Daar kwam ik al een aantal maal mee en dat staat nog altijd overeind.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kom vooral niet met een argument.
Tegen wiens vriendin zei ik dit ook gisternacht?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar kwam ik al een aantal maal mee en dat staat nog altijd overeind.
De vriendin van robin007bond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegen wiens vriendin zei ik dit ook gisternacht?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw woonpaddestoel kapottrappen ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Remlof zomaar op straat zetten zou inderdaad niet zo aardig zijn.
Ik zou direct Groot Israël tekenen, van Londen tot Teheran.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef remlof het volgende:
Gaaf, deze wil ik hebben: http://www.wereldbol-expert.nl/nova-rico-blank-wereldbol
[ afbeelding ]
Lekker oorlogen en natuurrampen bijhouden met markeerstift
Maar durf pas donderdag te bestellen want vrijdag ben ik vrij en ik heb slechte ervaringen met PostNL als je niet thuis bent de eerste keer dat ze langskomen
Tot aan de Westelijke Jordaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou direct Groot Israël tekenen, van Londen tot Teheran.
Ik ga een piemel op Israël tekenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
quote:
Met een directe treinverbinding van Den Haag naar Tel Aviv.quote:
Als 'ie maar besneden is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga een piemel op Israël tekenen.
En het Groot-Europese rijk, van de Noordzee tot aan Moskou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Financieel is daar natuurlijk allang sprake van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou zeggen inclusief Moskou. De truc is om voor de koude winter Moskou te bereiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het Groot-Europese rijk, van de Noordzee tot aan Moskou.
U zegt het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Financieel is daar natuurlijk allang sprake van.
Dat is de Fransen en Duitsers in ieder geval niet geluktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou zeggen inclusief Moskou. De truc is om voor de koude winter Moskou te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |