Ik heb geen plasmaquote:
Nu wel lekker twee broers tegen elkaar man.quote:
Laat ravens maar winnen, kut 49'ers. aids team.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu wel lekker twee broers tegen elkaar man.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je er inmiddels opzitten Stinho?
Vriend van mij woont in SF, gun het hem niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat ravens maar winnen, kut 49'ers. aids team.
Napo:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vandaar ook zat/zit patriots.
Heeft vast met grote namen te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, waarom blijft Drogba de vrijetrappen nemen bij ivoorkust?
Ik heb het zo ver geschopt met FM12 dat er dit stond "I should have Football Manager on my CV."quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vriend van mij woont in SF, gun het hem niet.
Waarom staat Drogba in het veld en niet opperbaas Bony?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, waarom blijft Drogba de vrijetrappen nemen bij ivoorkust?
Is die bovenste nou een token?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Napo:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
Ik heb nog een andere game waarbij ik echt te lang heb gespeeld, maar die staat nie op deze pc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb het zo ver geschopt met FM12 dat er dit stond "I should have Football Manager on my CV."
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is die bovenste nou een token?
Najah ik heb Campa wielen, voor de rest zou ik voor de onderste gaan.quote:
quote:
wat is je opstelling?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
krijg toch aids man, is het weer 2-2 ná het verstrijken van de blessuretijd
Het is ook niet zo moeilijk als je FM windowed speelt en eigenlijk gewoon de hele dag aan hebt staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere game waarbij ik echt te lang heb gespeeld, maar die staat nie op deze pc.
Ospina - Van Rhijn - Oliverio - Natan - Boilesen - Van den Boomen - Henriksen (die gozer van AZ) - Andersen - Eriksen - De Jong - Fischerquote:
Die vind ik ook mooier maar zijn ook stuk duurderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah ik heb Campa wielen, voor de rest zou ik voor de onderste gaan.
Is echt een tering wedstrijd. Ze zijn tactisch veelte sterk waardoor er vrijwel geen gare dingen gebeuren. Ja 30 afstandsschoten van de middellijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
Bony erin bij Ivoorkust nu. Zit het te kijken, wat een bazen voetbal.Gewoon rennen met de bal al die gasten.
word manager van Ivoorkust, ik zie wel potentie in je als trainer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is echt een tering wedstrijd. Ze zijn tactisch veelte sterk waardoor er vrijwel geen gare dingen gebeuren. Ja 30 afstandsschoten van de middellijn
Heerlijk toch man, van die snelle gasten die dan gewoon gaan rennen ipv een steekballetje geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is echt een tering wedstrijd. Ze zijn tactisch veelte sterk waardoor er vrijwel geen gare dingen gebeuren. Ja 30 afstandsschoten van de middellijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |