Ik frees met grote frezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel oppassen met zo'n ding.
hot and moist?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Denemarken is gewoon kut.
[ afbeelding ]
Our nemesis.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldige aflevering dat.
Die Royal Wedding is ook gaaf.
Hehehehe.quote:
Bestaan dat soort supermarkten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zegt in NWS dat het slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten rust kan geven. Kan gewoon.
Heeft ie waarschijnlijk meegekregen van z'n buren. Die hebben immers 3-vouds woning onder handen genomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zegt in NWS dat het slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten rust kan geven. Kan gewoon.
De primaten moeten ergens hun verhaal kwijt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
Inderdaad. Al dat duurzame gedoe vind ik maar niets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef GSbrder het volgende:
We zouden veel meer moeten slopen, met z'n allen.
NWS, niet interessant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad. Al dat duurzame gedoe vind ik maar niets.
Tenzij het in de praktijk niet duurzaam blijkt.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De primaten moeten ergens hun verhaal kwijt.
U rijdt toch zelf een Corsa?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik in een krot woonde en in een Corsa reed.
Demonteerbare constructies of recyclebaar materiaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdelijk bouwen en dus veel slopen, kan ook duurzaam zijn.
We hebben er niets aan als we iets bouwen dat 50 jaar meegaat en na 20 jaar al functioneel achterhaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |