Dat doel heb je al bereikt, je loopt achter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen eens even al het plezier uit je baan reguleren
Waar verkondig ik onzin?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou je helemaal beter moeten weten dan de onzin die je hier verkondigt.
Mooi, dat heb je aan je collegae te danken die een paar jaar geleden je branche verziekt hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doel heb je al bereikt, je loopt achter.
Gelijk hadden zequote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dat heb je aan je collegae te danken die een paar jaar geleden je branche verziekt hebben.
Hier:quote:
Alsof dat in Nederland niet meer kan en niet meer gebeurt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch is het erg mooi dat je in Denemarken een marktkraam langs de weg kan zeggen met groente en fruit erop, een weegschaal, sigarenkistje en een prijslijst. Mensen wegen aardbeien af, betalen, gaan verder.
Waarom de vinger bijten die je voedt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dat heb je aan je collegae te danken die een paar jaar geleden je branche verziekt hebben.
Omdat die aan een graaihand zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom de vinger bijten die je voedt?
Dat doen PvdA'ers al met hun belastingvoorstellenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom de vinger bijten die je voedt?
Niet mijn probleem als jullie geen leningen of hypotheken meer krijgen.quote:
Dat zou best wel een probleem voor banken zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem als jullie geen leningen of hypotheken meer krijgen.
Zelden zo'n suïcide volkje meegemaakt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doen PvdA'ers al met hun belastingvoorstellen.
Die dan gewoon weer belastinggeld krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou best wel een probleem voor banken zijn.
Ook alleen maar omdat de EU ze de hand boven het hoofd houdtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die dan gewoon weer belastinggeld krijgen.
Zie je nu toch, die cirkel.
Dat was enkel beter geweest, want nu krijg je er gratis wat incompetente ambtenaren in de RvC bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de EU ze de hand boven het hoofd houdt.
Anders moest je nu de broeders bij de SNS helpen.
Vanwege het materiaal?quote:
Wat prive is moet prive blijven.quote:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het erg mooi vind dat dit in Denemarken zo is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Alsof dat in Nederland niet meer kan en niet meer gebeurt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat prive is moet prive blijven.
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het erg mooi vind dat dit in Denemarken zo is.
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |