Dat zei m'n oma ook altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever dat hij dat zegt dan iemand met vol verstand.
Niet iedereen woont in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Ligt aan de regio, en of er veel toeristen uit de randstad zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....
Meer ouderwetsch en dol op tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Een verstandig persoon moet dat zijn geweest.
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Wat een mens allemaal moet doen om aan zijn trekken te komen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatief
Bovenfreesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Nee, dat ging om de prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Ziet eruit als iets wat een Syrische opticien zou gebruiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
En dat is?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.
quote:
Misschien moet je in je auto eens niet alleen vooruit maar ook om je heen kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal onbekend fenomeen inderdaad, hier wordt iedere loszittende schroef gejat door Marokkanen en arbeidsethos-loze Nederlanders.
Ach, dat is een cultuurverschilletje en wellicht heeft het te maken met het feit dat de Nederlandse agrarische sector redelijk geïndustrialiseerd is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de provincie zie je het in NL ook wel, ik kom uit de achterhoek, maar lang niet zoveel als in DK en daar ook vlak buiten grotere steden.
Toch wel oppassen met zo'n ding.quote:
Goed te weten dat jouw sarcasme herkenning nog op een all-time low is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien moet je in je auto eens niet alleen vooruit maar ook om je heen kijken. het zit minder in de cultuur dan in b.v. Denemarken maar komt wel degelijk regelmatig voor.
Deze melding gaat over het algemeen zonder hyperlink gepaard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
Geweldige aflevering dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Denemarken is gewoon kut.
[ afbeelding ]
Ik frees met grote frezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel oppassen met zo'n ding.
hot and moist?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Denemarken is gewoon kut.
[ afbeelding ]
Our nemesis.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldige aflevering dat.
Die Royal Wedding is ook gaaf.
Hehehehe.quote:
Bestaan dat soort supermarkten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zegt in NWS dat het slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten rust kan geven. Kan gewoon.
Heeft ie waarschijnlijk meegekregen van z'n buren. Die hebben immers 3-vouds woning onder handen genomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zegt in NWS dat het slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten rust kan geven. Kan gewoon.
De primaten moeten ergens hun verhaal kwijt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
Inderdaad. Al dat duurzame gedoe vind ik maar niets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef GSbrder het volgende:
We zouden veel meer moeten slopen, met z'n allen.
NWS, niet interessant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad. Al dat duurzame gedoe vind ik maar niets.
Tenzij het in de praktijk niet duurzaam blijkt.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De primaten moeten ergens hun verhaal kwijt.
U rijdt toch zelf een Corsa?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.
Demonteerbare constructies of recyclebaar materiaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijn.
We hebben er niets aan als we iets bouwen dat 50 jaar meegaat en na 20 jaar al functioneel achterhaald is.
Koos is de rijbevoegdheid ontzegt, om begrijpelijke redenen.quote:
Valt best iets voor te zeggen om vaker met die tijdelijkheid in gedachte te bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijn.
We hebben er niets aan als we iets bouwen dat 50 jaar meegaat en na 20 jaar al functioneel achterhaald is.
Heb inmiddels een andere auto dus ik kan die opmerking eindelijk maken.quote:
Of allebeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Demonteerbare constructies of recyclebaar materiaal?
En al die Turken die onze banen inpikken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.
dat laatste. Demonteerbaar klinkt geweldig maar die materialen worden toch niet als zodanig hergebruikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Demonteerbare constructies of recyclebaar materiaal?
Per slot van rekening zorgt dat ook in het omgevingsplan voor meer mogelijkhedenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt best iets voor te zeggen om vaker met die tijdelijkheid in gedachte te bouwen.
Studentenwoningen in de vorm van een container. Direct weg te takelen, na afkoppeling.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt best iets voor te zeggen om vaker met die tijdelijkheid in gedachte te bouwen.
Helaas, de overheid is van mening dat de maximaal redelijke huur onder de markthuur dient te liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Studentenwoningen in de vorm van een container. Direct weg te takelen, na afkoppeling.
Bijkomend voordeel is dat de eenheden die filosofie-studenten huisvesten met bewoner en al kunnen worden afgetakeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Studentenwoningen in de vorm van een container. Direct weg te takelen, na afkoppeling.
Wat is redelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, de overheid is van mening dat de maximaal redelijke huur onder de markthuur dient te liggen.
Dezelfde overheid die bouwgrond zo duur maaktequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, de overheid is van mening dat de maximaal redelijke huur onder de markthuur dient te liggen.
Woningen gaan wel langer mee vaak maar een hoop andere functies kunnen na 20 jaar inderdaad maar matig uit de voeten met wat ze hebben. Ellende is wel dat je sneller af moet schrijven wat dit tegenwerkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Per slot van rekening zorgt dat ook in het omgevingsplan voor meer mogelijkheden.
met bewoner en al in het water dumpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |