Thomas het pestventje vind het enkel een blunder. Helemaal een Twitteraccount aangemaakt negeert hij al mijn vragen.quote:
Bij mij is die game counterstrike. Denk dat ik daar zo'n 1000 uurtjes oid op gespeeld heb.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere game waarbij ik echt te lang heb gespeeld, maar die staat nie op deze pc.
Wie is deze boeler?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gefreshed.. je woont in tilburgdoe eens gewoon blank.
Gewoon alle andere vragenstellers opzoeken, liquideren, dan kan hij niet langer om je heen. Het NOS journaal ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thomas het pestventje vind het enkel een blunder. Helemaal een Twitteraccount aangemaakt negeert hij al mijn vragen.
Gast, ik voel me gewoon heerlijk fresh en m'n haartjes zijn weer heerlijk geknipt. Ik ga ook naar een kwaliteitskapper, we krijgen er tegenwoordig een hoofdmassage en wasbeurt bij. Heerlijk van die kleine genietmomentjes zijn dat altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gefreshed.. je woont in tilburgdoe eens gewoon blank.
Klinkt als mijn kapper, bij welke zit je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik voel me gewoon heerlijk fresh en m'n haartjes zijn weer heerlijk geknipt. Ik ga ook naar een kwaliteitskapper, we krijgen er tegenwoordig een hoofdmassage en wasbeurt bij. Heerlijk van die kleine genietmomentjes zijn dat altijd.
En dan wel mensen benoemen die het over dansjes hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon alle andere vragenstellers opzoeken, liquideren, dan kan hij niet langer om je heen. Het NOS journaal ook niet.
Hier op de Westermarkt ga ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klinkt als mijn kapper, bij welke zit je?
wie is thomas?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wel mensen benoemen die het over dansjes hebbenIk ben er klaar mee.
Ik ben het liefst zo snel mogelijk weer buiten.. overpricede tering zooi. Hele tijd aan je zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik voel me gewoon heerlijk fresh en m'n haartjes zijn weer heerlijk geknipt. Ik ga ook naar een kwaliteitskapper, we krijgen er tegenwoordig een hoofdmassage en wasbeurt bij. Heerlijk van die kleine genietmomentjes zijn dat altijd.
die slijterij daar heeft echt elke smaak Absolut wodkaquote:
Lekker de moeite ook. Welke studies?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef Adames het volgende:
Lekker dan, vanavond een hospiteeravond. Met maar liefst 2 mensen.
Vind dat niet echt veel, in hoeveel jaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij is die game counterstrike. Denk dat ik daar zo'n 1000 uurtjes oid op gespeeld heb.
Jij knipt je nagels ook niet zeker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het liefst zo snel mogelijk weer buiten.. overpricede tering zooi. Hele tijd aan je zitten
is nog maar afwachten. Enige wat ik weet is dat er een 23 Albert bij zit die bij de Albert Heijn werkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker de moeite ook. Welke studies?
Is gewoon een Gall&Gall geloof ik? Echt een enorm kleine zelfs.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die slijterij daar heeft echt elke smaak Absolut wodka
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
is nog maar afwachten. Enige wat ik weet is dat er een 23 Albert bij zit die bij de Albert Heijn werkt.
Jawel, waarom zou ik me nagels niet knippen? Dat is ranzig maar wat is dit voor vraag..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij knipt je nagels ook niet zeker?
Ja ik weet niet man, miss is 't ook wel 't dubbele ik lul maar wat. Heb dat 4 jaar lang praktisch elke dag van 6 tot 10 gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind dat niet echt veel, in hoeveel jaar?
welke hits heeft hij gemaakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de interactieve eurosport commentator
Gast, je wilt er toch nice uitzien of hoe zit 't? Jij hebt zeker ook nog stekeltjes die je maakt met van die groene potten AH Huismerk gel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het liefst zo snel mogelijk weer buiten.. overpricede tering zooi. Hele tijd aan je zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |