Niet de laagst mogelijke, gewoon 100 euro / m².quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk oostblok-flats uit de grond stampen, maar of dat wenselijk is.
Overigens rekenen gemeenten vaak al de laagst mogelijke grondprijs voor sociale huurwoningen. Dat is zo afgesproken met corporaties.
De handel in slaven was ook niet zo aardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Remlof zomaar op straat zetten zou inderdaad niet zo aardig zijn.
Dat is vrij veel. Maar goed, dat zal ook per gemeente verschillen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet de laagst mogelijke, gewoon 100 euro / m².
Ik heb niet echt een oplossing voor het probleemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is vrij veel. Maar goed, dat zal ook per gemeente verschillen.
Maar is simpelweg goedkopere woningen bouwen de oplossing volgens jou?
Ga je weer, nietus roepen en het niet onderbouwen. En nu ga je weer roepen dat ik niet op man moet spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Briljant idee.
Helaas niet logisch, relevant of haalbaar in deze.
Ik krijg dan ook niet betaald om oplossingen te bedenken. Ik krijg geld om andere mensen hun oplossingen uiteen te laten zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een oplossing voor het probleem.
Wat dat betreft ben ik net een journalist; ik weet dat dit geen goede oplossing is, maar geen idee hoe het verder moet.
Want je vrije markt-oplossing was goed onderbouwd, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je weer, nietus roepen en het niet onderbouwen. En nu ga je weer roepen dat ik niet op man moet spelen
Ik dacht je betaald kreeg om nieuws te verslaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook niet betaald om oplossingen te bedenken. Ik krijg geld om andere mensen hun oplossingen uiteen te laten zetten.
Een oplossing is alle senioren tegen de muur zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef waht het volgende:
Een oplossing is het minimumloon verlagen.
En een maximumloon instellen. Zoveel geld hebben die mensen helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef waht het volgende:
Een oplossing is het minimumloon verlagen.
Dat je in de Randstad niet voor de laagste prijs terecht kunt begrijp ik. Maar ik vind het een rare situatie dat je in Zevenaar flink duurder uit bentdn in Emmerich, wat slechts een paar kilometer verder ligt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk oostblok-flats uit de grond stampen, maar of dat wenselijk is.
Overigens rekenen gemeenten vaak al de laagst mogelijke grondprijs voor sociale huurwoningen. Dat is zo afgesproken met corporaties.
Dat zou het eea. wel oplossen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een oplossing is alle senioren tegen de muur zetten.
Dat weet ik niet. Wel dat Matthijs van Nieuwkerk in een onleefbare situatie terecht komt zonder vier ton.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een maximumloon instellen. Zoveel geld hebben die mensen helemaal niet nodig.
Louter nieuws verslaan is voor websites en tv-programma's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht je betaald kreeg om nieuws te verslaan?
Ik heb het, weliswaar zeer beknopt, al onderbouwd. In Nederland is het percentage sociale huurwoningen zodanig dat een prijsbepaling volledig door de markt niet logisch, relevant of haalbaar is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je weer, nietus roepen en het niet onderbouwen. En nu ga je weer roepen dat ik niet op man moet spelen
Daarom wonen er zoveel Nederlanders in Emmerich, en Polen, die in Nederland werken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat je in de Randstad niet voor de laagste prijs terecht kunt begrijp ik. Maar ik vind het een rare situatie dat je in Zevenaar flink duurder uit bentdn in Emmerich, wat slechts een paar kilometer verder ligt.
Je zal Piet eigenlijk nooit zijn stellingen zien onderbouwen. Zit er blijkbaar niet inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want je vrije markt-oplossing was goed onderbouwd, wou je zeggen?
Je had het daar niet over, je zei, dat moet beter kunnen, en de prijsbepaling door de vrije markt is beter omdat vraag en aanbod dan op elkaar afgestemt worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb het, weliswaar zeer beknopt, al onderbouwd. In Nederland is het percentage sociale huurwoningen zodanig dat een prijsbepaling volledig door de markt niet logisch, relevant of haalbaar is.
Veel leuker kan ik het niet maken, hoezeer het me ook spijt dat dit niet binnen je ideologische plaatje past.
Op de man spelen, jij kan het als de beste.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zal Piet eigenlijk nooit zijn stellingen zien onderbouwen. Zit er blijkbaar niet in.
Tuurlijk ga maar weer een compleet andere kant op met je verhaaltje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je had het daar niet over, je zei, dat moet beter kunnen, en de prijsbepaling door de vrije markt is beter omdat vraag en aanbod dan op elkaar afgestemt worden.
Dat dit betekend dat de mensen die geen meerwaarde brengen maar leven op de zak van anderen ergens naar delfzijl moeten, is des te meer motivatie voor ze meerwaarde te gaan bieden.
Kom vooral niet met een argument.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga maar weer een compleet andere kant op met je verhaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |