Ik kijk voor de cornervlagdansjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk toch man, van die snelle gasten die dan gewoon gaan rennen ipv een steekballetje geven.![]()
En dat gewoon 9/10 keer.
275 valt mee man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooier maar zijn ook stuk duurder
Ik kijk uit naar Tunesië - Algerije straks, daar verwacht ik tenminste wat doodsschoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk toch man, van die snelle gasten die dan gewoon gaan rennen ipv een steekballetje geven.![]()
En dat gewoon 9/10 keer.
Breek wat benen boys, de overwinning komt later wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
word manager van Ivoorkust, ik zie wel potentie in je als trainer.
Jup, kon ze tweedehands krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Campa's van jou? Zonda's zeker?
Ik had het over onderste wielen van die 2 plaatjes.
De Franse straaljagers richting Mali ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
toch klinken die vuvuzela's nog altijd beter dan klappertjes
maar om die nou elke wedstrijd mee te gaan nemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Franse straaljagers richting Mali ook.
schijnt warm te zijn in Afrika zo midden in de zomer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
ik snap dat niet. Het EK is tenminste nog in een rustperiode van het voetbal, maar al die voetballertjes laten hun land 2 maanden in de steek om vervolgens met tegenzin hier te gaan ballen.
zit wat in, rust nemen voor het vaderlandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt warm te zijn in Afrika zo midden in de zomer.
Wat Napoleon zegt. In de eerste helft waren er zelfs meerdere drinkpauzes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
ik snap dat niet. Het EK is tenminste nog in een rustperiode van het voetbal, maar al die voetballertjes laten hun land 2 maanden in de steek om vervolgens met tegenzin hier te gaan ballen.
Dat is alleen in zuidelijk Afrikaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt warm te zijn in Afrika zo midden in de zomer.
De samenvattingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Waar zijn echt goeie samenvattingen van doodschoppartijen wedstrijden van de Africa cup te vinden?
Gefreshed.. je woont in tilburgquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, deze boy is weer terug van de kapper. Haartjes heerlijk gefreshed, hoofdmassage en wasbeurtje gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |