Heerlijk toch als je leven zo simpel isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een opmerkelijk mantra. En wanneer de particuliere sector dan toch corrupt blijkt, dan is op de een of andere manier toch de schuld van de overheid.
Veel praktischer, naar mijn idee, is om simpelweg te accepteren dat de overheid bestaat en voorlopig wel blijft zitten. Vanuit die positie kun je vervolgens op zoek naar oplossingen voor eventuele knelpunten. Zoals bijvoorbeeld het subsidie-verhaal waar we het gisteren over hadden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heerlijk toch als je leven zo simpel is?
nee, dat is allemaal te realistisch. Strijd tegen de grote vijand die doormiddel van complotten jou het leven zuur wil maken is het hogere doel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel praktischer, naar mijn idee, is om simpelweg te accepteren dat de overheid bestaat en voorlopig wel blijft zitten. Vanuit die positie kun je vervolgens op zoek naar oplossingen voor eventuele knelpunten. Zoals bijvoorbeeld het subsidie-verhaal waar we het gisteren over hadden.
Nu maak je het zelf zwart/wit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal te realistisch. Strijd tegen de grote vijand die doormiddel van complotten jou het leven zuur wil maken is het hogere doel.
Inhoudelijk over iets nadenken is daarbij maar een hinderlijk.
Daar toosten we spoedig opquote:
Een fundament is tamelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo werkt het omschrijven van fundamentalisten.
Ja het lolbertarisme is te vatten in een vrij basale stelregels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een opmerkelijk mantra. En wanneer de particuliere sector dan toch corrupt blijkt, dan is op de een of andere manier toch de schuld van de overheid.
Momenteel werk ik bijvoorbeeld aan een verhaal wat de rol moet zijn van de lokale overheid bij miljoenenprojecten. De vraag is of gemeenten de kar moeten trekken of juist vooral moet faciliteren en de markt zijn werk laten doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal te realistisch. Strijd tegen de grote vijand die doormiddel van complotten jou het leven zuur wil maken is het hogere doel.
Inhoudelijk over iets nadenken is daarbij maar een hinderlijk.
Fundamentalisten zijn ook niet zwart/wit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo werkt het omschrijven van fundamentalisten.
Dat je dergelijke opvattingen koestert wanneer je student bent, is tot daaraan toe. Echter, met enkele jaren ervaring in het bedrijfsleven behoor je toch te beseffen dat ondernemingen alles behalve onfeilbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het lolbertarisme is te vatten in een vrij basale stelregels.
Doet het bedrijfsleven iets goed, dan is het toch bewonderenswaardig hoe dat toch lukt ondanks alle tegenwerkingen van de overheid. Gaat het mis, dan is het slechts weer een voorbeeld van het feit dat er te veel overheidsinterventie is.
De overheid doet nooit iets goed. En als het al ergens op lijkt, dan had het bedrijfsleven het nog veel beter gedaan.
Minstens één keer verwijzen naar het joodse grootkapitaal, is mijn advies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Momenteel werk ik bijvoorbeeld aan een verhaal wat de rol moet zijn van de lokale overheid bij miljoenenprojecten. De vraag is of gemeenten de kar moeten trekken of juist vooral moet faciliteren en de markt zijn werk laten doen.
Ik ben bankier, geen bouwvakker, met je profiel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, leuk. du_ke is weer mensen in zwart/hokjes aan het stoppen.
Ach, dat bankiers na waarschuwingen op hun bek gaan komt wel vaker voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben bankier, geen bouwvakker, met je profiel.
Ik heb al een paar glijers gemaakt idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, dat bankiers na waarschuwingen op hun bek gaan komt wel vaker voor.
Ik geloof niet dat er veel lolbertariers zijn die zeggen dat ondernemingen onfeilbaar zijn. Diegene die dat wel zeggen verdienen een klap met een vlakke hand.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je dergelijke opvattingen koestert wanneer je student bent, is tot daaraan toe. Echter, met enkele jaren ervaring in het bedrijfsleven behoor je toch te beseffen dat ondernemingen alles behalve onfeilbaar zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ach, de maakbare samenleving ligt wat mij betreft erg ver achter ons.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef waht het volgende:
[..]
Een fundament is tamelijk belangrijk.
Hij jankt als je hem op de kloten geeft dat je op de man speelt, maar zelf trolt, zuigt en manspeelt hij er altijd vrolijk op los.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Not this shit again.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de maakbare samenleving ligt wat mij betreft erg ver achter ons.
Heerlijk toch wanneer je leven zo simpel isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het lolbertarisme is te vatten in een vrij basale stelregels.
Doet het bedrijfsleven iets goed, dan is het toch bewonderenswaardig hoe dat toch lukt ondanks alle tegenwerkingen van de overheid. Gaat het mis, dan is het slechts weer een voorbeeld van het feit dat er te veel overheidsinterventie is.
De overheid doet nooit iets goed. En als het al ergens op lijkt, dan had het bedrijfsleven het nog veel beter gedaan.
Interessante materie en per geval weer anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Momenteel werk ik bijvoorbeeld aan een verhaal wat de rol moet zijn van de lokale overheid bij miljoenenprojecten. De vraag is of gemeenten de kar moeten trekken of juist vooral moet faciliteren en de markt zijn werk laten doen.
Ik beschouw u ook niet als een van de gekkies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel lolbertariers zijn die zeggen dat ondernemingen onfeilbaar zijn. Diegene die dat wel zeggen verdienen een klap met een vlakke hand.
Meid tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij jankt als je hem op de kloten geeft dat je op de man speelt, maar zelf trolt, zuigt en manspeelt hij er altijd vrolijk op los.
Alles kan falen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je dergelijke opvattingen koestert wanneer je student bent, is tot daaraan toe. Echter, met enkele jaren ervaring in het bedrijfsleven behoor je toch te beseffen dat ondernemingen alles behalve onfeilbaar zijn.
Ook dat is niet zwart/wit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de maakbare samenleving ligt wat mij betreft erg ver achter ons.
Straks ben ik ook weer een communist en weet ik veel wat allemaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal de consequentie van utopisch gedachtegoed.
Weten Belgen dat hun spoorinfrastructuur, met één trein per dag, verschilt van de Nederlandse infrastructuur?quote:
Emotie is niet in een normaalverdeling te stoppen.quote:
Daarom bestaan discussies over allochtoni's. Daarin zit niemand te wachten op nuance.quote:
Belgen zijn drukker met de concurrentie met Zimbabwe om het het hebben van de meest gebrekkige spoorinfrastructuur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Weten Belgen dat hun spoorinfrastructuur, met één trein per dag, verschilt van de Nederlandse infrastructuur?
Nog niet, dat is een kwestie van tijd vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Emotie is niet in een normaalverdeling te stoppen.
Ze hebben wel een zeer uitgebreid netwerk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Belgen zijn drukker met de concurrentie met Zimbabwe om het het hebben van de meest gebrekkige spoorinfrastructuur.
Mensen die niet op de man spelen gaan maar discussiëren in F&L.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
Op de man spelen is een pre in de SC.
Waarom zit Guido daar dan vaakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom bestaan discussies over allochtoni's. Daarin zit niemand te wachten op nuance.
Dat moeten wij dan doen, vrees ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Nog niet, dat is een kwestie van tijd vermoed ik.
Zimbabwe is wel een belangrijke speler in de hoek van delfstoffen. Je zult er echter geen zoon van Abraham vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Belgen zijn drukker met de concurrentie met Zimbabwe om het het hebben van de meest gebrekkige spoorinfrastructuur.
Ik zeg niet dat men het niet probeert.quote:
Men zal de resultaten niet willen accepteren, kan ik nu al voorspellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat moeten wij dan doen, vrees ik.
Teun is boos.quote:"Gefeliciteerd, Dijsselbloem, met je eurofiele Brusselse baantje en nu snel opkrassen!", meldt de PVV maandagavond in een persbericht. "De PVV heeft geen vertrouwen in een minister die naast het Nederlandse belang ook het eurobelang gaat verdedigen.
Valt mij ook tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef Reya het volgende:
POL / Denen reguleren de kapper
Waar blijft het commentaar van cempexo?
Een 709 kilometer meer dan Nederland, 3518 kilometer versus 2809 in Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een zeer uitgebreid netwerk.
Kan inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
Er rijden geen metro's in verband met risico op vallend beton. Kan gewoon.
Ik had ook een tirade verwacht tegen de Deense regelzucht. Vuige hypocriet dat het is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef Reya het volgende:
POL / Denen reguleren de kapper
Waar blijft het commentaar van cempexo?
Je verwacht toch niet dat de beste man zijn nieuwe thuis (het paradijs) af gaat vallen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook een tirade verwacht tegen de Deense regelzucht. Vuige hypocriet dat het is.
Alleen zijn die zo duur geworden dat de Denen over de grens boodschappen doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Best lullig eigenlijk. Verkas je naar Denemarken in de hoop op een guurrechts klimaat, komt de Deense PvdA aan de macht.
Gelukkig hebben ze daar nog wel producten buiten de winkel staan, dat biedt enige troost.
Dan moeten ze maar snel in de Euro stappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen zijn die zo duur geworden dat de Denen over de grens boodschappen doen.
Dat is vanwege de vetkleppentaks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen zijn die zo duur geworden dat de Denen over de grens boodschappen doen.
Heerlijke opmerking.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Best lullig eigenlijk. Verkas je naar Denemarken in de hoop op een guurrechts klimaat, komt de Deense PvdA aan de macht.
Gelukkig hebben ze daar nog wel producten buiten de winkel staan, dat biedt enige troost.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijke opmerking.
'Nederlanders die bij mij op bezoek komen weten niet wat ze zien!'
Geef belastingen een mooie naam, solidariteitsheffing, vetkleppentaks, milieubijdrage, rijkentaks, paardenbelasting, hondenbelasting, en je vind altijd een haatgroep die jubelt over meer belastingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is vanwege de vetkleppentaks.
Toch is het erg mooi dat je in Denemarken een marktkraam langs de weg kan zeggen met groente en fruit erop, een weegschaal, sigarenkistje en een prijslijst. Mensen wegen aardbeien af, betalen, gaan verder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijke opmerking.
'Nederlanders die bij mij op bezoek komen weten niet wat ze zien!'
Tante betje is in zijn eentje een haatgroepquote:
Je bent nooit in de Betuwe geweest?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch is het erg mooi dat je in Denemarken een marktkraam langs de weg kan zeggen met groente en fruit erop, een weegschaal, sigarenkistje en een prijslijst. Mensen wegen aardbeien af, betalen, gaan verder.
Lijkt Hongarije wel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch is het erg mooi dat je in Denemarken een marktkraam langs de weg kan zeggen met groente en fruit erop, een weegschaal, sigarenkistje en een prijslijst. Mensen wegen aardbeien af, betalen, gaan verder.
Och ja, de PvdA adept moet ook weer een drol kwijt hoor.quote:
Van Kerkdriel naar Maasbommel kom je er genoeg tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent nooit in de Betuwe geweest?
Je bedoelt zoals je ziet op een willekeurige weekmarkt in een willekeurig dorp in de provincie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Totaal onbekend fenomeen inderdaad, hier wordt iedere loszittende schroef gejat door Marokkanen en arbeidsethos-loze Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en ook in de Achterhoek wel. Maar dat zal Piet ook wel allemaal als buitenland zienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Van Kerkdriel naar Maasbommel kom je er genoeg tegen.
ik bedoel dat dit zo langs de weg staat zonder dat er iemand bij hoeft te staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals je ziet op een willekeurige weekmarkt in een willekeurig dorp in de provincie?
In uwen muil.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, de PvdA adept moet ook weer een drol kwijt hoor.
Rotterdam zou gewoon platgegooid moeten worden, dan stijgen we meteen tot meest tolerante, vriendelijke, veiligste landje ooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en ook in de Achterhoek wel. Maar dat zal Piet ook wel allemaal als buitenland zien
Dat zie je overal, to be honest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik bedoel dat dit zo langs de weg staat zonder dat er iemand bij hoeft te staan.
Nee, daar worden flikkers aan bomen gespijkerd en in de fik gestoken, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent nooit in de Betuwe geweest?
Klopt, veel te dicht bij Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, daar worden flikkers aan bomen gespijkerd en in de fik gestoken, toch?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, daar worden flikkers aan bomen gespijkerd en in de fik gestoken, toch?
Je bedoelt zoals overal op het plattenland in Nederland ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik bedoel dat dit zo langs de weg staat zonder dat er iemand bij hoeft te staan.
Dat zie je hier inderdaad niet nee. Hoewel ik daar niet zo rouwig ben als onze VS.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Piet komt nooit buiten de stad kennelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals overal op het plattenland in Nederland ?
Ach, hier staan vaak genoeg "kraampjes" met honing, eieren, fruit en groente waar een melkkan bij staat om je geld in te werpen, niemand in de buurt die de boel in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en ook in de Achterhoek wel. Maar dat zal Piet ook wel allemaal als buitenland zien
Hoax, je post nu gewoon compexo's onderneming in Denemarken.quote:
Overigens hebben jullie wel een punt. Je ziet bij boerenbedrijven in de provincie vaak een of ander product staan en daarnaast een potje waar fietsers hun euro's in kunnen flikkeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals overal op het plattenland in Nederland ?
In de provincie zie je het in NL ook wel, ik kom uit de achterhoek, maar lang niet zoveel als in DK en daar ook vlak buiten grotere steden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax, je post nu gewoon compexo's onderneming in Denemarken.
Die verkoopt toch nederwiet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax, je post nu gewoon compexo's onderneming in Denemarken.
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens hebben jullie wel een punt. Je ziet bij boerenbedrijven in de provincie vaak een of ander product staan en daarnaast een potje waar fietsers hun euro's in kunnen flikkeren.
Daar staan toch echt verkopers achter de standquote:
Als dat de benaming is voor zijn konthaar, vast en zeker wel.quote:
Ach kijk, de cynische journalist act.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
De grote vraag is echter:
Who gives a fuck?
Jij komt echt nooit buiten de stad hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar staan toch echt verkopers achter de stand
Ach kom nou, u zijt ook Tukker, je wordt hier doodgegooid met onbemande stands met fruit, honing en kalabassen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar staan toch echt verkopers achter de stand
Ik zie toch echt B_A daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij komt echt nooit buiten de stad hè?
[ afbeelding ]
David de kabouter!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knul, ik woon in het buitengebied, en stam uit de achterhoek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een Marokkaanse prostituee op de achtergrond.quote:
Dat schaap heeft ie toch zeker wel meegenomen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was z'n laatste vakantiebaantje.
Dan zou je helemaal beter moeten weten dan de onzin die je hier verkondigt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knul, ik woon in het buitengebied, en stam uit de achterhoek.
Ik moest nu echt lachen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie alleen een Marokkaanse prostituee op de achtergrond.
En 3-voud woont in een villa.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knul, ik woon in het buitengebied, en stam uit de achterhoek.
Waarom nu zo direct op Vs?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef betyar het volgende:
Nederland is een gevaarlijk land met alleen maar dieven!!!
Ik ben een legale profiteur.quote:
Dat doel heb je al bereikt, je loopt achter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen eens even al het plezier uit je baan reguleren
Waar verkondig ik onzin?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou je helemaal beter moeten weten dan de onzin die je hier verkondigt.
Mooi, dat heb je aan je collegae te danken die een paar jaar geleden je branche verziekt hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doel heb je al bereikt, je loopt achter.
Gelijk hadden zequote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dat heb je aan je collegae te danken die een paar jaar geleden je branche verziekt hebben.
Hier:quote:
Alsof dat in Nederland niet meer kan en niet meer gebeurt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom de vinger bijten die je voedt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dat heb je aan je collegae te danken die een paar jaar geleden je branche verziekt hebben.
Omdat die aan een graaihand zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom de vinger bijten die je voedt?
Dat doen PvdA'ers al met hun belastingvoorstellenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom de vinger bijten die je voedt?
Niet mijn probleem als jullie geen leningen of hypotheken meer krijgen.quote:
Dat zou best wel een probleem voor banken zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem als jullie geen leningen of hypotheken meer krijgen.
Zelden zo'n suïcide volkje meegemaakt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doen PvdA'ers al met hun belastingvoorstellen.
Die dan gewoon weer belastinggeld krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou best wel een probleem voor banken zijn.
Ook alleen maar omdat de EU ze de hand boven het hoofd houdtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die dan gewoon weer belastinggeld krijgen.
Zie je nu toch, die cirkel.
Dat was enkel beter geweest, want nu krijg je er gratis wat incompetente ambtenaren in de RvC bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de EU ze de hand boven het hoofd houdt.
Anders moest je nu de broeders bij de SNS helpen.
Vanwege het materiaal?quote:
Wat prive is moet prive blijven.quote:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het erg mooi vind dat dit in Denemarken zo is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Alsof dat in Nederland niet meer kan en niet meer gebeurt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat prive is moet prive blijven.
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het erg mooi vind dat dit in Denemarken zo is.
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
Dat zei m'n oma ook altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever dat hij dat zegt dan iemand met vol verstand.
Niet iedereen woont in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Ligt aan de regio, en of er veel toeristen uit de randstad zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....
Meer ouderwetsch en dol op tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Een verstandig persoon moet dat zijn geweest.
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Wat een mens allemaal moet doen om aan zijn trekken te komen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatief
Bovenfreesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Nee, dat ging om de prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Ziet eruit als iets wat een Syrische opticien zou gebruiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
En dat is?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.
quote:
Misschien moet je in je auto eens niet alleen vooruit maar ook om je heen kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal onbekend fenomeen inderdaad, hier wordt iedere loszittende schroef gejat door Marokkanen en arbeidsethos-loze Nederlanders.
Ach, dat is een cultuurverschilletje en wellicht heeft het te maken met het feit dat de Nederlandse agrarische sector redelijk geïndustrialiseerd is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de provincie zie je het in NL ook wel, ik kom uit de achterhoek, maar lang niet zoveel als in DK en daar ook vlak buiten grotere steden.
Toch wel oppassen met zo'n ding.quote:
Goed te weten dat jouw sarcasme herkenning nog op een all-time low is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien moet je in je auto eens niet alleen vooruit maar ook om je heen kijken. het zit minder in de cultuur dan in b.v. Denemarken maar komt wel degelijk regelmatig voor.
Deze melding gaat over het algemeen zonder hyperlink gepaard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
Geweldige aflevering dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Denemarken is gewoon kut.
[ afbeelding ]
Ik frees met grote frezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel oppassen met zo'n ding.
hot and moist?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Denemarken is gewoon kut.
[ afbeelding ]
Our nemesis.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldige aflevering dat.
Die Royal Wedding is ook gaaf.
Hehehehe.quote:
Bestaan dat soort supermarkten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zegt in NWS dat het slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten rust kan geven. Kan gewoon.
Heeft ie waarschijnlijk meegekregen van z'n buren. Die hebben immers 3-vouds woning onder handen genomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zegt in NWS dat het slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten rust kan geven. Kan gewoon.
De primaten moeten ergens hun verhaal kwijt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
Inderdaad. Al dat duurzame gedoe vind ik maar niets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef GSbrder het volgende:
We zouden veel meer moeten slopen, met z'n allen.
NWS, niet interessant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad. Al dat duurzame gedoe vind ik maar niets.
Tenzij het in de praktijk niet duurzaam blijkt.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De primaten moeten ergens hun verhaal kwijt.
U rijdt toch zelf een Corsa?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.
Demonteerbare constructies of recyclebaar materiaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijn.
We hebben er niets aan als we iets bouwen dat 50 jaar meegaat en na 20 jaar al functioneel achterhaald is.
Koos is de rijbevoegdheid ontzegt, om begrijpelijke redenen.quote:
Valt best iets voor te zeggen om vaker met die tijdelijkheid in gedachte te bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijn.
We hebben er niets aan als we iets bouwen dat 50 jaar meegaat en na 20 jaar al functioneel achterhaald is.
Heb inmiddels een andere auto dus ik kan die opmerking eindelijk maken.quote:
Of allebeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Demonteerbare constructies of recyclebaar materiaal?
En al die Turken die onze banen inpikken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.
dat laatste. Demonteerbaar klinkt geweldig maar die materialen worden toch niet als zodanig hergebruikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Demonteerbare constructies of recyclebaar materiaal?
Per slot van rekening zorgt dat ook in het omgevingsplan voor meer mogelijkhedenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt best iets voor te zeggen om vaker met die tijdelijkheid in gedachte te bouwen.
Studentenwoningen in de vorm van een container. Direct weg te takelen, na afkoppeling.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt best iets voor te zeggen om vaker met die tijdelijkheid in gedachte te bouwen.
Helaas, de overheid is van mening dat de maximaal redelijke huur onder de markthuur dient te liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Studentenwoningen in de vorm van een container. Direct weg te takelen, na afkoppeling.
Bijkomend voordeel is dat de eenheden die filosofie-studenten huisvesten met bewoner en al kunnen worden afgetakeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Studentenwoningen in de vorm van een container. Direct weg te takelen, na afkoppeling.
Wat is redelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, de overheid is van mening dat de maximaal redelijke huur onder de markthuur dient te liggen.
Dezelfde overheid die bouwgrond zo duur maaktequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, de overheid is van mening dat de maximaal redelijke huur onder de markthuur dient te liggen.
Woningen gaan wel langer mee vaak maar een hoop andere functies kunnen na 20 jaar inderdaad maar matig uit de voeten met wat ze hebben. Ellende is wel dat je sneller af moet schrijven wat dit tegenwerkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Per slot van rekening zorgt dat ook in het omgevingsplan voor meer mogelijkheden.
met bewoner en al in het water dumpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Daar is een puntensysteem voor bedacht. Die ook weer op de schop gaat.quote:
Het is een complot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dezelfde overheid die bouwgrond zo duur maakte
Mag u nou stemmen komende oktober/september?quote:
Met dank aan particulieren die (al dan niet terecht) hun grond alleen voor meer dan de hoofdprijs willen verkopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig worden pauperwoningen gesubsidieerd door de hoge prijzen die ze vangen (of vingen) voor woningen in de vrije sector. Kan snel een factor 2,5 schelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vraagt er toch echt zelf om, knul,quote:
Ja, het puntensysteem, daar ben ik bekend mee. Nieuwe huurprijzen zijn toch op basis van de WOZ-waarde?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is een puntensysteem voor bedacht. Die ook weer op de schop gaat.
In Duitsland heb ik altijd al mogen stemmen, ook toen ik nog in Nederland woonachtig was. Dus ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Mag u nou stemmen komende oktober/september?
Ja. Even zo goed een drama trouwens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het puntensysteem, daar ben ik bekend mee. Nieuwe huurprijzen zijn toch op basis van de WOZ-waarde?
Ah, mooi. Die Linke zeker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik altijd al mogen stemmen, ook toen ik nog in Nederland woonachtig was. Dus ja.
Gevolg is vooral dat je nog meer differentiatie krijgt op het gebied van huurprijzen. In deze regio liggen de WOZ-waardes bijvoorbeeld heel hoog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Even zo goed een drama trouwens.
Plus dat het aantal bezwaren tegen een zekere WOZ-waardebepaling weer omhoog zal gaan.
Nee, ondanks dat de Duitse politiek niet zo een groot drama is als de Nederlandse heb ik ook daar geen behoefte om te figureren in het grote democratiesprookje.quote:
Dat werd door die extra schaarstepunten van Donner al vereffend, niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef 99.999 het volgende:
Waarom moet de bepaling van een huurprijs in Amsterdam inderdaad op dezelfde wijze gebeuren als in Delfzijl?
Kan, die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat werd door die extra schaarstepunten van Donner al vereffend, niet?
Trouwens erg mooi om te zien dat Die Linke volledig afgeslacht worden omdat Der Kleine Oskar er niet meer bij is.quote:
Jep, aan de vrije markt overlaten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan, die ken ik niet.
maar het lijkt me een vrij complex systeem met die punten. Dat moet eenvoudiger kunnen.
Er is een reden dat sociale huur bestaat. Dat snap je hopelijk wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, aan de vrije markt overlaten.
Briljant idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, aan de vrije markt overlaten.
Is het niet mogelijk om goedkopere huizen te bouwen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is een reden dat sociale huur bestaat. Dat snap je hopelijk wel?
Je kunt huren inderdaad volledig in de handen leggen van de vrije markt. Echter, als prijzen hierdoor hoger uitvallen, dan zal dat gat toch weer gevuld moeten worden met een of andere compensatieregeling voor sloebers. Hierdoor is de overheid uiteindelijk juist weer meer geld kwijt.
Je kunt natuurlijk oostblok-flats uit de grond stampen, maar of dat wenselijk is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om goedkopere huizen te bouwen?
Pessimist.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Briljant idee.
Helaas niet logisch, relevant of haalbaar in deze.
Remlof zomaar op straat zetten zou inderdaad niet zo aardig zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is een reden dat sociale huur bestaat. Dat snap je hopelijk wel?
Ja. Namelijk: wat de gek er voor geeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan, die ken ik niet.
maar het lijkt me een vrij complex systeem met die punten. Dat moet eenvoudiger kunnen.
Niet de laagst mogelijke, gewoon 100 euro / m².quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk oostblok-flats uit de grond stampen, maar of dat wenselijk is.
Overigens rekenen gemeenten vaak al de laagst mogelijke grondprijs voor sociale huurwoningen. Dat is zo afgesproken met corporaties.
De handel in slaven was ook niet zo aardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Remlof zomaar op straat zetten zou inderdaad niet zo aardig zijn.
Dat is vrij veel. Maar goed, dat zal ook per gemeente verschillen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet de laagst mogelijke, gewoon 100 euro / m².
Ik heb niet echt een oplossing voor het probleemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is vrij veel. Maar goed, dat zal ook per gemeente verschillen.
Maar is simpelweg goedkopere woningen bouwen de oplossing volgens jou?
Ga je weer, nietus roepen en het niet onderbouwen. En nu ga je weer roepen dat ik niet op man moet spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Briljant idee.
Helaas niet logisch, relevant of haalbaar in deze.
Ik krijg dan ook niet betaald om oplossingen te bedenken. Ik krijg geld om andere mensen hun oplossingen uiteen te laten zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een oplossing voor het probleem.
Wat dat betreft ben ik net een journalist; ik weet dat dit geen goede oplossing is, maar geen idee hoe het verder moet.
Want je vrije markt-oplossing was goed onderbouwd, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je weer, nietus roepen en het niet onderbouwen. En nu ga je weer roepen dat ik niet op man moet spelen
Ik dacht je betaald kreeg om nieuws te verslaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook niet betaald om oplossingen te bedenken. Ik krijg geld om andere mensen hun oplossingen uiteen te laten zetten.
Een oplossing is alle senioren tegen de muur zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef waht het volgende:
Een oplossing is het minimumloon verlagen.
En een maximumloon instellen. Zoveel geld hebben die mensen helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef waht het volgende:
Een oplossing is het minimumloon verlagen.
Dat je in de Randstad niet voor de laagste prijs terecht kunt begrijp ik. Maar ik vind het een rare situatie dat je in Zevenaar flink duurder uit bentdn in Emmerich, wat slechts een paar kilometer verder ligt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk oostblok-flats uit de grond stampen, maar of dat wenselijk is.
Overigens rekenen gemeenten vaak al de laagst mogelijke grondprijs voor sociale huurwoningen. Dat is zo afgesproken met corporaties.
Dat zou het eea. wel oplossen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een oplossing is alle senioren tegen de muur zetten.
Dat weet ik niet. Wel dat Matthijs van Nieuwkerk in een onleefbare situatie terecht komt zonder vier ton.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een maximumloon instellen. Zoveel geld hebben die mensen helemaal niet nodig.
Louter nieuws verslaan is voor websites en tv-programma's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht je betaald kreeg om nieuws te verslaan?
Ik heb het, weliswaar zeer beknopt, al onderbouwd. In Nederland is het percentage sociale huurwoningen zodanig dat een prijsbepaling volledig door de markt niet logisch, relevant of haalbaar is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je weer, nietus roepen en het niet onderbouwen. En nu ga je weer roepen dat ik niet op man moet spelen
Daarom wonen er zoveel Nederlanders in Emmerich, en Polen, die in Nederland werken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat je in de Randstad niet voor de laagste prijs terecht kunt begrijp ik. Maar ik vind het een rare situatie dat je in Zevenaar flink duurder uit bentdn in Emmerich, wat slechts een paar kilometer verder ligt.
Je zal Piet eigenlijk nooit zijn stellingen zien onderbouwen. Zit er blijkbaar niet inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want je vrije markt-oplossing was goed onderbouwd, wou je zeggen?
Je had het daar niet over, je zei, dat moet beter kunnen, en de prijsbepaling door de vrije markt is beter omdat vraag en aanbod dan op elkaar afgestemt worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb het, weliswaar zeer beknopt, al onderbouwd. In Nederland is het percentage sociale huurwoningen zodanig dat een prijsbepaling volledig door de markt niet logisch, relevant of haalbaar is.
Veel leuker kan ik het niet maken, hoezeer het me ook spijt dat dit niet binnen je ideologische plaatje past.
Op de man spelen, jij kan het als de beste.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zal Piet eigenlijk nooit zijn stellingen zien onderbouwen. Zit er blijkbaar niet in.
Tuurlijk ga maar weer een compleet andere kant op met je verhaaltje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je had het daar niet over, je zei, dat moet beter kunnen, en de prijsbepaling door de vrije markt is beter omdat vraag en aanbod dan op elkaar afgestemt worden.
Dat dit betekend dat de mensen die geen meerwaarde brengen maar leven op de zak van anderen ergens naar delfzijl moeten, is des te meer motivatie voor ze meerwaarde te gaan bieden.
Kom vooral niet met een argument.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga maar weer een compleet andere kant op met je verhaaltje.
quote:
Daar kwam ik al een aantal maal mee en dat staat nog altijd overeind.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kom vooral niet met een argument.
Tegen wiens vriendin zei ik dit ook gisternacht?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar kwam ik al een aantal maal mee en dat staat nog altijd overeind.
De vriendin van robin007bond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegen wiens vriendin zei ik dit ook gisternacht?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw woonpaddestoel kapottrappen ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Remlof zomaar op straat zetten zou inderdaad niet zo aardig zijn.
Ik zou direct Groot Israël tekenen, van Londen tot Teheran.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef remlof het volgende:
Gaaf, deze wil ik hebben: http://www.wereldbol-expert.nl/nova-rico-blank-wereldbol
[ afbeelding ]
Lekker oorlogen en natuurrampen bijhouden met markeerstift
Maar durf pas donderdag te bestellen want vrijdag ben ik vrij en ik heb slechte ervaringen met PostNL als je niet thuis bent de eerste keer dat ze langskomen
Tot aan de Westelijke Jordaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou direct Groot Israël tekenen, van Londen tot Teheran.
Ik ga een piemel op Israël tekenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
quote:
Met een directe treinverbinding van Den Haag naar Tel Aviv.quote:
Als 'ie maar besneden is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga een piemel op Israël tekenen.
En het Groot-Europese rijk, van de Noordzee tot aan Moskou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Financieel is daar natuurlijk allang sprake van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou zeggen inclusief Moskou. De truc is om voor de koude winter Moskou te bereiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het Groot-Europese rijk, van de Noordzee tot aan Moskou.
U zegt het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Financieel is daar natuurlijk allang sprake van.
Dat is de Fransen en Duitsers in ieder geval niet geluktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou zeggen inclusief Moskou. De truc is om voor de koude winter Moskou te bereiken.
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de Fransen en Duitsers in ieder geval niet gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |