Dat zei m'n oma ook altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever dat hij dat zegt dan iemand met vol verstand.
Niet iedereen woont in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Ligt aan de regio, en of er veel toeristen uit de randstad zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....
Meer ouderwetsch en dol op tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Een verstandig persoon moet dat zijn geweest.
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Wat een mens allemaal moet doen om aan zijn trekken te komen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatief
Bovenfreesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Nee, dat ging om de prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Ziet eruit als iets wat een Syrische opticien zou gebruiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
En dat is?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.
quote:
Misschien moet je in je auto eens niet alleen vooruit maar ook om je heen kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal onbekend fenomeen inderdaad, hier wordt iedere loszittende schroef gejat door Marokkanen en arbeidsethos-loze Nederlanders.
Ach, dat is een cultuurverschilletje en wellicht heeft het te maken met het feit dat de Nederlandse agrarische sector redelijk geïndustrialiseerd is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de provincie zie je het in NL ook wel, ik kom uit de achterhoek, maar lang niet zoveel als in DK en daar ook vlak buiten grotere steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |