Toch niet Peter R he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Peter wel in de OP mag hoor boys.![]()
Nee jongen, Peter Anguila.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Abedayor vergeet even te scoren tegen IvoorkustWat een faalhaas is het toch.
[..]
Toch niet Peter R he?
The guck..quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R is anders een heel grappig type lol
Die heb ik echt zovaak bekeken en ook nu is het weer leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R is anders een heel grappig type lol
Die kop die hij er ook bij trektquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik echt zovaak bekeken en ook nu is het weer leuk
Hey ik dacht dat je gister zei dat je hier niet meer wilde komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
Waarvoor heeft Tyron een yvonne award? Als meest blinde en geile deense homo lover award?
Dat was een grap.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat je gister zei dat je hier niet meer wilde komen?
Vond ik wel een positieve ontwikkeling eigenlijk
quote:Gechoqueerde ouders zijn op zoek naar de dader die gisteren hun tweejarige dochter van haar sleetje heeft getrapt.
Omstreeks 17.45 uur was hun dochter samen met oma in de sneeuw aan het spelen op het Moeselplein. Totaal onverwacht wordt hun dochter door een onbekende op een fiets van haar sleetje getrapt. Het kindje kwam met het hoofdje op het asfalt terecht en raakte lichtgewond. De oma werd vervolgens uitgelachen.
Door de schrik heeft men het signalement niet goed kunnen onthouden. De ouders zijn dus dringend op zoek naar getuigen die meer kunnen vertellen over het zinloze geweldsincident. Met meer informatie kan men verdere stappen ondernemen.
Heb je meer informatie? Laat het weten. Het mailadres van de ouders is bekend bij de redactie van Weertdegekste.nl. Je kunt je ook wenden tot de politie via 0800-8844 of meldt misdaad anoniem via Stichting M. (0800 7000).
Ik kijk de Africa cupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Saind het volgende:
Wel duidelik dat het tentamenperiode is, m'n kamer is fucking netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |