Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in Sydney was het 45.8 graden. Niet zeiken.
Waar kun je dat vinden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.
Wth..quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in Sydney was het 45.8 graden. Niet zeiken.
Ik kijk het tweede half jaar van 2013 wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Stijn. Op deze manier word je nooit genomineerd door Yvonne.
Dat is Sidney, ik heb het over Sydney.quote:
Ik geloof er geen zak van. Dat dementerende mens heeft dat kind gewoon laten flikkeren en uit angst verbannen te worden naar zorgcentrum zomerrust heeft ze er een mooi verhaal van gemaakt. Was zeker een Marokkaan ook. Gadverdamme hangbejaarden ik word er kotsmisselijk vanquote:
M'n oren! wtf doe je mij aan!quote:
Ik heb ook moeite om zoiets te geloven en hoop dat het niet waar is. Zou toch wel erg schokkend zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Dat dementerende mens heeft dat kind gewoon laten flikkeren en uit angst verbannen te worden naar zorgcentrum zomerrust heeft ze er een mooi verhaal van gemaakt. Was zeker een Marokkaan ook. Gadverdamme hangbejaarden ik word er kotsmisselijk van
Ik ben afgehaakt bij "our generation has got it so crap"quote:
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij "our generation has got it so crap"
Nog steeds wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?
vandaar ook zat/zit patriots.quote:
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat Engeland in een recessie zat/zit ten tijde van dit opnemen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme kutspel, lopen ze als poesjes mee met die gotze kutspel
Mijn plasma is maar 50':(quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?
Zelfs als je arm bent heb je nog een 60 inch plasma TV tegenwoordig.
-.-quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vandaar ook zat/zit patriots.
Niet happenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet dat we het in West-Europa crisis of niet het ongelofelijk tyfus goed hebben?
Zelfs als je arm bent heb je nog een 60 inch plasma TV tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |