Heerlijk toch als je leven zo simpel isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een opmerkelijk mantra. En wanneer de particuliere sector dan toch corrupt blijkt, dan is op de een of andere manier toch de schuld van de overheid.
Veel praktischer, naar mijn idee, is om simpelweg te accepteren dat de overheid bestaat en voorlopig wel blijft zitten. Vanuit die positie kun je vervolgens op zoek naar oplossingen voor eventuele knelpunten. Zoals bijvoorbeeld het subsidie-verhaal waar we het gisteren over hadden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heerlijk toch als je leven zo simpel is?
nee, dat is allemaal te realistisch. Strijd tegen de grote vijand die doormiddel van complotten jou het leven zuur wil maken is het hogere doel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel praktischer, naar mijn idee, is om simpelweg te accepteren dat de overheid bestaat en voorlopig wel blijft zitten. Vanuit die positie kun je vervolgens op zoek naar oplossingen voor eventuele knelpunten. Zoals bijvoorbeeld het subsidie-verhaal waar we het gisteren over hadden.
Nu maak je het zelf zwart/wit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal te realistisch. Strijd tegen de grote vijand die doormiddel van complotten jou het leven zuur wil maken is het hogere doel.
Inhoudelijk over iets nadenken is daarbij maar een hinderlijk.
Daar toosten we spoedig opquote:
Een fundament is tamelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo werkt het omschrijven van fundamentalisten.
Ja het lolbertarisme is te vatten in een vrij basale stelregels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een opmerkelijk mantra. En wanneer de particuliere sector dan toch corrupt blijkt, dan is op de een of andere manier toch de schuld van de overheid.
Momenteel werk ik bijvoorbeeld aan een verhaal wat de rol moet zijn van de lokale overheid bij miljoenenprojecten. De vraag is of gemeenten de kar moeten trekken of juist vooral moet faciliteren en de markt zijn werk laten doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal te realistisch. Strijd tegen de grote vijand die doormiddel van complotten jou het leven zuur wil maken is het hogere doel.
Inhoudelijk over iets nadenken is daarbij maar een hinderlijk.
Fundamentalisten zijn ook niet zwart/wit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo werkt het omschrijven van fundamentalisten.
Dat je dergelijke opvattingen koestert wanneer je student bent, is tot daaraan toe. Echter, met enkele jaren ervaring in het bedrijfsleven behoor je toch te beseffen dat ondernemingen alles behalve onfeilbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het lolbertarisme is te vatten in een vrij basale stelregels.
Doet het bedrijfsleven iets goed, dan is het toch bewonderenswaardig hoe dat toch lukt ondanks alle tegenwerkingen van de overheid. Gaat het mis, dan is het slechts weer een voorbeeld van het feit dat er te veel overheidsinterventie is.
De overheid doet nooit iets goed. En als het al ergens op lijkt, dan had het bedrijfsleven het nog veel beter gedaan.
Minstens één keer verwijzen naar het joodse grootkapitaal, is mijn advies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Momenteel werk ik bijvoorbeeld aan een verhaal wat de rol moet zijn van de lokale overheid bij miljoenenprojecten. De vraag is of gemeenten de kar moeten trekken of juist vooral moet faciliteren en de markt zijn werk laten doen.
Ik ben bankier, geen bouwvakker, met je profiel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, leuk. du_ke is weer mensen in zwart/hokjes aan het stoppen.
Ach, dat bankiers na waarschuwingen op hun bek gaan komt wel vaker voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben bankier, geen bouwvakker, met je profiel.
Ik heb al een paar glijers gemaakt idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, dat bankiers na waarschuwingen op hun bek gaan komt wel vaker voor.
Ik geloof niet dat er veel lolbertariers zijn die zeggen dat ondernemingen onfeilbaar zijn. Diegene die dat wel zeggen verdienen een klap met een vlakke hand.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je dergelijke opvattingen koestert wanneer je student bent, is tot daaraan toe. Echter, met enkele jaren ervaring in het bedrijfsleven behoor je toch te beseffen dat ondernemingen alles behalve onfeilbaar zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ach, de maakbare samenleving ligt wat mij betreft erg ver achter ons.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef waht het volgende:
[..]
Een fundament is tamelijk belangrijk.
Hij jankt als je hem op de kloten geeft dat je op de man speelt, maar zelf trolt, zuigt en manspeelt hij er altijd vrolijk op los.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Not this shit again.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de maakbare samenleving ligt wat mij betreft erg ver achter ons.
Heerlijk toch wanneer je leven zo simpel isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het lolbertarisme is te vatten in een vrij basale stelregels.
Doet het bedrijfsleven iets goed, dan is het toch bewonderenswaardig hoe dat toch lukt ondanks alle tegenwerkingen van de overheid. Gaat het mis, dan is het slechts weer een voorbeeld van het feit dat er te veel overheidsinterventie is.
De overheid doet nooit iets goed. En als het al ergens op lijkt, dan had het bedrijfsleven het nog veel beter gedaan.
Interessante materie en per geval weer anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Momenteel werk ik bijvoorbeeld aan een verhaal wat de rol moet zijn van de lokale overheid bij miljoenenprojecten. De vraag is of gemeenten de kar moeten trekken of juist vooral moet faciliteren en de markt zijn werk laten doen.
Ik beschouw u ook niet als een van de gekkies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel lolbertariers zijn die zeggen dat ondernemingen onfeilbaar zijn. Diegene die dat wel zeggen verdienen een klap met een vlakke hand.
Meid tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij jankt als je hem op de kloten geeft dat je op de man speelt, maar zelf trolt, zuigt en manspeelt hij er altijd vrolijk op los.
Alles kan falen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je dergelijke opvattingen koestert wanneer je student bent, is tot daaraan toe. Echter, met enkele jaren ervaring in het bedrijfsleven behoor je toch te beseffen dat ondernemingen alles behalve onfeilbaar zijn.
Ook dat is niet zwart/wit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de maakbare samenleving ligt wat mij betreft erg ver achter ons.
Straks ben ik ook weer een communist en weet ik veel wat allemaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal de consequentie van utopisch gedachtegoed.
Weten Belgen dat hun spoorinfrastructuur, met één trein per dag, verschilt van de Nederlandse infrastructuur?quote:
Emotie is niet in een normaalverdeling te stoppen.quote:
Daarom bestaan discussies over allochtoni's. Daarin zit niemand te wachten op nuance.quote:
Belgen zijn drukker met de concurrentie met Zimbabwe om het het hebben van de meest gebrekkige spoorinfrastructuur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Weten Belgen dat hun spoorinfrastructuur, met één trein per dag, verschilt van de Nederlandse infrastructuur?
Nog niet, dat is een kwestie van tijd vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Emotie is niet in een normaalverdeling te stoppen.
Ze hebben wel een zeer uitgebreid netwerk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Belgen zijn drukker met de concurrentie met Zimbabwe om het het hebben van de meest gebrekkige spoorinfrastructuur.
Mensen die niet op de man spelen gaan maar discussiëren in F&L.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
Op de man spelen is een pre in de SC.
Waarom zit Guido daar dan vaakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom bestaan discussies over allochtoni's. Daarin zit niemand te wachten op nuance.
Dat moeten wij dan doen, vrees ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Nog niet, dat is een kwestie van tijd vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |