Dat zei m'n oma ook altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever dat hij dat zegt dan iemand met vol verstand.
Niet iedereen woont in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Ligt aan de regio, en of er veel toeristen uit de randstad zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zal me in Nederland verbazen als dat kistje er nog staat aan het einde van de dag....
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De smaak zuur is voorbehouden aan de linkschmensch.....
Meer ouderwetsch en dol op tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Een verstandig persoon moet dat zijn geweest.
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoelt PietjeZuur ook, alleen draait hij er nu omheen.
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Wat een mens allemaal moet doen om aan zijn trekken te komen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik zuur ben, is jouw Ph waarde negatief
Bovenfreesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Nee, dat ging om de prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kreeg net geen reactie dus je post het nog maar een keer?
Nou vooruit, leuk ding, wat is 't?
Ziet eruit als iets wat een Syrische opticien zou gebruiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt morgen binnen!![]()
![]()
En dat is?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat jou uitingen hier op Fok! heel wat zuurder zijn dan mijn uitingen.
quote:
Misschien moet je in je auto eens niet alleen vooruit maar ook om je heen kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal onbekend fenomeen inderdaad, hier wordt iedere loszittende schroef gejat door Marokkanen en arbeidsethos-loze Nederlanders.
Ach, dat is een cultuurverschilletje en wellicht heeft het te maken met het feit dat de Nederlandse agrarische sector redelijk geïndustrialiseerd is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de provincie zie je het in NL ook wel, ik kom uit de achterhoek, maar lang niet zoveel als in DK en daar ook vlak buiten grotere steden.
Toch wel oppassen met zo'n ding.quote:
Goed te weten dat jouw sarcasme herkenning nog op een all-time low is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien moet je in je auto eens niet alleen vooruit maar ook om je heen kijken. het zit minder in de cultuur dan in b.v. Denemarken maar komt wel degelijk regelmatig voor.
Deze melding gaat over het algemeen zonder hyperlink gepaard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
Geweldige aflevering dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Denemarken is gewoon kut.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |