Gaat dit over het eerste sneeuwvlokje van het jaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zo een plaatje bijvoorbeeld wel?
Jeroom mag altijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zo een plaatje bijvoorbeeld wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
Een gozer zei net tegen me dat hij me zou neuken als hij een wijf was
Serieusik werd niet goed
Ekstereieren zoeken denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat dit over het eerste sneeuwvlokje van het jaar?
Gewoon een muur tussen de Randstad en Brabant bouwen. Dat zal die Belgen leren.quote:
quote:
Goed idee. Mag PSV dan in de Belgische competitie meedoen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een muur tussen de Randstad en Brabant bouwen. Dat zal die Belgen leren.
Om daar dan onder Hent te eindigen. Nee, dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goed idee. Mag PSV dan in de Belgische competitie meedoen?
Zo slecht dat het niet eens meer leuk is.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo, wel een penis in je strip maar de vrouwen hebben een bikini aan.
Die laatste is zo herkenbaar hè.quote:
Ahh wat een moppiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helse winter voor de huiskatten in Nederland.
[ afbeelding ]
Deze danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is zo herkenbaar hè.
Ik denk dat dit onder Family Guy humor valt. Een grap hoeft van mij niet ergens op te slaan, maar dit is ook niet creatief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze dan
[ afbeelding ]
Iedere kerst weer
Je bent wel kritisch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dit onder Family Guy humor valt. Een grap hoeft van mij niet ergens op te slaan, maar dit is ook niet creatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |