgen.
Als het ergens op sloeg was je post best leuk geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ze zouden die van 95 verliezen.
Behoorlijk wat voetballers in dat team met een dopingluchtje anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het ergens op sloeg was je post best leuk geweest.
Wat ik zei speelde echt evenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Behoorlijk wat voetballers in dat team met een dopingluchtje anders.
watquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Peter wel in de OP mag hoor boys.![]()
Toch niet Peter R he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Peter wel in de OP mag hoor boys.![]()
Nee jongen, Peter Anguila.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Abedayor vergeet even te scoren tegen IvoorkustWat een faalhaas is het toch.
[..]
Toch niet Peter R he?
The guck..quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R is anders een heel grappig type lol
Die heb ik echt zovaak bekeken en ook nu is het weer leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R is anders een heel grappig type lol
Die kop die hij er ook bij trektquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik echt zovaak bekeken en ook nu is het weer leuk
Hey ik dacht dat je gister zei dat je hier niet meer wilde komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
Waarvoor heeft Tyron een yvonne award? Als meest blinde en geile deense homo lover award?
Dat was een grap.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat je gister zei dat je hier niet meer wilde komen?
Vond ik wel een positieve ontwikkeling eigenlijk
quote:Gechoqueerde ouders zijn op zoek naar de dader die gisteren hun tweejarige dochter van haar sleetje heeft getrapt.
Omstreeks 17.45 uur was hun dochter samen met oma in de sneeuw aan het spelen op het Moeselplein. Totaal onverwacht wordt hun dochter door een onbekende op een fiets van haar sleetje getrapt. Het kindje kwam met het hoofdje op het asfalt terecht en raakte lichtgewond. De oma werd vervolgens uitgelachen.
Door de schrik heeft men het signalement niet goed kunnen onthouden. De ouders zijn dus dringend op zoek naar getuigen die meer kunnen vertellen over het zinloze geweldsincident. Met meer informatie kan men verdere stappen ondernemen.
Heb je meer informatie? Laat het weten. Het mailadres van de ouders is bekend bij de redactie van Weertdegekste.nl. Je kunt je ook wenden tot de politie via 0800-8844 of meldt misdaad anoniem via Stichting M. (0800 7000).
Ik kijk de Africa cupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Saind het volgende:
Wel duidelik dat het tentamenperiode is, m'n kamer is fucking netjes
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in Sydney was het 45.8 graden. Niet zeiken.
Waar kun je dat vinden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.
Wth..quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in Sydney was het 45.8 graden. Niet zeiken.
Ik kijk het tweede half jaar van 2013 wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.
Dat is Sidney, ik heb het over Sydney.quote:
Ik geloof er geen zak van. Dat dementerende mens heeft dat kind gewoon laten flikkeren en uit angst verbannen te worden naar zorgcentrum zomerrust heeft ze er een mooi verhaal van gemaakt. Was zeker een Marokkaan ook. Gadverdamme hangbejaarden ik word er kotsmisselijk vanquote:
M'n oren! wtf doe je mij aan!quote:
Ik heb ook moeite om zoiets te geloven en hoop dat het niet waar is. Zou toch wel erg schokkend zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Dat dementerende mens heeft dat kind gewoon laten flikkeren en uit angst verbannen te worden naar zorgcentrum zomerrust heeft ze er een mooi verhaal van gemaakt. Was zeker een Marokkaan ook. Gadverdamme hangbejaarden ik word er kotsmisselijk van
Ik ben afgehaakt bij "our generation has got it so crap"quote:
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij "our generation has got it so crap"
Nog steeds wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?
vandaar ook zat/zit patriots.quote:
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme kutspel, lopen ze als poesjes mee met die gotze kutspel
Mijn plasma is maar 50':(quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?
Zelfs als je arm bent heb je nog een 60 inch plasma TV tegenwoordig.
-.-quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vandaar ook zat/zit patriots.
Niet happenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?
Zelfs als je arm bent heb je nog een 60 inch plasma TV tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |